.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About me:nut
Zovem se Laura, a neki iz škole me zovu Lusy lud!!!
Volim: sve životinje, a pogotovo konje, mace, pse i tuljane cerek!
Ne volim: BARBIE CURE (fufe) , bahate, zle ljudemad
Obožavam crtiće, a pogotovo Winia i Garfilda cerek!!!
Većina kaže da sam zabavna i otvorena osoba smijeh, ali i da sam bahata bang!
Volim zabavne i iskrene ljude! rolleyes
Slušam Evanescence....thumbup
Bavim se jahanjem i povremeno Tae-kwon-do-om cerek
Mrzim školu i sve u njoj puknucu


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace




Myspace

Myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 13.01.2007.

Gotovi praznici....

Ej ljudi, evo mene opet, na kraju tjedna.
Kako i sami naslov kaže skoro da su gotovi praznici.bangpuknucu
Bilo je i vrijeme da se svi opet vidimo, ali znam da ću mi praznici nedostajat već za tjedan dana.
Ali praznici su bili super!!!smijeh
Evo, ovaj sam tjedan jahala tri puta.smijeh
U utorak sam bila na Miss i bila je super, kao i svaki put.smijeh
Ali mene to živcira, dosadno mi je jahat kada malo stisnem konja, a on već u galopu.headbang Meni je još najbolja Nika, zato što se s njom natežem i ful ju je zabavno jahat, baš kao i Sigača.smijeh Ali Nika je mala....
Na treningu nas je bilo troje, i to bez ponija. Radili smo malo na krugu,a kad se hala ispraznila i preko cijele.smijeh Radili smo neke promjene, a na kraju, naravno galop.thumbup Galopirali smo svi zajedno na svaku ruku. Ja sam bila iza Rexa i opet sam mu se nabila.naughty A na kraju Miss nije htjela stat dok nisam skrenula u sredinu.lud A u čet sam jahala Rexa.cerek Bio je već dosta umoran pa me je ignorirao kad sam ga tjerala.burninmad Ali je zato dobio s korbačem pa mi se ispucavao.naughty E da, bila sam sama pa sam skoro pa cijeli trening provela u galopu.smijeh A u petak smo Marija i ja zakasnile deset min pa smo jurile osedlati konje. Ona je bila na Niki, a ja na Miss.naughty Miss me je opet pokušala grist, ali vidim da polako odustaje.yes U hali su bili još Sigi, Rex i Barny pa su malo Sigi i Rex zezali.namcor Sigi je dva puta skočio, a Rex je bacio Ivonu i to tak kad se je spremala za galop. Ona ga potjera a on joj skoči u sredinu i istegnese... Ko bi reko da to i on može...ludeeknamcor Na kraju sam ja galopirala i tak je bilo super! A kad sam vračala Miss u štalu, skrenula mi je u box od Rexa.nut
A evo kaj da vam još kažem....
Ova Irena je odličnathumbupthumbupthumbup
Evo vam slikica pa idem.wave
Kisskiss

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:11 - Comment To Me... (8) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.