!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Na poštedi ... - FILIP... Moje djete, moj smisao života i moja velika ljubav 2 dio - Blog.hr

petak, 11.05.2007.

Na poštedi ...

Image Hosted by ImageShack.us


Filip je prestao povraćati i danas se bolje osjeća ...
Čak toliko dobro da smo da izveli na " ručak " u jedan od naših lijepih osiječkih restorana " Kod Javora " ..
Tamo možete papati finu slavonsku hranu , čobanac , fiš , janjetina " ko ima love :), meso sa roštilja , ispod peke i dalje da ne nabrajam + prekrasan pogled na samu rijeku jer se restoran nalazi na samoj obali rijeke Drave ...
Fenomenalan osjećaj dok sjedite , rijeka teće , piri vjetrić , sunce sja ...
Uglavnom Filip je smazao jedan ražnjić , palačinke sa čokoladom i sav kruh " popeči ispod peke " koji su bili u košarici ...
Ma nije niti čudo ,izmučilo ga povraćanje , ništa nije jeo samo čajevi , kifla tu i tamo ...
Jučer je bio jedan od najlijepših i najčudnijih dana u mom životu ... ne želim puno pisati o tome jer je ipak previše osobno ...
Dobroj duši koja mi je konačno dala nadu i vjeru da se ipak nešto može učiniti po tom pitanju i da nije sve tako crno u životu ... skidam kapu na profesionalnosti , dobroti i ljudskosti
Čovjek koji ima konjske živce za naših 1000 pitanja i svaki put tako smireno odgovori ,i ako treba po tisuču puta ponovi što je bitno ...
Čovjek koji vas potiće na suradnju i tako sve opušteno radi ...
Ne urla , ne galami , nije živčan iako je stajao sigurno 6-7 sata na nogama i spašavao nečiji život , a sad treba i vama pomoći ...
Čovjek koji vas nasmije , baš onda kad se doslovno " ukočite od straha " ili vam se kosa digne na glavi na samu pomisao što vas sad čeka ...
Jednog dana kad budem spremna , vjerovatno ću napisati sve što mi se desilo ..
Sad još nije vrijeme ...jer još uvijek se samo nadamo najboljem ishodu .
Danas smo Filip i ja preležali ostatak dana jer meni baš nije bilo najbolje a i na poštedi sam nakon " zahvata" dan dva dok se ne budem bolje osjećala ...
A i da malo iskoristim " dobrotu moga supruga " ...ionako neće propasti cijeli svijet za tih par dana ...
Osim možda što će mi se nakalamit tona veša , suđa i ko zna čega još ...
Vidim da su neki od vas pročitali članak u novinama o Filipu , i da vjerujete u neki pozitivan ishod ..
Ja baš ne vjerujem jer sve je to prezamršeno , prekomplicirano ...a i Filip je samo jedno djete u nizu koje je gurnuto u stranu ...
Nama treba " čudo " , odnosno netko ko će potegnuti svoje veze kao što to biva u ovoj državi i pokrenuti cijeli slučaj s mrtve točke ...ja sama to ne mogu napraviti jer sam nitko i ništa ..obićna građanka koja uz pravo na glasanje nema nikakvo drugo pravo ...
Ne vjerujem više u ovu državu , niti njezine " bolesne" institucije zbog kojih toliki nevini ljudi i djeca pate svakodnevno ...
Pa što više napisati na članak u novinama gdje čovjek prijeti da će se ubiti jer mu nitko ne želi pomoći a KRUHA JE GLADAN !
Ma sramota ..pa nije taj čovjek kruha gladan jer ne želi raditi ...već zato što nema posla ili radi a ne dobije niti lipe mjesecima ...
Neću pisati dalje o tome jer samo poludim na sve to ... a nikakve koristi osim što meni stradaju ionako pretanki živci ...
Eto za sad vas sve pozdravljamo wave

| 20:05 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.