četvrtak | 20.04.2006.



War of The Worlds (Steven Spielberg)

Radnja filma se moze vrlo jednostavno opisati - napad aliena i prezivaljvanje oca, njegove kceri i sina.

Kao i svaki Spieldbergov film i ovaj nam donosi nesto novo. Spieldberg je genij, on ima puno novih ideja, ali nekad i najbolji mogu zajebati stvar. Naime, svaka scena koja je trebala ispasti kao nesto veliko, puno efekata i napetosti ostala je u sceni te obitelji. To moze biti dobro ali nije postignuta atmosfera i napetost. Ima jedna scena koja je na takav nacin dobro ispala ali ostale su stvarno lose, mislim, nisu lose kao lose nego su mogle biti bolje da nije prikazana situacija iz "prvog" lica tj pogleda obitelji, ako tako gledamo, ako gledamo je to bas trebalo biti tako onda je lose. To mi je najveca zamjeka filmu i Spieldbergu od kojega sam ocekivao vise, ocekivao sam da ce na taj nacin postici napetost kakvu nismo vidjeli, on je to pokusao i nije uspio. Nadam se da to nece postati trend buducih akcijskih filmova. Takodjer mi se nije svidjelo kako se kamera sporo okrece i kadrovi traju dosta dugo u situacijama gdje bi trebale ici brze, zbog napetosti.

I tako je Spieldberg zasjenio cijeli film. Film je OK, dobra prica, gluma je sasvim solidna, mala Dakota Fanning je odlicna. Efekti su naravno briljantni.

Ovo je prvi Spieldbergov film koji mi se nije toliko dopao. Ako je netko osjecao napetost kroz cijeli film onda je Spieldberg za njega napravio dobar posao, ali ja jednostavno nisam nista osjecao, kao da je sve sto se desava nesto normalno. Ali, bez obzira, svaka cast Spieldbergu na ideji, sve ideje su skoro potrosene ali on uvijek ima nesto novo u rukavu.

OCJENA 5,5/10

- 23:29 - Komentari (13) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.