Konzumentova bilježnica https://blog.dnevnik.hr/konzument

ponedjeljak, 18.02.2008.

Stav Društva Konzument o zdravstvenom sustavu u Hrvatskoj

Stav Društva Konzument o zdravstvenom sustavu u Hrvatskoj

Zdravi građani su prvi preduvjet osiguranja napretka države. Kako bi se osiguralo zdravlje građana, zdravstvene usluge moraju biti dostupne svim građanima pod jednakim uvjetima.

Veliki broj bolovanja građana u Hrvatskoj može se između ostalog pripisati i lošoj dostupnosti zdravstvenih usluga. Za određene pretrage građani moraju čekati i više mjeseci, čime se produžuje vrijeme bolovanja, ugrožava i pogoršava zdravlje građana, povećavaju troškovi zdravlja građana i produktivnost gospodarstva odsustvom radnika s radnih mjesta.

Zdravstvene usluge moraju biti dostupne svima i ne smiju diskriminirati građane pogotovo ne imovinski ili regionalno, odnosno po mjestu života u malom mjestu ili velikom gradu. Umjesto daljnjeg financijskog opterećivanja građana, država mora pronaći model preraspodjele proračunskih sredstava koja će omogućiti oporavak zdravstvenog sustava.

Zdravlje ne smije imati cijenu. Zdravlje kao osnovni preduvjet razvoja države mora biti besplatno i jednako dostupno svim građanima. Privatna zdravstvena zaštita stoga bi se trebala zasnivati na uslugama s dodatnom vrijednošću, a ne ugrožavati državni sustav zdravstvene zaštite.

Upravljanje zdravstvenim sustavom treba se prepustiti profesionalnim menadžerima te time rasteretiti stručno osoblje zdravstvenog sustava.

Ovaj stav dio je temeljnog dokumenta Društva za zaštitu prava potrošača "Konzument", "Konzumentovog iskoraka 2008.".Upravni odbor Društva Konzument na sjednici održanoj u Zagrebu 13. veljače 2008. izglasao je "Konzumentov iskorak 2008." za temeljni dokument društva za 2008. godinu. Konzumentov iskorak u cijelosti možete pročitati na Internet stranicama Društva Konzument, www.konzument.hr.


Podijeli • 18.02.2008. u 21:20 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

04/2010 (2)
03/2010 (2)
02/2010 (3)
11/2009 (3)
10/2009 (1)
09/2009 (1)
07/2009 (1)
04/2009 (2)
03/2009 (1)
11/2008 (1)
10/2008 (4)
09/2008 (1)
08/2008 (2)
07/2008 (3)
06/2008 (6)
05/2008 (10)
04/2008 (10)
03/2008 (18)
02/2008 (13)
01/2008 (1)
12/2007 (3)
11/2007 (2)
10/2007 (1)
09/2007 (7)
06/2007 (3)
05/2007 (2)


Komentari da/ne?

*Konzumentova bilježnica*


Konzumentov blog "Konzumentova bilježnica" predstavlja kako i sam naziv kaže bilježnicu u koju upisujemo aktualne teme za potrošače u Hrvatskoj ali i šire.

U "Konzumentovu bilježnicu" upisujemo probleme, vijesti, rješenja i preporuke…

Pozivamo vas da svojim doprinosom pomognete da bilježnica svakim danom bude ispisana vašim problemima kao i njihovim rješenjima. Zajedničkim radom možemo postići stvarno ostvarenje prava potrošača…

Neka se glas potrošača čuje!


Konzumentova bilježnica može se pronaći i u tiskanom formatu!

*Poveznice*


- Državni inspektorat

- Consumers International

- EU DG Consumer Affairs

- European Consumers Org.

- DZPP "Konzument"

- Konzument na facebooku

- Reklamacije.net

*******

- NATO - OPSA

- Denis blog

- EVO etika


*******


RSS

*******


Pretraži Konzument


*******

Konzument predlaže:

Preko Outlook Expressa ili Googla sudjelujte u raspravama pri interesnoj grupi (news group): hr.soc.zastita-kupaca

Posjetite reklamacije.net - portal za reklamacije i pritužbe građana

Pridružite se Konzumentu na Facebooku

*Kontakt*


Društvo za zaštitu prava potrošača "Konzument"

Poljana Zvonimira Dražića 9
HR-10000 Zagreb

e-pošta: Konzument

www.konzument.hr

matični broj: 2175223

žiro račun: 2360000-1101937190 (ZABA)

Pružite nam potporu u radu, simboličnom uplatom na žiro račun Konzumenta i Vi sudjelujete u gradnji informiranog potrošačkog društva.

Uplata donacije Društvu Konzument može se koristiti za smanjenje porezne osnovice u istom iznosu, a do 2 posto ukupnog prihoda ili dohotka u prethodnoj godini za pravne i fizičke osobe.

Ukoliko trebate savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte…
yes

*Tko smo mi...*


Mi smo potrošači, poput Vas! Smatramo da građani kao potrošači imamo pravo na kvalitetan život, na izbor! Udružili smo se da ostvarimo svoja prava i da pomognemo svojim sugrađanima.

Pridružite nam se i Vi…

Povodom usvajanja Deklaracije o pravima potrošača, ožujak 1962.godine, tadašnji predsjednik SAD-a John F. Kennedy izjavio je: "Prema definiciji, u potrošače se uključuje sve nas, i mene kao predsjednika SAD-a! Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe gotovo svaka javna ili privatna gospodarska odluka. Oni su najvažnija skupina čiji se stavovi vrlo često ne čuju! Glas potrošača mora se čuti!"

Konzument je udruga građana osnovana 2006. godine. Mi smo zagovaratelji prava potrošača (konzumenata) i njihove zaštite. Konzument se skrbi za ostvarivanje informacijskih, sigurnosnih, obrazovnih i drugih interesa potrošača; zaštitu standarda, socijalnog i zakonskog statusa potrošača. Konzument je usmjeren na podizanje kvalitete proizvoda i usluga; podizanje javne svijesti o potrošačkim pravima; informiranje, upozoravanje i educiranje građana Republike Hrvatske – potrošača roba i usluga. Smatramo da građani Hrvatske imaju pravu na izbor, sigurnost, kvalitetne informacije i slobodu pri potrošnji roba i usluga. Zalažemo se za skladan odnos između pružatelja i primatelja roba i usluga u kojem će se iznad svega cijeniti i poštivati potrošača i njegova prava kao i kvalitetu proizvoda i usluga.

© 2007-2010 Konzument


Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


Pridruzite se Konzumentu na Facebooku

Pridruzite se Konzumentu na Twitteru

Brandovi potrosackog povjerenja