četvrtak, 03.08.2006.

SAČEKAJ PROLJEĆE, BANDINI...

naziv je knjige koju sam sebi posudio večeras da čitam...nije me bilo par dana...bio sam bolestan, strašno sam bio bolestan...sad sam dobro..barem mislim..mislim ne boli me grlo...al mi je i dalje užasno dosadno..mislim da sam usamljen...dok sam bio bolestan nisam prilazio računaru..nisam želio da povrijedim nekog od vas...mislim da sve riječi koje sam rekao ovih zadnjih 10 dana se vrijeđale...ljude oko mene...mene nisu...iako imam potrebu da jesu..da vidim kako je tim dobrim ljudima oko mene...kroz glavu mi prolaze razne ideje...imam prijatelja u tokiju..studira...večeras je u bihaću trebao da bude koncert divljih jagoda..ponovni okup prve postave poslije 25 godina..besplatno za svoj grad..zamolio sam da pada snijeg včeras...na žalost nije...ali zadnjih pet sati pada kiša..neprestano...neam ništa protiv toga, ali ko još sluša jagode...daj molim te...želim da odem u tokijo kod samira...da ga posjetim..da vidim kako izgleda..da se sružim sa manga punk tinejdžerima..ustvari želim da pobjegnem od svega ovdje...umoran sam i usamljen...
Image Hosted by ImageShack.us
večeras ću da idem u druge dimenzije...počinju da se otvaraju vrata paralelne realnosti..idem da spavam..lupam glupo

Objavljeno u 22:42 • Komentari (5) • Isprintaj#

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica