02.04.2009., četvrtak

DANAS JE DAN


Lady, hvala na pozdravu u zadnjem komentaru, ali ne spi se zimski san već se ganja izgubljeno zdravlje! Kak bi rekla Brankica Šeparović (bar mislim da je ona) - U potrazi za izgubljenim vremenom! Obzirom da je ova stvarca od b(r)loga zamišljena kao svojevrsni dnevnik, onda evo za danas nešto.
Prvi put u životu da sam počel sažalijevati ove naše zdravstvene djelatnike, kaj im je ovaj međed Milinović napravil to ni normalno, rasturil ih je ko svinja (što on i jest, u moralnom smislu, naravno, ništa osobno protiv svinja nemam!) masnu krpu (što zdravstveni djelatnici nebi smjeli biti, a on ih je srozao na taj nivo). Evo cijelo jutro istražujem gdje da napravim još jednu pretragu i nitko pojma nema! Ujutro sam osobno bio na Rebru gdje su mi pocicali malo krvce rumene, a za dio pretraga su me naputitli da se sam raspitam di se to dela, i kao što rekoh cijelo jutro sam zgubil na internetu u telefonu i više.manje niš. Po zadnjim informacijama može se napraviti u Klaićevoj, a kak sam sitan rastom, dječje nevine duše i dovoljno blesav - probal bum tam! A krelce koji su mi je to prepisali (imaju i oni i svoja imena i prezimena, dično titulirana, pa ćemo ih ovom prilikom i iznijeti) - prezimenom stanovita dr. Andabak (stažistica okuugodne vanjštine, izaziva amoralne primisli, ali bijaše samo u krivo vrijeme na krivom mjestu, bezobzirno iskorištena da začepi di kapa, ili curi, bolje rečeno), a koja je bila samo trenutna zamjena dr-u Dušku Kardum koji je potpisan na nalazu (naravno, potpisal ga je netko drugi, jer je debeli bik bil spriječen delati ambulantno - ili mu se jednostavno NE DA, te nalaz nije niti vidio a kamoli potpisao!) nebi vlovili niti KGB, MOSSAD i CIA zajedno, da ga priupitam kaj on kao pisac s tim zapravo hoće reći, koja je poruka djela, motri se to u labosima nekak drukčije naziva! Da ne unosim zabunu - mjesto radnje KB "Dubrava", bolnica na kraju grada i rubu svijesti i zdrave pameti sa povremenim pucanjem i pjevanjem, kao i pokojim samoubojstvom (koje ne procuri u javnost, ili porcuri lažnjak - ja vidio očigledno i vlastoočno, drugi dan u novinama članak u 2,5 redova koji nema veze sa istinom!) Ukratko, za popizdit, anarhija je živa rapsodija prema ovome kaj se zbiva u zdravstvu! Onda nije ni čudo da su svi totalka otišli u u quratz, a ni prije nisu bili bogznakaj, pa zamisli sad situaciju nam novonastalu! Jupi i juhu i 'bem sve po spisku i katoličkom kalendaru, tamo negdje do rujna, zasad! U MP3!
Ali ne dam se ja sam tak! A ne, više ne! Samo zajebancija i jedino zajebancija!
Kak bi rekel Brian u legendarnom filmu "Brian's Life" još legendarnijih Pythonovaca kad ga na kraju prikucaju na križ, a on si zapopeva: "Take a look on a bride side of the life....ta-da, ta-da, ta-da-da-da-da-dam!!". Kaj bumo, show must go on! Life također! Ne bu nas niko.... jel'te!! A i ak bu......prepustimo se i uživajmo!pjeva

- 14:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovaj ovdje predočeni Vam blog namijenjen je ljutom boju protiv laži, ljigavosti, nepravde, licemjerja, krivih vrijednosti, izopačenog ponašanja, a ponajviše protiv, kao i KONTRA svega mogućeg zamislivog i nezamislivog!
Autor bloga je uredni porezni obveznik "vulgaris", odnosno, jedan obični ....JA! burninmad
Nadam se i čekam Vašu pomoć, ideje, podršku i kritike!

Moji frendovi,
da vas ne tražim po bespućima


zzbu
SVIMA
Lady
Roberty-blog(valjda)

***************


blog.hr