srijeda, 28.06.2006.

Bila sam danas opet u Pet Centru sa frendicom i jednim našim (kao)frendom. Bil joj je prije par dana rođendan, a ja sam joj dala pedeset kuna. Sad je pitala mamu dal si može kupiti dvije ribice i mama joj je dozvolila. Moj tata nas je otpeljao u Pet Centar i vratio se po nas malo prije zatvaranja. Ja sam tam
skoro svaki tjedan i znam sve na pamet gdje što stoji, ali njima je to bilo prvi put da su došli tamo. Morali su sve razgledati i otkomentirati.Tako smo sreli i malog maltezera ma baš je presladak. Tako je ona kupila dvije ribice, hranu i mrežicu, ali nije imala dovoljno novaca pa sam joj ja posudila. Ja sam pitala tatu da kupim još jednu ribicu no nije mi dao. Do malo prije ni ja nisam imala akvarij nego sam ribe držala u velikoj posudi od krastavaca. Ja sam još prije kupila dvorac za akvarij pa sam njoj posudila bocu i neke biljke. Znam da pišem dosadne postove al kaj sad kad nema ništa zanimljivo kod mene....
Šaljem vam veliki pozz........

- 21:19 - Tvoje riječi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.