Konzumentova bilježnica https://blog.dnevnik.hr/konzument

petak, 25.07.2008.

Reklamirajmo konzumirani turizam

Društvo za zaštitu prava potrošača Konzument i portal Reklamacije.net pozivaju sve građane – potrošače da svojim dobrim i lošim iskustvima doprinesu stvaranju Turističkog izvještaja – u kojem će se obuhvatiti problemi s kojima su se građani susretali kada su se trebali odmarati.

Tijekom 2007. godine u prvoj fazi pripreme Turističkog izvještaja Društvo Konzument je prikupljalo podatke i intervjuiralo građane koji su se susretali s problemima tijekom odmora u Hrvatskoj, ali i korištenju turističkih usluga u Hrvatskoj za putovanje izvan zemlje. U drugoj fazi portal Reklamacije.net i Društvo za zaštitu prava potrošača Konzument zajednički zaprimaju sve probleme, ali i pohvale vezane uz turističke usluge u Hrvatskoj ili na turističke usluge u Hrvatskoj korištene za putovanje izvan zemlje.

Svi zainteresirani za sudjelovanje u ovoj aktivnosti jednostavno trebaju posjetiti portal Reklamacije.net i tamo upisati svoju reklamaciju – ili svoja iskustva poslati na elektronsku poštu Društva za zaštitu prava potrošača Konzument – konzument@konzument.hr. Društvo Konzument će nakon završetka prikupljanja iskustava potrošača pokušati pomoći svim oštećenim građanima – potrošačima, a svi prikupljeni podatci sažet će se u Turistički izvještaj za 2007. i 2008. godinu.


Podijeli • 25.07.2008. u 19:06 • 0 KomentaraPrint#^

četvrtak, 24.07.2008.

Reklamacije na internetu

www.reklamacije.net

Društvo Konzument dogovorilo je suradnju s portalom Reklamacije.net na kojem je svaki potrošač – građanin dobrodošao da upiše svoju reklamaciju na proizvod ili uslugu kojom je ili nije zadovoljan. Portal Reklamacije.net zaprima sve vrste reklamacija bez obzira na to da li se one odnose na reklamacije - pokude - pohvale prema državnoj upravi, proizvodima i uslugama…

Osim što možete upisati vlastiti reklamaciju, na portalu možete pročitati i interesantne vijesti, ali i pročitati prijašnje reklamacije, ali i komentare na reklamacije.

U radu portala aktivno će se uskoro uključiti i Društvo Konzument savjetima na pristigle reklamacije.

Društvo Konzument svakako preporučuje posjetu ovoga portala, te potiče sve zainteresirane da svojim iskustvima pomognu i drugima.

Neka se glas potrošača čuje…


Podijeli • 24.07.2008. u 13:55 • 0 KomentaraPrint#^

srijeda, 02.07.2008.

HZMO izdao Vodič o pravima iz mirovinskog osiguranja

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje (HZMO) izdao je Vodič o pravima iz mirovinskog osiguranja namijenjen osiguranicima koji tek trebaju ostvariti pravo na mirovinu ili druga prava iz djelokruga rada tog Zavoda.

Vodič je dostupan je Središnjoj službi te u svim područnim službama i ispostavama Zavoda, gdje se može zatražiti.

Sadrži informacije koje upućuje zainteresirane na postupak i način kako mogu ostvariti pravo na starosnu ili prijevremenu, invalidsku ili obiteljsku mirovinu, što morate učiniti da bi dobili naknadu zbog tjelesnog oštećenja ili dodatak uz mirovinu, te kako doći do mirovine ako ostvarujete to pravo kao vojne osobe ili hrvatski branitelji.

Detaljne informacije o svojim mirovinskim pravima u Vodiču mogu saznati i osobe koje su radile u inozemstvu, kao i osiguranici koji imaju pravo na doplatak za djecu.


