!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Kraj školske godine i ljetni praznici - FILIP... Moje djete, moj smisao života i moja velika ljubav 2 dio - Blog.hr

četvrtak, 21.06.2007.

Kraj školske godine i ljetni praznici

Danas je zadnji dan škole i moj dječak je s današnjim danom uspješno ( ODLIČNO) završio 3 razred Centra za odgoj i obrazovanje Ivan Štark " škola za djecu s posebnim potrebama "
U školskom imeniku , na listu gdje stoji njegovo imem i prezime su SVE PETICE , osim dvije 4 ... btw za te dvije četvorke ,Filip kaže da je BRLJO I MRLJO za vrijeme sata pa mu ih učiteljica za kaznu upisla u imenik :)))
A što se mene tiće da je prošao sa trojkom ili četvorkom na kraju razreda , ne bi to bila tragedija .
A te dvije četvorke su mi drage , kao da su same petice ...
Filip je sada u MC Donaldsu sa ostatkom razreda i škole ... papaju , piju , igraju se svi skupa i slave kraj školske godine :))
Jutros dok sam po ovoj ožegi jurila po kruh i njegove putar kifle , Filip mi je "naredio" da mu u njegov novčanik stavim ...." nešto love ":)) ...da ima za Happy Meal ili bar sladoled u MC Donaldsu .
Tražio je tatu , ali mu je Dodo rekao da nema niti kinte kod sebe , pa nek mamu traži :))))
I tako smo ga odvezli skoro pola sata prije u školu jer je toliko bio " dosadan" / nestrpljiv ..
Evo to ide skoro svaki dan sa ovim riječnikom:

Dodo ajde požuri zakasnit ću u školuuuuuu!
Filipe nećeš zakasniti imaš još pola sata do početka nastave ...osim toga što češ raditi poola sata ranije u školi dok nikog nema ?!
Paaaaaaa.... IGRAT ĆU SE NA KOMPIĆUuuuuuuuuu!
Paaaaaaa... Imaš kompić i kod kuće , pa se igraj tih pola sata
NEČUUUUUUUUUUUUUUUU, oću ići u školu kod Karla i Ivone :))
Pa onda stanka od par minuta ....
Tajooooooooo , tajiceeeeeeee daj vozi me u školu ...učiteljica Gordana će se ljutiti na mene .
I da znaš reči ću joj da si oped zaspao pa sam zato zakasnio u školu ..grrrrrrrrrrrrrrr

Ko je popustio , što mislite :))))))))
Pa naravno nas dvoje , već polu iživcirani i potučenih " argumenata" ...
Još je to super ako je škola popodne , ali ako je ujutro ..majko mila nemožemo niti kavu popiti sjedećki , več sve na stoječki ..
Čak je jednom Dodo nosio kavu u termosici do škole , jer nam nije dao živjeti .
I onda obićno poslije toga nas dvoje nit znamo gdje nam dupe , nit glava završimo u prvoj birtiji u 7,30 , bauljajući kao da smo s nekog tuluma došli ...
Eto sad je to sve gotovoooo na par mjeseci , odnosno do 03.09 .kad počinje još jedna školska godina ...ali do tada ne želim uopće misliti na nov početak tek je ova završila ...
Naša jadna " kočija" uspijela je izdržati još jednu školsku godinu , a i mi financiski zahvaljujuči dobrim ljudima , jer iskreno uz sva poukidana sredstva što je Filip dobijao , jedva krpamo kraj s krajem ...
Ja radim na aukcijam hr sa strane i još negdje samo što o tome ne želim pisati ...da ne bi ispalo da pokušavam " navuči" nekoga ...
Zaradim tu i tamo nešto , eto tek toliko da preživimo od mjeseca do mjeseca sa tom sičom što nam država baci ...
Naravno od rješenja sa Upravnog suda o invalidnini niti jedne riječi ... a i sad kreću godišnji pa se niti ne nedam do slijedečeg ljeta ... ajmeeeeee bit će nam veselo narode ...
Baš sam mužu neki dan rekla , ako mi ovo preživimo ... Ameeeeeen !
Eto toliko od nas ... još malo pa moramo iči na roditeljski sastanak i po knjižice " pohvalnice " :)

Lijep pozdrav svima koji posječujete Filipov blog i koji ste još uvijek s nama i pomažete nam

Hvala

| 13:37 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.