Design by: gega33

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovak svi koji me trebaju neke osobno moreju mi se obratiti na : aborovecki@gmail.com


Create your own message at BlingyBlob.com



free web counter

free web counter



>...................cooll fuull zajebancija.......................
...ja njega...on nju..ona tebe...ti njega...on opet nju....i onda ona mene...

thumbupthumbupbangsmijehpuknucuparty


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Linkovi


Blogovi koje treba posjetitithumbupludsmokinparty


Gega to to to je ma neznam kad je negde sranje tu je i gega a kad se pije je u prvim redovima
Zaboravljena dusa (fabo) osjetljiv tip , jebe ga ljubav
Kate Joj to vam je bivsa i buduca cura od mog drugara
Vlatkica patkica (RHCP) Stalno govori RHCP is the best
Pako Pako odan dinamu ko i ja i mi svi skupa
Benjo nasa plavusa i nece piti vrag
<>Denisa> Joj to morate posjetiti to je luđak nad luđakima KING luđaka
Tanja(dete drago) dobra cura koja nemre podnesti jednu glupu osobu ko ni ja !!!!!! A inace je ok !!!!!!!!!!!!
Marač To vam je compiutor mann
Smoksan (kontrec) joj zajeban tip u kurac HAJDUKOVAC PROKLETI
Paradižumovke ovak ovo su cure iz najboljeg kvarta u krapini pa ih moram dejti pod linkičee
NjofraTo vam je moj sused i covo koji rjesava probleme s murjom kad ih mi napravimo !!!!!!!!!!!!! Dobar vam je on, e da i nemre me pobjediti u PES-u 6!!!!!!!!!!!
a ovo su vam neke zanimljive stanice
Free movie
Free movie 2
Smack Downthumbuproflnaughtyludsmokinparty

JA

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

... ja nisam za komentirati takav sam kakav jesam nekima drag nekima ne i to je sveparty

Created by Crazyprofile.com

o nama........

JA

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

- full cool mali...obožavam zajebanciju,nogomet,dobru mjuzu...
Imam premalo godina da bi oko mene hodale stare babe s
obješenim sisama...i tak...
Velim vam ja...dobar sam...pravi dečko sa stilom
i imam dobar ukus...bar kaj se cura tiče...hehe!!!!!
HOČEŠ MOJ BROJ ???
...strela te hbila...burninmadheadbangwavemahsmijehbangnutnaughtyyeseekcoolthumbupsmokin


We are MySpace

MySpace



utorak, 13.02.2007.

Današnji događaj & Subotnji izlazak

Images for your blog

Images for your blog



Hello people!!

Danas mi se dogodila mala nezgoda u školi….porezal sam se…pa onda nisam ni bil u školi…prof. me nakon prvog sata odpeljal doma….a sad hkrepavam od boli….

A ima tu i zanimljivijh stvari…subotnji izlazak….kad je konačno na vidjelo došlo malo pravde i neke osobe su se uvjerile da im nismo lagali…KEN ima sve više frendova..a BARBIE sve manje…ali naravno sama si je kriva…(svaka rit dojde na šekret)…a to vam je kad ona misli(..a misliti je drek znati..) da se cijeli svijet vrti oko nje i da sve ovisi o njoj...
A ima tu još jedan subotnji zagrljaj s osobom koja mi je slađa od najslađeg bomboma….

PUSA KATARINI!!!


Kic-ki (Don Corlleon Silva) & Zokica (Don Jonshon Braid)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.