kruh naš svagdanji ...

petak, 15.09.2006.

JEBAMEŠARENPAS AKO NEĆEMO DALJE!!! ZA ZIMBABVEJ DAKAKO!

Svašta van se ljudi moji izdogađalo ovde otkad smo mi stigli!
nećete virovat, u jednomu trenu se i zaratilo. Undak smo mi svak na svoju stranu, razbižali se ko rakova dica. Undak je meni i Kralici, jedan mali šta nan je donosijo sendviće reka jedan dan da je rat završijo. Baren ovi put. Kad će opet nezna se!
Izvukli smo se nako prašnjavi iz onoga podruma i odma pojitali prema našomu tobusu, usput tražeć i ostatak espedicije. Ali su se tako dobro sakrili da ji nismo mogli nać, Jedino su Borut i Vesna bili u svojoj kući. Jebe se nji što je rat. Morebit da su navikli. Ali fala dragomu Bogu počeli su se polako javljat i ostali. Kad smo snjiman popričali, izgleda da san se ja najviše usra, jerbo oni kažu da su u ovo vrime stigli i uživat. Pajo i Blues, a snjima i pokojni Toza su našli nekakvu birtiju, i tek su danas izašli otamo. A ja jio plisnjivi sendvića???
Žemski dijo espedicije je isto tako dobro, fala na pitanju. Jeba ti takvi rat, kad nijedna nije ni zatrudnila a kamoli da joj se štogoć lošo dogodilo.
A jopet meni se je činilo da je to bijo pravi rat! Moran priznat da iz onoga podruma nisan najbolje vidijo šta se događa, a sljedom toga nemogu vas ni poučit ko je kriv a ko prav. Jebiga tako van je! Obećavan da kad bude drugi neki rat da ću bit hrabar i sve izvanka gledat, da van poslje ako me koja budala ne ubije, mogu sve lipo ispričat.
E,da i Braco je živ i zdrav! On je bleso čak i pazarijo za vrime rata, tako da je proda Antuku u roblje a irudami i Sandrkana bi da ovi nije uteka i po mirisu pripozna Vanzemaljca koji se je sakrijo u podrum do našega, pa se sakrijo skupa zajedno snjime.
Ima samo jedna loša vjest;
Neki budalaš je nacilja ravno naš tobus i spizdijo ga skroz naskroz. Ovako je jadni tobus izgleda kad san doša do njega:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ali sve to nema veze. Važno je da smo mi živi i zdravi, a tobus ću ja neki nabavit još danas, pa moremo se ukrcat i pičit za Zinbabvej!
E, još nešto, moran van reć kako je naš Sumohrvat osvitla boje naše domovine kad su ga ovde uvatili u đir da nemere popit gajbu pive. Popijo je dvi, a undak smo došli i Pajo, Blues, Braco, Toza i ja , i Vanzemaljac, i sandrkan pa smo jin popili četri bačve od 50 litara. džabe narafski!!!
Živci bili!

15.09.2006. u 19:00 • 33 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Vrijeme u Domovini

Vrijeme u Zinbabveju

Broj posjetitelja
Free Website Counters



Opis bloga
sve i svašta po danima Gospodnjim...

Evo pa pišite
kral mail


Moj banner:

Kral

Ovo mi je gušt pročitati
Borut
zligirl
Braco
Braco bloger
Republika Vinkovci i Pajo s njima skupa zajedno svi oni
Feby
kiwie
sick
dišpet
reporter
pater Luka
ribafish
mil palabras
Darko
fotoamater
PIVOPIJE!!!
beerlover
Konj Umorni
sumohrvat
arianna
mama44
selmičak
pokojni toza
u kvadru
slatkogrko
cane
maja
>neutrino- čovjek koji pokreće
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

U KREIRANJU OVOG BLOGA NIJE ZLOSTAVLJANA NITI JEDNA ŽIVOTINJA!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kostelići,cijela istina

Free Website Counters



eto ja uzeo slobode...
u ovom boxu ću,(vid mene) preporučiti Vam neke stvari koje su me se dojmile....
knjige,filmove,fotke, događaje, šta ja znam, uglavnom svašta...
PROČITAJTE:
KOSTELIĆI, CIJELA ISTINA - autor T.Birtić (izvrsna knjiga o usponu naše najzlatnije obitelji)
a što se fotki tiče Borut je inspiracija, a fotoamater i milpalabras su izvrsni...


dezinj baj

tekkno blog





copyright © kral 2005/2006