ex Life Theater

Eko - Bus - od gasa do spasa

ovo je taj eko - bus ... lepo uslikan, kao pravi pozer
Pre nekolicinu dana sam se iznenadio da je izmenjena prezentacija Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća Novi Sad - čuda se dešavaju :-)

Pored uobičajenog razloga za dolazak na tu stranicu (uvid u red vožnje), po prvi put mi je pažnju privuklo nešto drugo - postojanje sekcije poslednjih vesti s nekolicinom zanimljivih naslova (wooow :-D

Trenutno vodeća vest stara je nedelju dana - Novi Sad je dobio svoj prvi autobus s pogonom na plin - povod za ovaj post je što sam jutros video taj bus. Pokretna reklama - nije džaba postavljen da se šepuri na liniji broj 9 - vrlo dobra računica ... prolaz kroz najurbanije, najprometnije i najelitnije delove grada. Zanimljiva je sledeća konstatacija:
Po svojim unutrašnjim karakteristikima ovaj autobus je isti kao i ostali, ali mu je motor manje bučan, manji je zagađivač i ekonomski je trenutno isplativiji, jer koristi jeftinije gorivo.

Drago mi je da je grad dobio novog malog zagađivača, jedino ne vidim kakva je korist dogod stoji usamljen među stotinama velikih zagađivača ovog gradskog preduzeća. ... Ako neko ima tu nesreću da se probudi oko 4 sata izjutra, može lako da oseti zasićeni miris turiranog dizela koji se raznosi celom ravnicom grada - nisam mogao da verujem da sam to doživeo dok sam bio na Podbari (koja je prilično udaljena od garaža preduzeća), dok je za Novo Naselje ova pojava redovno "dobro jutro".
( ponedjeljak, 20.02.2006. 10:20 )

<< Arhiva >>