svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

Na ovom blogu možete pročitati sve o Koraljkinom (mom) životu i mojoj neobičnoj i nadasve zanimljivoj svakodnevici.

Create your own at BlingyBlob.com


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo




Get your own Poll!


Free Music

Free Music



Free Music
Blog.hrTonkica balonkica
Forum.hr
Monitor.hr
Donna & Nina
palachboy
P.I.M.I.S.
Marica
BLOGOVI MOJIH SLAVNIH FRENDOVA:
Ivano Balić- moj naj slavni frend!
Mia Kovačić- cool je ona

HARD ROCK HALLELUJAH
(Lordi)

Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!

The saints are crippled
On this sinners’ night
Lost are the lambs with no guiding light

The walls come down like thunder
The rocks about to roll
It’s the Arockalypse
Now bare your soul

All we need is lightning
With power and might
Striking down the prophets of false
As the moon is rising
Give us the sign
Now let us rise up in awe

Rock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
Rock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujah
In God’s creation supernatural high

The true believers
Thou shall be saved
Brothers and sisters keep strong in the faith
On the day of Rockoning
It’s who dares, wins
You will see the jokers soon’ll be the new kings

All we need is lightning
With power and might
Striking down the prophets of false
As the moon is rising
Give us the sign
Now let us rise up in awe

Rock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
Rock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujah
In God’s creation supernatural high

Wings on my back
I got horns on my head
My fangs are sharp
And my eyes are red
Not quite an angel
Or the one that fell
Now choose to join us or go straight to Hell

Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!

Rock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
Rock ’n roll angels bring thyn hard rock hallelujah
In God’s creation supernatural high

Hard Rock Hallelujah!

o meni

ja se zovem koraljka imam 15. godina imam mamu Jasnu, tatu Safetai buraza Ivana zvanog antilopa ma mislim ja ga tako zovem jer ima vitke i skakutave noge. Svidža mi se dečko koji se također zove Ivan pa zbog toga mislim da je to neki znak da trebamo biti zajedno.moja the best frendica se zove Tonka i nas smo dvije naj otkvačenije prijateljuice na svijetu
Create your own message at BlingyBlob.com

Stars are blindi don't mine
spending some time
just hanging here with you
'cuz I don't find/ too many guys
that treat me like you do.
Those other guys all want to take me for a ride
but when I walk they talk of a suicide
some people never get beyond their stupid pride
but you can see the real me inside
and I'm satisfied
oh no, oh-oh

CHORUS
Even though the guys are crazy
Even though the stars are blind
If you show me real love, baby, I'll show you mine
I can make you nice and naughty, be the devil and angel, too
Got a heart and soul and body
Let's see what this love can do-ooo
Baby I'm perfect for you
Ah-ah-ah-ah

I could be your confidant
Just one of your girlfriends
But I know that's not what you want
If tomorrow the world ends
Why shouldn't we be with the one we really love?
Now tell me who have you been dreaming of
I and I alone
Oh no, oh-oh

CHORUS

Excuse me for feeling this moment is critical
It might me feeling it could get physical
Oh no, no, no

još malo o meni

ja sam vrlo atraktivna i zanosna. imam modroplave oči i extra sexy frizuru.što se tiče mojih grudi moram reči da su male pa dečki zovu lješnjaci, ali kad stavim push up izgledaju sasvim u redu.moja mala prčasta stražnjica izgleda odlično u novim trpericama sa četvrtastim žepovima.**KadA Vam je U žIvOTU dOsAdno...KaKo izLUdITI stArce**:
MORATE OVO PROČITATI
KAKO IZLUDITI STARCE:

1. Sljedi ih svugdje po kući
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrći dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć

**KAkO iZlUdIt ljUDE kojI sU S ToBoM U LiFtU!!**

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba,
lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2.Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3.Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja.
Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je
netko ušao) i kaži: "E,di si buraz, šta ima..."
4.Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5.Pravi se da si steward. Prisutnima objasni
postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi
sretan put.
6.Kad se vrata zatvore kaži prisutnima:
"Bez panike, opet će se otvoriti."
7.Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi!
Ušutite već jednom!"
8.Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad
netko pritisne gumb.
9.Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu
debilnim glasom kaži: "Imam nove čarapeeee..."
10.Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko
uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice
ostalim putnicima.
12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14.Namršti se i mumljaj: "Moram u WC,
moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift
krene prema dolje.
16. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na
nekom katu.
17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga
po ruci i reci: "šuga!"
18.Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i
vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19.Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi
zgađenu facu i pomakni se.
20.Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako
lupaj nogama o pod, uzvikujući: "Dolje, rekao sam dolje!"
21.Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani
i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni?!?



smijehsmijeh



nedjelja, 20.05.2007.

PLACA JE ZAKON!!!!!!!

ej ne mogu vjerovat da je moje blogovsko ne znanje tako veliko da sam greškom obrisala sve vaše cijenjene komentareludludbangheadbang,imam ih negdje ali ne znam kako ih vratiti pa ako neko zna molila bi neka mi kaže. već me duže vremena muči jedno pitanje, a to je zašto ljudi kupuju u skupim dućanima kad je tu PLACA. Ja uvjek kupujem na placi, jer se na njoj mogu cjenkati a u skupim dućanima nemogu. Baš sam neki dan kupila majcu koja je koštala 50 kuna, a ja sam nagovorila prodavača da mi je da za 35. I onda mi recite da je placa bezveze. A jeste li skužili kad neko nosi 3 dana istu majcu počinje lagano vonjati. adje puzzza i ostavite mi puno komentara.

na slici je superman!

flash.shtml" />
<...



| KoMeNtArI (29) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.