Design: *Marija.* // Slika: *Flickr.com.*
Komentari On / Off



Blog
Wind Majstorica
Miško
Zmajka
Vitae
Zelena
Fizy
Katrida
1977
Pjesma
Koraljka
Gogo
Euro
Rusalka
Fulvus
Ken
Sunčica

nedjelja, 05.12.2010.

APEL protiv nasilja na ulici

Photobucket

Cijela Hrvatska je čula za slučaj Luke Ritza, dečka iz Zagreba kojeg su, ni krivog ni dužnog, pretukli na ulici i zbog posljedica divljačkih udaraca dečko je preminuo. I ja sam se, kao i mnogi tada, zgražala nad cijelim slučajem, tim više što su zlodjelo počinili maloljetnici.
A sada pročitajte šta se dogodilo noćas u centru Rijeke, ispred vrlo popularnog kafića Capitano, na obali.
Moja kćer, kojoj je 20 godina, izašla je sinoć van sa svojom prijateljicom, koja je godinu dana starija, sa svojim dečkom, kojem su 22 godine i sa svojim tatom, kojeg viđa rijetko jer ona studira i uz to radi preko studentskog centra, a tata joj također radi često van grada pa su susreti rijetki. Uz to moram dodati da smo ja i njezin tata rastavljeni već desetak godina, da je ona tu rastavu vrlo teško podnijela i da u tim rijetkim susretima s njim zaista uživa. Vrlo je ponosna što njen tata ima volje i vremena izaći s njom, što ga je upoznala sa svojim dečkom i što su sinoć proveli jednu ugodnu večer. Barem je tako trebalo biti.
Moram još napomenuti da je prijateljica koja je bila s njima u društvu čak i neki rod po njihovoj lozi.
Dakle, kad su izlazili iz poznatog kafića da bi otišli kući, vani ih je dočekalo tridesetak, da TRIDESETAK mladih dečki, vjerojatno većina maloljetnika i počeli im dovikivati da stari pedofil izlazi s mladim curama. Nakon toga nagrnuli su na njih i počeli ih udarati, ne birajući pritom tko je žensko a tko muško. Njih trideset na dvije cure i dva muškarca.
Posljedice: cura odmah prebačena na hitnu, cipelarili su je po glavi dok je ona bespomoćno ležala na podu. Dečko moje kćeri izrazbijan po glavi, najvjerojatnije fraktura nosa, otečen do neprepoznatljivosti. Nije htio ući u kola hitne jer su u međuvremenu došli policajci i odvodili moju kćer, koju su također tukli balavci, jer je vrijeđala policiju. A vrijeđala ih je jer je htjela znati gdje joj je tata, nije ga više nigdje vidjela i rekla je da se ne miče s mjesta dok ne sazna šta joj se desilo s tatom.
Naša vrla policija nije se osvrtala na njene molbe i nakon toga vjerojatno i uvrede, nego su je stavili u auto i odveli u policijsku stanicu. Tamo su joj prijetili da će joj napisati kaznu od 10.000. kuna zbog vrijeđanja policije.
Pošto su vidjeli ozljede po licu na njoj i njenom dečku ipak su pozvali kola hitne da dođu u stanicu, ali nisu odustali od prijetnji kazne od 10.000. kn. A ona je sva u panici i sigurno u šoku, plakala i dalje psovala sve skupa, tražeći od njih samo da joj kažu gdje joj je tata.
I šta sada komentirati pitam ja vas????
Kakvu mi to policiju imamo? Koga oni štite i na čijoj su strani?
Mnogi ovaj post mogu shvatiti kao apel povrijeđene majke, ali vjerujte mi da bi reagirala isto da je bilo tko drugi u pitanju. Po profesiji sam medicinska sestra i puno puta sam imala prilike vidjeti posljedice nasilja. Uvijek me to zgražavalo. A kad čujem da skupina muških tuče žensko stvorenje, e pa onda zaista ne znam kako to nazvati a ostati fin i u granicama normale.
Ovaj slučaj srećom nije završio tako da su nekoga ubili. Ali mogao je završiti tako. A zašto? Zato jer više ne možemo slobodno šetati cestom i biti sigurni da netko tu večer nije nabrijan da te istuče, pretuče ili čak ubije.
Normalno da sam van sebe zbog cijelog slučaja. Neka se svatko od vas stavi u moj položaj i pokuša shvatiti kako se osjećam. Sve što se desilo može se desiti, ali od policije ovakva reakcija... Pa dobro, čime se ti ljudi bave?
Znači, kćer više ne može izaći sa svojim ocem popiti piće jer će možda neki divljak to protumačiti kao da tip ima mlađu curu 25 godina? Pa taman da i je tako, tko je taj tko će nekomu suditi ili ga mlatiti zbog dobne granice? Taman da i vidite na cesti čovjeka od 45 godina koji hoda s curom od 20, pa šta? Svatko ima pravo na svoj izbor, zar bi ga trebalo kažnjavati zbog toga? Kome on to radi nažao?
Ne znam kakav epilog će dobiti ovaj slučaj. Bojim se za curu koju su cipelarili na podu, jer ima glavobolje i loše se osjeća. Moja kćer je zasad dobro, ali trauma koju je doživjela nije tako bezazlena. Trajat će još dugo.
A našoj vrloj policiji poručujem: BRAVO DEČKI!!!! Naplaćujte vi kazne i dalje za uvrede, to je najbitnije u današnjem društvu. Nemojmo se osvrtati što po ulici šetaju divljaci i razbojnici, bitno je da vas je cura od 20 godina uvrijedila.
Malo vas je vrijeđati, premalo. Trebali bi doživjeti isto. Trebali bi doživjeti da vaše kćeri budu premlaćene jer su s vama izašle popiti piće. Trebali bi ih gledati na hitnom traktu kako bespomoćno leže, a vi ih ne možete ni prepoznati jer su promijenile izgled. Ne zbog šminke, nego zbog KRVI i HEMATOMA.
Prebolno je sve ovo.
Lijepa moja Hrvatsko, kojim putem ideš?????????????

- 16:52 - Komentari (28) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.