.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About me:nut
Zovem se Laura, a neki iz škole me zovu Lusy lud!!!
Volim: sve životinje, a pogotovo konje, mace, pse i tuljane cerek!
Ne volim: BARBIE CURE (fufe) , bahate, zle ljudemad
Obožavam crtiće, a pogotovo Winia i Garfilda cerek!!!
Većina kaže da sam zabavna i otvorena osoba smijeh, ali i da sam bahata bang!
Volim zabavne i iskrene ljude! rolleyes
Slušam Evanescence....thumbup
Bavim se jahanjem i povremeno Tae-kwon-do-om cerek
Mrzim školu i sve u njoj puknucu


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Myspace

Myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 26.03.2007.

Bok svima!! Puno vam hvala na 92 komentara smijeh!!! Samo tako!!!
U zadnje vrijeme stvarno uživam partysmokinthumbup!!!
Sve ide na bolje......više se ne svađam doma i u školi rofl, dobila sam novi mob, dobivam same petice thumbup i što je meni najvažnije Edi me stalno hvali greedy!!!!

Bila sam na hipu u srijedu i jahala sam Robija cerekcerekcerek i bila sam u jednoj fakat dobroj grupi. Svi su baš dobri i što je meni najvažnije pričljivi su blablablabla!!!!
A još uz to Zrinka i Jana idu dolje na tremvaj, kao i ja pa više neću morati kružiti busom thumbupthumbup!!!

Na treningu je bilo super smijeh!!!!
Robi je bio malo živahan greedy, baš kao i u petak!!!

Bila sam na hipu i po vikendu......ali nisam jahala bang namcor headbang!!!
Pomagala sam Ireni s početnicima thumbup!!!!
Oni su mi baš zakon nutzujo!!

To bi vam bilo to......evo napokon su lijepi i sunčani dani......pa uživajte!!!
Kissač i pozz wavekissmah

- 10:41 - Comment To Me... (33) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.