spread your wings and fly away

09.12.2006., subota

ko bi reko novi post

stalno mi ljudi govore da moram napisat novi post i na kraju ga niko i ne procita a kamoli da bi ostavili komentarheadbang
eto skola je pri kraju proc cu s 4...agrrrhh pa nemogu vjerovat
i stalno dobivamo neke nove profesore raska nam je na bolovanju pa imamo neko "malo cudu "/tak su ju akaci nazvali/od profe (mislim da je zena visoka oko 150cm)lud
i nova profa iz vjerica(uff ) nebi bas rekla da ona predaje vjeronauk jer od kako je dosla boga spomenuli nismo cak se ni molit netrebamo na pocetku sata i ono fakat je ok i sad sljedi najbolje ženska sluša mejdene pink floyod azru i tak ono jos nam je i pricala kak je svom starom maznula auto thumbup.... smijemo jest pod satom a neki su cak dobili privilegiju da drže noge na stolu agrrhh nije far ja nemam to pravo al nekad ženska zna bit malo dosadna al ok
i neki mladi tip nam je na prakis iz tjelesnog wtffff i sad moramo radit nekaj pod tjelesnim agrhhh.... i plesat smo morali i to valcer/aha moš si mislit kak je to zgledalo/ ja naravno nemam pojimabang i još sam morala plesat s kamikazom iliti markom/decko ima samoubilacke namjere pa ga zovemo kamikaza/mah
e pa sad sam se sjetila jednog vica
zasto kamikaza nosi kacigu???
iz fore!/roflroflhihihih....koji bolesni smjeh/
moram cestitat rođendan megyyyy-ci pa sretno ti bilokiss
uf pa lagano se bliži i nova godina/jej jedva cekan/...bit ce zakon
i sadf slišam october light/krščanski bend/ neki kao ska al ono pobožni decki/kamikaza ih zna/ on mi je i cd dao al sta je najbolje oni su nastupali sa six packom agrhh aj ja nisam bila na koncu/jedan od vecih propusta u mom životu/mad
i nesmijem zaboravit pozdrafit jaoo puno ljudofaparty
želim jako puno komentara šmrc ajde ljudu hocu komentare....kementraij narode.....svi ljudi koji su poceli pisat kad i ja vise ne pisu blog kao da vise nije bog ! bio je sv.nikola
je al i bez čizmice je on doso kod mene/nadam se da se nije ugusio od mojih šuza/ nisam ja kriva ako je pa onda vama nije niš doni jer je bio mrtav... hihihi rofl
i u zadnje vrijeme stalno slušam placebo...
neki su ljudi sretni neki nisu neki se svađaju a ja preživljavam/koja mudra recenica/evo doso mi sad neki sugavi sms
imam neke slike u box-u jej
a neki ljudi su tolko ocajni da moraju kopirat slike s mog bloga/ja znam da sam ja kul i da me ljudi vec i citiraju po svojim blogovima(za to se ne ljutim i za tu osobu) al ovo s kopiranjem slikica hmmm neznam kaj da kažem neg ljudi ocajni ste!!!!bangbangbangnaughtynaughtyyes
post se približava kraju
evo post upravo zavrsava
stoga pozdraf idem ja i nemojte zaboravit komentirat pisite kaj god hocete al ja želimmmm komentareeeee hocu komentare aaaaaaaaaaaa komentiraj narodenjami
bye !nut
- 15:12 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blind guardian-spread your wings

Sammy was low,
just watching the show,
over and over again.
He knew it was time,
he'd made up his mind,
to leave his dead life behind.

His boss said to him
boy, you'd better begin
to get those crazy notions
right out of your head
Sammy who do you think that you are?
You should have been sweeping,
at the emerald bar.

spread your wings and fly away,
fly away, far away.
Spread your little wings and fly away
fly away, far away.
Pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because you're a free man.

He spends his evenings alone,
in his hotelroom.
Keeping his thoughts to himself,
he'd be leaving soon.
Wishing he was miles and miles away,
nothing in this world, nothing,
would make him stay.

Since he was small,
had no luck at all,
nothing came easy to him.
Now it was time,
he'd made up his mind,
this could be my last change

His boss said to him
now listen boy, you're always dreaming,
you got no real ambition,
you won't get worried for.
Sammy, boy don't you know who you are?
why can't you be happy,
at the emerald bar?

(So honey) spread you wings and fly away,
fly away, far away.
spread your little wings and fly away,
fly away, far away.
pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because your a free man.
come on honey (fly with me)...

about a girl:

ime ana
14 ljeta
zivim u zagrebu
volim:
-mrak
-neke ljude
-izlazit...
mrzim:
-razmažena derišta,forsere,umišljene,laž,štrebanje
-kad neko na sve naćine pokušava privuc pažnju
-bledu zimu
-decu/onu iz razreda/
slušam: bad religion,blind guardian,
debeli precjednik,pantera,
disturbed,pennywise,pixies,
godsmack,in flames,iron maiden,misfits,nofx,
rammstein,ramones,siddhart,pearl jam,
offspring, SKA-P ...ma svasta

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us