!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Bez naslova ... - FILIP... Moje djete, moj smisao života i moja velika ljubav 2 dio - Blog.hr

nedjelja, 06.05.2007.

Bez naslova ...

Image Hosted by ImageShack.us

Sutra će izaći još jedan članak u Večernjem listu o Filipu ...vjerujem da je to posljednji .
Ne očekujem da će se išta pokrenuti " na bolje" jer je ionako cijeli ovaj slučaj mog sina ... kompliciran.
A i ja sam umorna od silnih pisanja žalbi i ostalih birokratskih " gluposti " jer ionako nikakve koristi od njih ...
Vjerujem da je ovo zadnji članak o Filipu u medijima ... možda bude još jedan ali samo ako dobijemo pozitivno rješenje sa suda i " pravo " djeteta na svoju osobnu invalidninu nakon svih tih godina ...
Kako ćemo živjeti i što će biti sa Filipom i sa nama ne znam ...
Vidim da je Karlina mama nakon njene smrti nastavila sa životom ... na ovaj svijet došla je još jedna beba " Ines " Karlina sestra ...
Ako je ta žena pored sve te tragedije što je zadesila njezinu obitelj nastavila sa životom i okrenula još jednu " stranicu " vjerujem da i ja mogu s Filipom jer napram njezine tragedije , naša nije niti u pola tako tragićna jer mi ipak imamo živo djete ...
Prije 6 godina započela sam nešto u svom životu , ali nikad nisam uspjela " to " istjerati do kraja jer ....nažalost nije bilo vremena ....
Godina za godinom je tekla , no jedna želja je ostala " ne dovršena " ...
Sad želim tu želju istjerati do kraja ...pa ako i ne bude ništa od nje ...bar ću se moći tješiti da sam pokušala sve što je u mojoj moći ...
Ne vjerujem baš puno u ispunjenje te " želje " jer šanse su male a i jako je rizično ...
Što više sve me vuće da " odustanem " i zaboravim na to ...ali pojavi se ono očajničko " Što ako ?"
Pa eto pokušat ću pa neka me voda nosi ,ako sve ode kvragu .
Filip je dobro... sutra kreće popodne u školu .
Još samo par tjedana i pa će škola biti " gotova " ...
Veselim se ljetu i odlasku na našu rijeku Dravu , druženju s prijeteljima...
Ali se ne veselim novoj registraciji naše " kočije " ...već sad mi se diže kosa na glavi pri samoj pomisli što nas čeka ...
Ko znam možda " kupim " novu kočiju ako teta Kosor dopusti prevođenje mirovina koje tako lijepo obećavaju već tri godine ....ma daaaaaj ko još tome vjeruje .
Ako bude bilo i za biciklove bit će fešta .....
Sutra moram u bolnicu ... s toga bolje da pisanje bloga ostavim za sutra ili neki drugi dan ...






| 22:40 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.