Simplicity is the heart

subota, 25.03.2006.

Paunovi

Jeste li primjetili koliko su muskarci poceli da obracaju paznju na svoj izgled?

Čini mi se, gdje god se okrenem, a pogotovo kada izadjem, vidim sredjene tipove od glave do pete, sa interesantnim i mastovitim frizuricama, pramenovima, pa ponekad čak i sminkom. Rekli bi neki - pederi. No, danas to nema veze sa pederima.

Metroseksualci, kako ih danas zovu raznorazni magazini.
Urbani muskarci koji sve vise i vise vremena provode troseci vrijeme i novac u svrhu sto boljeg izgleda. Pedekir, manikir i ostali kozmeticki tretmani su postali i dio njihovih dnevnih rasporeda.
Narcisoidnost im se uvukla pod kozu. Međutim, to nije ona uobicajena narcisoidnost - zaljubljenost u samog sebe, već jednostavno zelja da i oni izgledaju kao modeli po magazinima i reklamama. I ne samo to, već vise nije ni interesantno zivjeti u neurednim stanovima, sa rasparenim namjestajem cija je glavna svrha samo potreba. Promjenili su se, ne samo od glave do pete, već su stilom ogrnuli i svoju okolinu.
No, to mogu da razumijem.

Ali jedna od stvari koje ne mogu da svarim jeste brijanje.
Možda ja nisam u koraku s vremenom što se toga tiče, pa je pravi muskarac po mom ukusu onaj koji pokazuje i odlike muskarca (a najveca je maljavost), ali mi nije jasno šta može biti privlacno kod visokog, lijepo razvijenog muskarca sa glatkim nogama?
De gustibus non est disputandum, sto bi rekao moj profesor latinskog. O ukusima se na raspravlja. Ok, prihvatam (jos uvijek zbunjeno vrteci glavom) nut

Druga stvar - pomenuta sminka.
Iako će vecina da odmahne rukom i da se svom silom suprotstavi puderu ili maskari, ipak ih radoznalost neće zaustaviti da saslusaju kako će im lice ljepse izgledati kada lice namazu ovom ili onom kremicom. Prije sam na prste mogla da prebrojim ovakve, a sada moram i tudjima da se poslužim. Ocupane obrve su vise postale i uobicajenost. Neće muskarci da vise budu sinonimi za grubocu i zapustenost. Sada su na scenu stupile neke druge podrase - muskarci pod uticajem mode i stila.

I nemoj da se neka muskarcina nadje uvrijedjena ovim!
Znamo mi i dalje da i takvi postoje u ogromnom broju, retroseksualci sa „tepiscicem” preko grudi, kako to lijepo opise jedna moja prijateljica, na drugom kraju ljestvice, oni koji odlucno odbijaju da porade na svom izgledu, jer „to ih ne čini dovoljno muskarcima”.

Lijepo je vidjeti i jedne i druge, ali kao na slag na torti, uvijek možemo da potrazimo sliku mjesavine prvih i drugih - Dejvida Bekama cool

25.03.2006. u 18:13 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Riznica mojih misli...

...i samo jos jedan nacin da ih raspem oko sebe.

Moje drugo ja...

Kroz snove...