Konzumentova bilježnica https://blog.dnevnik.hr/konzument

nedjelja, 30.11.2008.

Kriza i potrošači

U ovome trenutku postalo je potpuno jasno kako Hrvatsku ne samo da neće zaobići kriza koja već duže vrijeme potresa globalnu ekonomiju, nego je posve predvidljivo kako će teški trenutci tek uslijediti.

Od potrošačkih udruga se obično očekuje da u ovakvim trenutcima postanu nezamjetne, zbog svoje borbe usmjerene na kvalitetu proizvoda i zaštitu potrošača, koja kad nastupi kriza, više nije među prioritetima građana…
Međutim, udruge potrošača predstavljaju puno više. Društvo Konzument potrošača definira kao individuu koja posjeduje financijska sredstva, mogućnosti, prava na temelju kojih ostvaruje pravo slobodnog odabira usluga i proizvoda. No, što se događa s potrošačima u krizi? Činjenica je da se većem broju potrošača zapravo suzuje izbor i mogućnost zbog posjedovanja sve manjih financijskih sredstava ili štednje. Što tada učiniti?
Društvo Konzument se ne može i ne smije upuštati u predlaganje kupnje određenih robnih marki niti u ovome niti u bilo kojem drugom trenutku. Ipak, možemo iznijeti stajalište, što činiti da bi nam sutra bilo bolje! Naime, uvjereni smo kako je radi održanja našeg gospodarstva nužno da se kao potrošači orijentiramo na kupnju domaćih proizvoda!
No, nisu samo potrošači oni koji sada moraju promišljati o stabilnosti gospodarstva. Proizvođači i pružatelji usluga su na prvom mjestu odgovornosti, te se od njih sada više nego ikada mora očekivati da svoje usluge i proizvode učine dostupnijima!

Stoga, ovu priliku koristimo da pozovemo naše građane, da radi boljeg sutra i očuvanja radnih mjesta svoju potrošnju usmjere na kupnju i potrošnju dobara i usluga proizvedenih u Hrvatskoj, te da se na godišnje odmore umjesto u druge zemlje upute u odredišta u Hrvatskoj.

Također, proizvođačima i pružateljima usluga iz Hrvatske, upućujemo poziv da svoje proizvode i usluge učine pristupačnijima potrošačima, prvenstveno cijenom, ali nikako ne nauštrb kvalitete, nego na smanjenju ekstra profita u očekivanju krize.


Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument"


Podijeli • 30.11.2008. u 16:14 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

04/2010 (2)
03/2010 (2)
02/2010 (3)
11/2009 (3)
10/2009 (1)
09/2009 (1)
07/2009 (1)
04/2009 (2)
03/2009 (1)
11/2008 (1)
10/2008 (4)
09/2008 (1)
08/2008 (2)
07/2008 (3)
06/2008 (6)
05/2008 (10)
04/2008 (10)
03/2008 (18)
02/2008 (13)
01/2008 (1)
12/2007 (3)
11/2007 (2)
10/2007 (1)
09/2007 (7)
06/2007 (3)
05/2007 (2)


Komentari da/ne?

*Konzumentova bilježnica*


Konzumentov blog "Konzumentova bilježnica" predstavlja kako i sam naziv kaže bilježnicu u koju upisujemo aktualne teme za potrošače u Hrvatskoj ali i šire.

U "Konzumentovu bilježnicu" upisujemo probleme, vijesti, rješenja i preporuke…

Pozivamo vas da svojim doprinosom pomognete da bilježnica svakim danom bude ispisana vašim problemima kao i njihovim rješenjima. Zajedničkim radom možemo postići stvarno ostvarenje prava potrošača…

Neka se glas potrošača čuje!


Konzumentova bilježnica može se pronaći i u tiskanom formatu!

*Poveznice*


- Državni inspektorat

- Consumers International

- EU DG Consumer Affairs

- European Consumers Org.

- DZPP "Konzument"

- Konzument na facebooku

- Reklamacije.net

*******

- NATO - OPSA

- Denis blog

- EVO etika


*******


RSS

*******


Pretraži Konzument


*******

Konzument predlaže:

Preko Outlook Expressa ili Googla sudjelujte u raspravama pri interesnoj grupi (news group): hr.soc.zastita-kupaca

Posjetite reklamacije.net - portal za reklamacije i pritužbe građana

Pridružite se Konzumentu na Facebooku

*Kontakt*


Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument"

Poljana Zvonimira Dražića 9
HR-10000 Zagreb

e-pošta: Konzument

www.konzument.hr

matični broj: 2175223

žiro račun: 2360000-1101937190 (ZABA)

Pružite nam potporu u radu, simboličnom uplatom na žiro račun Konzumenta i Vi sudjelujete u gradnji informiranog potrošačkog društva.

Uplata donacije Društvu Konzument može se koristiti za smanjenje porezne osnovice u istom iznosu, a do 2 posto ukupnog prihoda ili dohotka u prethodnoj godini za pravne i fizičke osobe.

Ukoliko trebate savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte…
yes

*Tko smo mi...*


Mi smo potrošači, poput Vas! Smatramo da građani kao potrošači imamo pravo na kvalitetan život, na izbor! Udružili smo se da ostvarimo svoja prava i da pomognemo svojim sugrađanima.

Pridružite nam se i Vi…

Povodom usvajanja Deklaracije o pravima potrošača, ožujak 1962.godine, tadašnji predsjednik SAD-a John F. Kennedy izjavio je: "Prema definiciji, u potrošače se uključuje sve nas, i mene kao predsjednika SAD-a! Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe gotovo svaka javna ili privatna gospodarska odluka. Oni su najvažnija skupina čiji se stavovi vrlo često ne čuju! Glas potrošača mora se čuti!"

Konzument je udruga građana osnovana 2006. godine. Mi smo zagovaratelji prava potrošača (konzumenata) i njihove zaštite. Konzument se skrbi za ostvarivanje informacijskih, sigurnosnih, obrazovnih i drugih interesa potrošača; zaštitu standarda, socijalnog i zakonskog statusa potrošača. Konzument je usmjeren na podizanje kvalitete proizvoda i usluga; podizanje javne svijesti o potrošačkim pravima; informiranje, upozoravanje i educiranje građana Republike Hrvatske – potrošača roba i usluga. Smatramo da građani Hrvatske imaju pravu na izbor, sigurnost, kvalitetne informacije i slobodu pri potrošnji roba i usluga. Zalažemo se za skladan odnos između pružatelja i primatelja roba i usluga u kojem će se iznad svega cijeniti i poštivati potrošača i njegova prava kao i kvalitetu proizvoda i usluga.

© 2007-2010 Konzument


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


Pridruzite se Konzumentu na Facebooku

Pridruzite se Konzumentu na Twitteru

Brandovi potrosackog povjerenja