subota, 25.11.2006.

LIGNJE BY LINK

počinjem da pričam tj. pišem o zivanjima u proteklih dan dva...ne znam kako da počnem, razmišljao sam o tom da radim to hronološki ali sam skužio daje to bezeze i zato ću pisati po tačkicama kako mi naleti...

* sinoć je bilo otvorenje moje treće samostalne izložbe, desilo se to uoči Dana državnosti, jako divno i politički korektno...

* po završetku svega otišao sam na piće kod Alana u birtiju i sreo meni jako drage ljudi i među njima čovjeka koji će u ostatku priče da nosi ime LINK, ja kad pijem pijem uvijek pokušavam da pijem neka lijepa piće jer sam tako odgojen, mislim da sam folirant ali takav sma kakav sam. sinoć sam pio pivo, ali ne kao svi pio sam premium pivo (nema reklame kod mene) i naravno iz originalne čaše tog proizvođača piva, u suprotnom bi otišao iz birtije. LINK je cijelo vrijeme to pijenje ubrzavao konstantnim zdravicama. mezili smo neke grickalice kojim baš i ne poznajemo ime i sastav, ali po LINK to su bile lignje. pričali smo o blogu, blogostanju i blog nam mater... LINK je obećao da će sve detaljno da objavi, cijeli naš razgovor, nadam se da se nesjeća pola stvari, jer blog mu mater, svašta smo pričali...

*
danas je Dan državnosti, ljut sam jer u ovom jebenom gradu svi kreteni rade, kako ih nije sramota, ova država se krvlju gradila...

* od dnevne štampe čitam samo jutarnji list, jer smatram da su to jedine pismene dnevne novine koje se mogu kupiti kod mene u gradu i smtram da jedini imaju pouzdane informacije...kupujem ih relativno svako jutro i uvijek ih ima dovoljno na trafici, naravno osim subotom. subotom se ide na kafu u bondeno, rb, mescalito i svi imaju jutarnji na stolu. mislim da se razumijem niko to ne čita od njih ali tako u zg na špici svi imaju jutarni pa i ovdje, odvratno. dan izgleda kao da je početak proljeća a ne kraj jeseni i svi naravni imaju sunčane naočale i foliraju se, i ja naravno...

idem da ručam kod mame, da popijem neko fino vino i da gledam tv...

Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 13:48 • Komentari (3) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica