Design: *Marija.* // Slika: *Flickr.com.*
Komentari On / Off



Blog
Wind Majstorica
Miško
Zmajka
Vitae
Zelena
Fizy
Katrida
1977
Pjesma
Koraljka
Gogo
Euro
Rusalka
Fulvus
Ken
Sunčica

srijeda, 11.05.2011.

Onako usput...

Pisati blog svakih par mjeseci i nema nekog naročitog smisla. A opet, nekako se ne odvajam od ovog mjesta. Ne dolazim često, ali kad dođem - dođem rado. Prošetam tako poznatim mi mjestima, uvjerim se da ste svi dobro i to je otprilike to.
Pisati kao nekad jednostavno više ne mogu. Nekada mi je blog bio ispušno mjesto, voljela sam čitati vaše komentare, puno puta su mi otvorili oči. Jer, bilo je trenutaka kada nisam najbolje vidjela. Čavrljati s vama, često se smijati...
Mnogi "moji" blogeri kažu da blog nije više ono što je bio. Ili nam više ne znači onoliko koliko nam je nekada značio. Mijenjamo se...
Ne znam za vas, ali za sebe mogu reći da se mijenjam. Život mi je krenuo u nekom drugom smjeru, iskreno potpuno neočekivanom, ali ne mogu više kao nekad jednostavno pisati o tome. Ne ide iz mene.
Osim toga, nastojim čim manje vremena provoditi ispred kompjutera. Došli su ljepši i topliji dani, treba ih iskoristiti za šetnje, druženje, izlaske iz kuće. Ionako mi se život svodio na posao i kuću, sjedenje ispred lapa i klopanje kakvog usput spremljenog sendviča. Neću više.
Za ovu godinu su predvidjeli velike promjene u životu blizanaca. Moje su stigle. Mislila sam da je malo kasno, ali nije, sigurno je baš sada bio pravi trenutak.
A vjerojatno sam i sama pridonijela svemu.
Okrenuti list i krenuti nekim novim putem dokaz je da napredujemo, da idemo dalje, da smo spremni mijenjati se. Mijena je neizbježna.
Ja sam odlučila ne samo okrenuti novi list, nego promijeniti knjigu.

- 17:46 - Komentari (13) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.