ponedjeljak, 26.06.2006.

Mali pozz...

Evo da vam se malo javim bila sam na treningu u petak i subotu bilo je super, al opet ništa posebno ...
Kada sljedeći put odem na trening(nadam se uskoro) napraviti ću neke slikice i staviti na blog.
Bum vam slikala i malog Jokera baš je presladakthumbup........
Vratila se u petak i jedna od mojih naj frendica, ali skoro odlazi ona druga. Al bumo se valjda ona i ja same zabavile. Ta moja frendica ima dva velika njemačka ovčara(Rex i Ata)....
Danas je moja Rea upala u sobu dok je Pako(zec) bio pušten, a ja nisam gledala pa ga je malo naganjala po mojoj sobi, al mislim da se ona više boji njega nego on nje.
Puno pozdrava svim ljubiteljima konja...!!!wave

- 22:08 - Tvoje riječi ( 2 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.