petak | 07.04.2006.



LOST

Necu puno ulaziti u pricu jer ju svi vec znate, sve je vec receno, samo cu napisati osvrt najvece prevare stoljeca.

Naime, bio sam veliki fan prve sezone, serija je pocela odlicno, bila je nova, svjeza, zanimljiva, odlicno rezirana, jednostavno je sve bilo na mjestu i prvoj sezoni dajem ocjenu 10/10.

U velikom iscekivanju sam cekao nastavak, cekao odgovore na neke od 1.000.000 pitanja, misterija koje su ostale neodgovorene, i kada je druga sezona dosla, prvih 5 epki sam nekako "progutao," onako, preko kurca, rekao sebi nakon svake od tih 5 epki: valjda ce u sljedecoj epki biti nesto. Polako sam poceo gubiti zivce, ali dao sam seriji 5 prilika, zapravo sest.

Sesta epizoda je bila o japancu, kako je on radio u nekom hotelu i kako se upoznao/spetljao sa njegovom kujom. U epizodi nije bila niti jedna minuta koja je vazna za pricu i jednostavno sam puko! Po cijelom netu sam srao kako je serija losa i kako nam prodaju maglu, jos uvijek tako mislim, nisam pogledao niti jednu epizodu since then i koliko vidim na netu sve vise i vise ljudi okrece leda jednoj seriji koja je imala toliko potencijala. Recimo, Prison Brakeu je uspjelo da seriju razvuku, ali Lostu definitvno nije.

Ja gledam na cijelu situaciju ovako: Producenti su vidjeli da je serija popularna i oni ce ju sada produziti kao zvaku na nekoliko sezona, ako ljudi prestanu gledati desiti ce se iznenadna smrt nekog od glavnih likova i na taj nacin ce vratiti gledatelje. E, pa mene nece!!! Pricalo se po netu da ce biti cak 7 sezona, jebote, 7 sezona ce se vuci prica o ljudima na otoku, pazite jebenom OTOKU!!! Zato i ima toliko malo price po epizodi o samom otoku i svemu tome, ubacuju flashbackove jer jednostavno zele razvuci seriju i kupiti pare. Trebala je serija zavrsiti sa prvom sezonom.

Jesam li spomenuo da je serija uzasno dosadna?

Uglavnom, ako volite misterije na koje odgovor necete znati u prosjeku 6 mjeseci, ovo je serija za vas. Ako pak volite da je serija napeta, da ima puno dogadaja i da se sve odgovori kroz najvise 3 epizode, preporucujem vam 24 i Prison Brake.

BTW: onaj lik Matthew koji glumi Jacka je totalno ispravan. Gledao sam ga u Oprah Show-u i cini mi se nekako stidljiv i normalan, nije kao ostale zvijezde. Jedina svijetla tocka Losta je on.

Ako vam se serija svidja, posjetite fan stranicu i forum.

OCJENA 0/10

- 01:17 - Komentari (4) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.