Podijeli • 02.07.2008. u 20:50 • 0 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

04/2010 (2)
03/2010 (2)
02/2010 (3)
11/2009 (3)
10/2009 (1)
09/2009 (1)
07/2009 (1)
04/2009 (2)
03/2009 (1)
11/2008 (1)
10/2008 (4)
09/2008 (1)
08/2008 (2)
07/2008 (3)
06/2008 (6)
05/2008 (10)
04/2008 (10)
03/2008 (18)
02/2008 (13)
01/2008 (1)
12/2007 (3)
11/2007 (2)
10/2007 (1)
09/2007 (7)
06/2007 (3)
05/2007 (2)


Komentari da/ne?

*Konzumentova bilježnica*


Konzumentov blog "Konzumentova bilježnica" predstavlja kako i sam naziv kaže bilježnicu u koju upisujemo aktualne teme za potrošače u Hrvatskoj ali i šire.

U "Konzumentovu bilježnicu" upisujemo probleme, vijesti, rješenja i preporuke…

Pozivamo vas da svojim doprinosom pomognete da bilježnica svakim danom bude ispisana vašim problemima kao i njihovim rješenjima. Zajedničkim radom možemo postići stvarno ostvarenje prava potrošača…

Neka se glas potrošača čuje!


Konzumentova bilježnica može se pronaći i u tiskanom formatu!

*Poveznice*


- Državni inspektorat

- Consumers International

- EU DG Consumer Affairs

- European Consumers Org.

- DZPP "Konzument"

- Konzument na facebooku

- Reklamacije.net

*******

- NATO - OPSA

- Denis blog

- EVO etika


*******


RSS

*******


Pretraži Konzument


*******

Konzument predlaže:

Preko Outlook Expressa ili Googla sudjelujte u raspravama pri interesnoj grupi (news group): hr.soc.zastita-kupaca

Posjetite reklamacije.net - portal za reklamacije i pritužbe građana

Pridružite se Konzumentu na Facebooku

*Kontakt*


Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument"

Poljana Zvonimira Dražića 9
HR-10000 Zagreb

e-pošta: Konzument

www.konzument.hr

matični broj: 2175223

žiro račun: 2360000-1101937190 (ZABA)

Pružite nam potporu u radu, simboličnom uplatom na žiro račun Konzumenta i Vi sudjelujete u gradnji informiranog potrošačkog društva.

Uplata donacije Društvu Konzument može se koristiti za smanjenje porezne osnovice u istom iznosu, a do 2 posto ukupnog prihoda ili dohotka u prethodnoj godini za pravne i fizičke osobe.

Ukoliko trebate savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte…
yes

*Tko smo mi...*


Mi smo potrošači, poput Vas! Smatramo da građani kao potrošači imamo pravo na kvalitetan život, na izbor! Udružili smo se da ostvarimo svoja prava i da pomognemo svojim sugrađanima.

Pridružite nam se i Vi…

Povodom usvajanja Deklaracije o pravima potrošača, ožujak 1962.godine, tadašnji predsjednik SAD-a John F. Kennedy izjavio je: "Prema definiciji, u potrošače se uključuje sve nas, i mene kao predsjednika SAD-a! Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe gotovo svaka javna ili privatna gospodarska odluka. Oni su najvažnija skupina čiji se stavovi vrlo često ne čuju! Glas potrošača mora se čuti!"

Konzument je udruga građana osnovana 2006. godine. Mi smo zagovaratelji prava potrošača (konzumenata) i njihove zaštite. Konzument se skrbi za ostvarivanje informacijskih, sigurnosnih, obrazovnih i drugih interesa potrošača; zaštitu standarda, socijalnog i zakonskog statusa potrošača. Konzument je usmjeren na podizanje kvalitete proizvoda i usluga; podizanje javne svijesti o potrošačkim pravima; informiranje, upozoravanje i educiranje građana Republike Hrvatske – potrošača roba i usluga. Smatramo da građani Hrvatske imaju pravu na izbor, sigurnost, kvalitetne informacije i slobodu pri potrošnji roba i usluga. Zalažemo se za skladan odnos između pružatelja i primatelja roba i usluga u kojem će se iznad svega cijeniti i poštivati potrošača i njegova prava kao i kvalitetu proizvoda i usluga.

© 2007-2010 Konzument


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


Pridruzite se Konzumentu na Facebooku

Pridruzite se Konzumentu na Twitteru

Brandovi potrosackog povjerenja