.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About me:nut
Zovem se Laura, a neki iz škole me zovu Lusy lud!!!
Volim: sve životinje, a pogotovo konje, mace, pse i tuljane cerek!
Ne volim: BARBIE CURE (fufe) , bahate, zle ljudemad
Obožavam crtiće, a pogotovo Winia i Garfilda cerek!!!
Većina kaže da sam zabavna i otvorena osoba smijeh, ali i da sam bahata bang!
Volim zabavne i iskrene ljude! rolleyes
Slušam Evanescence....thumbup
Bavim se jahanjem i povremeno Tae-kwon-do-om cerek
Mrzim školu i sve u njoj puknucu


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Myspace

Myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 28.01.2007.

Ej ljudi evo mene napokon....
Počela je škola i sada imam sve manje vremena za provođenje na internetu.....
Počela sam učiti i radit zadaće i već se vide rezultati!thumbup
Iz pov, koja mi baš ne ide dobila sam 4smijeh.
U pet sam bila na porti.cerek Bilo je super.
A sad treninzi....
Bila sam u čet i u pet.
U četvrtak sam bila na Sigiju cerek.
Nemam pojma kak mi je bio dobar. Nije mi ni pokušavao skočiti, a u pet sam isto bila na Sigaču...cerek
Bio je dobar jedno vrijeme dok Rex nije počeo skakati. Na kraju smo galopirali. To je meni bio prvi galop na Sigiju. Ima jako lijepi galop samo što stalnho pokušava skočiti. Skočio mi je jedamput lud, u galopu, ali evo nisam pala. Na kraju smo gledale trening od Edija. To je sve od treninga. Bila sam još i u sub na hipu. Irena nas je pozvala da joj dođemo pomoć. Prvo je imala one baš početnike koji su se učili penjati na ponije. Onda je došla druga grupa. Oni su bili 2. stupanj i skoro svi su bili na lonži. Ja sam držala lonžu od Miss, a onda kad su oni otišli opet su došli poniji. Onda sam držala lonžu od Napoleona. U hali je bilo tako hladno da smo se skoro smrznuli. Evo to je sve od hipa za ovaj tjedan. Slijedeči put jašem u uto i to na Lauri cerek. Evo ljudi ne znam kaj da vam više pišem. Pa idem....
Kiss od Laure kiss

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 17:37 - Comment To Me... (30) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.