Bože, ja te ne molim
da me oslobodiš
od životnih patnji,
nego te molim
da me u patnjama ne napustiš.

R. Tagore

Križevi su u ljudskom životu poput povisilica u glazbi. Oni uzdižu!

L. V. Bethoven

Pisati ne znači drugo nego misliti.
Nered u rečenicama je posljedica nereda umislima,
a nered u mislima je posljedica nereda u glavi,
a nered u glavi je posljedica nereda u sredini i stanju te sredine.
Ako je netko odlučio vršiti kritiku,
a to znači da hoće od nereda u rečenicama,
u mislima, u glavama, u ljudima i u sredinama stvarati red,
onda takav subjekt ne smije biti neuredan ni u rečenicama ni u glavi ni u mislima.

Miroslav Krleža

Plod niče iz sjemena a djela iz misli.

L. N. Tolstoj

Ako izmijenimo naše misli, svijet oko nas se mijenja.

Richard Bach


evo još malo mudrosti... kad sam ih izbacila iz boxa neka budu na ovom postu....
da vi samo znate kako sam ja sretna... a sve me strah da si ne pokvarim sve kako ja to dobro znam... Ivana, osvetit ću te ja... onako, ja bi danas što sam trebala sinoć, ali mi bed što je sada dan... mislim, ne znam kaj da mislim... al šta ćeš... žao mi je što sam te sinoć onako ostavila, nadam se da se ne ljutiš... znaš tko je, znaš i gdje sam ga prvo pročitala, ali tek kada sam ga na internetu drugi put pročitala odlučila sam ga staviti u post, pa eto...

22.04.2006. u 10:46 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (20)
Travanj 2006 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

idemo dalje!!!

thumbup
Ana.
17.
gimnazija.
Bog.
obitelj.
zakon frendice.
smijeh & "Osmijeh".
povijest.



Cursors



NIJE LAKO ... tražiti oprost
... započinjati iznova
... priznati pogrešku
... primiti savjete
... biti shvaćen
... izdržati uspjeh
... ostaviti loše navike
... oprostiti i zaboraviti
... napustiti rutinu
... izvući korist iz malog
... zadržati visoku mjeru
... otkriti dobru stranu stvari
... ljubiti čak i svoje neprijatelje
... uzeti križ svaki dan i slijediti Isusa
ali isplati se!

Radi kao da ne trebaš novac.
Ljubi kao da nećeš biti povrijeđen.
Pleši kao da te nitko ne gleda.
Pjevaj kao da te nitko ne sluša.
Živi kao da je nebo na zemlji.

Hvalospjev ljubavi

Kad bih sve ljudske jezike govorio
I anđeoske,
A ljubavi ne bih imao,
Bio bih mjed što ječi
Ili cimbal što zveči.
Kad bih imao dar prorokovanja
I znao sva otajstva
I sve spoznanje;
I kad bih imao svu vjeru
Da bih i gore premještao,
A ljubavi ne bih imao – ništa sam!
I kad bih razdavao sav imutak
I kad bih predao svoje tijelo da se sažeže,
A ljubavi ne bih imao –
Ništa mi ne bi koristilo.

Ljubav je velikodušna,
Dobrostiva je ljubav,
Ne zavidi,
Ljubav se ne hvasta,
Ne nadima se;
Nije nepristojna,
Ne traži svoje,
Nije razdražljiva,
Ne pamti zlo;
Ne raduje se nepravdi,
A raduje se istini;
Sve pokriva, sve vjeruje,
Svemu se nada, sve podnosi.
Ljubav nikada ne prestaje.
Prorokovanja? Uminut će.
Jezici? Umuknut će.
Spoznanje? Uminut će.
Jer djelomično je naše spoznanje,
I djelomično prorokovanje.
A kada dođe ono savršeno,
Uminut će sve djelomično.
Kad bijah nejače,
Govorah kao nejače,
Mišljah kao nejače,
Rasuđivah kao nejače.
A kad postadoh zreo čovjek,
Odbacih ono nejačko.
Doista, sada gledamo kroza zrcalo,
U zagonetki.
A tada – licem u lice!
Sada spoznajem djelomično,
A tada ću spoznati savršeno,
Kao što sam i spoznat!
A sada: ostaju vjera, ufanje i ljubav
- to troje-
ali najveća je među njima ljubav.



SILAN BOG

On u ruci drži svijet i nebeski svod,
Naš Bog, On je silan Bog!
U sili i snazi, tko je moćan kao On?
Naš Bog, On je silan Bog!

On ti daje vječni život ili oduzima dah,
i bez Njega, ti bi bio samo pepeo i prah!
Ponovo će doći, bolje povjeruj u to!
Naš Bog, On je silan Bog!

NAŠ BOG,
ON JE SILAN BOG I KRALJ,
NAD NEBOM I ZEMLJOM!
VJEČNA JE LJUBAV NJEGOVA,

ON JE SILAN BOG!

Al` dok je tama bila svud`, ništavilo i mrak!
Naš Bog On je silan Bog!
On je dahnuo noć i pretvorio u dan!
Naš Bog, On je silan Bog!

On je tebi dao Zakon, kušaj život ili mrak!
On je dao svoga Sina kao vječni znak.
Ne zaboravi na križ, bolje povjeruj u to!
Naš Bog, On je silan Bog!


Povratak
Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav
Desiti-velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju se opet
Možda iste kapi -
I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;

Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca se dići -
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići

Cesarić

BUDI MOJA VODA

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te dadođeš iz snova i pružiš mi ruku
Molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima još jednom da osjetim novu ljubav da teče
i pjevam
Budi moja voda
Ja sam sada vatra
Izgorijet ću
Prolij se po meni
Budi sve što želim
Ja živjet ću

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
Ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
Ja znao sam da ćeš doći;doći i donijeti kišu
Ja čekao sam kao suha zemlja kad čeka svoju vodu
i pjevam
Budi moja voda
Ja sam sada vatra
Izgorijet ću
i kažem
Prolij se po meni
Budi sve što želim
Ja živjet ću


U2: "If God Will Send His Angels"

Nobody else here baby no one else here to blame
No one to point the finger...
It's just you and me and the rain
Nobody made you do it, no one put words in your mouth
Nobody here taking orders when love took a train heading south
It's the blind leading the blond
It's the stuff the stuff of country songs

HEY IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
AND IF GOD WILL SEND A SIGN
AND IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
Would everything be alright?

God has got his phone off the hook
Babe would he even pick up if he could?
It's been a while since we saw that child
Hangin' round this neighbourhood
See his mother dealing in a doorway
See Father Christmas with a begging bowl
Jesus sister's eyes are blister ...
THE HIGH STREET never looked so low

It's the blind leading the blond
It's the cops collecting for the cons
So where is the hope and where is the faith ... and the love?
What's that you say to me
Does love... light up your Christmas tree?
The next minute you're blowing a fuse
And the cartoon network turns into the news

HEY IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
AND IF GOD WILL SEND A SIGN
WELL IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
WHERE DO WE GO

Jesus never let me down
You know Jesus used to show me the score
Then they put Jesus in show business
Now it's hard to get in the door

It's the stuff it's the stuff of country songs
But I guess it was something to go on

HEY IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
I SURE COULD USE THEM HERE RIGHT NOW
WELL IF GOD WILL SEND HIS ANGELS
WHERE DO WE GO...