Simplicity is the heart

subota, 18.03.2006.

Bezobrastina!

Jedna od stvari koja me strasno iritira su muskarci koji se postavljaju prema zenama kao nizim bicima. U periodu puberteta, prosla sam, kao i vecina tinejdzerki, kroz jednu fazu kada sam se zestoko zalagala za feminizam i zensku ravnopravnost, medjutim, kako sam odrastala, odredjeni stavovi su se mijenjali. Ne zato sto sam pomislila da je feminizam glupost, vec zato sto sam oduvijek mislila da sve ima svoje granice. Jos uvijek sam za to da zene imaju ista prava, ali ne treba biti fanatik.
Isti takav pogled imam i na sovinizam.

Razumijem donekle zasto neki muskarci imaju vecu potrebu da pokazu da mogu da kontrolisu situaciju, ali zasto neko mora da bude totalni idiot i pravi nekoga drugog budalom u toj namjeri?
Sem toga, u sve to kada se ukljuci i faktor zvani "godine"...grrrrrr
Znaci, ako sam zensko, pa jos i ako sam mladja mnogo od nekoga, momentalno nisam sposobna za neko logicno razmisljanje, te bi trebalo da slusam raznorazne kompleksase i njihove ispade u obliku naredbi!

Dosta sam cutala.
Ne interesuje me da li ce misliti da sam bezobrazna, jer isto tako i ja o njima mislim.
Postovacu ih, dok god oni mene postuju, ali sto kazu Maratonci, nije ni Mirko budala! :)

18.03.2006. u 01:54 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Riznica mojih misli...

...i samo jos jedan nacin da ih raspem oko sebe.

Moje drugo ja...

Kroz snove...