Simplicity is the heart

nedjelja, 26.02.2006.

Olimpijske igre

Olimpijske igre

Pocela sam da pisem o necemu drugom, ali procitah u medjuvremenu jedan clanak o Olimpijadi ove godine i nisam mogla da se suzdrzim, a da ne prokomentarisem.
Elem, zale se Amerikanci kako gledanost Olimpijskih igara opada, pa kao sta treba da se ucini povodom toga i pitanje je da li Olimpijada gubi svoj sjaj.
I onda se pitam ja...

Kako niko od njih ne shvata da ce ta gledanost da opadne medju ljudima koji se nalaze ovdje, kada Olimpijadu prikazuju samo na jednom kanalu, po par sati popodne i to ISKLJUCIVO sportove u kojima SAD ucestvuje, da ne kazem - prednjaci!
Ostali nisu bitni. Sve je isjeceno, ostave se samo njihovi o-tako-dobri igraci koji, ne daj Boze da naprave gresku!
Nastaje opste razocarenje, globalna katastrofa - Amerika nije pobijedila (jos da ne pricam ako nisu ni na prva tri mjesta).

Nemojte pogresno da me shvatite, ja nemam nista protiv patriotizma i iskreno, divim se kada na ulicama vidim beskucnika koji gura nekakva kolica i nema ni odgovarajuce odjece na sebi, ali uvijek, UVIJEK ima neku vrstu simbola Sjedinjenih Americkih Drzava. Obicno to budu male/velike zastave. Nevjerovatni su po tom pitanju.

Ali ta njihova arogancija...taj njihov nadmeni stav...
Ne mogu nikako da ga svarim. I pitam se, da li smo mi, koji smo potekli sa Balkana, samo kroz te mjesavine nasih sistema nauceni na drugacije, ili ovi zaista pretjeruju?
Znam da su akulturacija i asimilacija dva veoma teska pojma za strance koji dodju u kasnijim godinama, nakon sto okuse i drugacije, i znam da uzme vremena da se covjek prilagodi svemu, ali cini mi se, tesko cu nauciti da zivim sa ovim, gore pomenutim. Sigurno je to i do mene same. Ili sto mozda gledam svijet malo drugacijim ocima....

I sem toga, ne mogu da shvatim poentu omalovazavajucih komentara. Da nekome daju samopouzdanja, sumnjam da mogu u tom trenutku, jer koji to igrac njih cuje? Jedino, ako se vratim na gore pomenuto, i ako zele da raspale narod, pa i dalje da prosipaju svoje ideje o omnipotentnosti. I iako su isti vjesto skriveni, te samo pazljiv slusatelj (pogotovo onaj koji je odrastao u drugoj sredini) moze da ih razazna, opet se pitam, cemu sve to?
Primjer: bob-sankanje.
Amerikanac je bio solidan, meni se nije cinilo da je napravio bilo kakve greske (no i ja ne znam nista o sportu, tako da nemam pravo da komentarisem). Dosao je do cilja i zauzeo prvo mjesto. Naravno, voditelji su ga i zvijezde zakivali. Ok, razumljivo.
Na red je dosao Rus. I nije ni krenuo kako treba, ovi su poceli sa komentarima o greskama, o nedovoljnoj brzini, o nekim sporednim stvarima za koje mislim da nisu ni bile bitne u tom trenutku. I sta se desilo? Rus je zauzeo prvo mjesto. Komentar na sve to je bio: "Sreca".
(Poslije njega su dosla jos dvojica, koji su Amerikanca skinuli na 4. mjesto)
Ali ovo posljednje, da nazovem "objasnjenje"...jednostavno, nisam imala komentara.

Zar oni ne mogu da shvate da je SAD skup svih ljudi svijeta, te da ti isti ljudi gledaju Olimpijske igre (posebno kada je dosta tih ljudi rodjeno van SAD-a, te da znaju malo vise o svijetu nego tipicni brainwashed Amerikanac)? Jos mogu da se cude kako niko nece da gleda?

Vjerujem da ovo sve zvuci poprilicno naivno sa moje strane, te ocekujem da mi neko kaze "wake up and smell the coffee" i vjerujem da i moj manjak zivotnih iskustava utice na moju frustraciju, ali zar Olimpijada nije trebala da bude simbol nekog zajednistva i sloge?

Zadnja anketa koju su uzimali je ukljucivala pitanje:
Da li je poenta Igara sport ili novac?
Sta mislite sta je vecina odabrala?


Komentari:
Hehe maji, simpaticno mi, kao da sam znala da ces i ovde malo da se "izduvas" :)) A i ovaj post ispod... heheh na koga li ciljas?? :DDD Ljubac OVOLIKI ;) (Dani 28.02.2006. 19:37)

Vjerovala ili ne, gledala sam myspace, i vidjela par osoba koje znam odavde...i onda uporedim te slicice i pricu sa realnoscu...grrrrrrr :))) Cmoketina (Strumfeta 28.02.2006. 23:30)

26.02.2006. u 21:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Riznica mojih misli...

...i samo jos jedan nacin da ih raspem oko sebe.

Moje drugo ja...

Kroz snove...