.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About me:nut
Zovem se Laura, a neki iz škole me zovu Lusy lud!!!
Volim: sve životinje, a pogotovo konje, mace, pse i tuljane cerek!
Ne volim: BARBIE CURE (fufe) , bahate, zle ljudemad
Obožavam crtiće, a pogotovo Winia i Garfilda cerek!!!
Većina kaže da sam zabavna i otvorena osoba smijeh, ali i da sam bahata bang!
Volim zabavne i iskrene ljude! rolleyes
Slušam Evanescence....thumbup
Bavim se jahanjem i povremeno Tae-kwon-do-om cerek
Mrzim školu i sve u njoj puknucu


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Myspace

Myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 10.04.2007.

Uskrs!

Sretan Uskrs svima!!!!partypartyparty
Nisam baš raspoložena za dug post!!
Postoje neki ljudi koji mi nikako ne pašu, takva je prića bila danas!!!
Neću sada to pisati, mislim da ni njoj ne bi bilo drago da se to objavi na internetu, ali nikako mi to ne može doć u glavu da NETKO otiđe kući, a da sam ga ja ćekala dva i pol sata puknucuheadbangburninmadmad!!!!
Ali neću požaliti! Bilo je danas savršen dan thumbupthumbupthumbup!!!
Bila sam na hipu od sedam pa sve do 12!!
Jahala sam u 8 Rexa cerek pa onda nešto malo Niku cerek.........pa smo ih vodile na pašu........i tako još neke ponije........uglavnom sve 5 thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup!!!!
A da stvar bude bolja moji su danas otišli u Dugu uvalu na 4 dana, a ja i Helena smo ostale SAME doma smijehsmijehsmijeh!!!!!!

Vrijeme je sada sve ljepše.....pa sam i sve više vani, a i ovaj sam tjedan svaki dan na hipu.....od utorka pa sve do nedjelje thumbuppartysmijehcerek!!

Želim vam svima lijepe praznike!!!!
Pusa kiss bok wave!!!!!

Ovo vam je od prije........iz Austrije.......iz planina!!!!
Corlando
Image Hosted by ImageShack.us

Dew
Image Hosted by ImageShack.us

Clea
Image Hosted by ImageShack.us


Ovo s hipa
slike isto baš nisu nešto jer su slikane s mojim mobitelom namcorludnaughty

Nika cerekcerek
Image Hosted by ImageShack.us

Laura cerekcerekcerekcerek
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je neki slatki ponić u montažnim štalama tamo blizu Laure
Image Hosted by ImageShack.us

I naravno šećer na kraju
Robi cerekcerekcerekcerekcerek
Image Hosted by ImageShack.us

- 14:03 - Comment To Me... (145) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.