srijeda | 05.04.2006.



FIGHT CLUB (David Fincher)

Film Davida Finchera koji je rezirao Seven, The Game, Panic Room, Alien 3(po meni svi odlicni filmovi), meni je postao jedan od najdrazih redatelja bas poslije Fight Club-a iliti Kluba Boraca.

Genijalan film, osobno najbolji koji sam gledao. Jako zanimljiv, pun akcije i napetosti, a u isto vrijeme jako dubok. Puno ljudi ide gledati film ocekujuci akciju a dobiju puno vise od toga. Nastao po istoimenoj knjizi(koju nisam procitao). Tyler durden u ulozi Brada Pitta, savrsena supronost Jacku(Edward Norton), obojica su uradila izvrstan posao.

U filmu se jednostavno sve slozilo kako treba, od glume, rezije, scenarija, fotografije do dobroga soundtracka koji se odlicno slaze sa filmom.

Poanta filma je da u svima nama ima dvije strane, ona dobra i losa, a na nama je da odlucimo koja "ce vladati." Film sam gledao mnogo puta, uzasno mnogo i svaki puta otkrijem nesto novo. Moram i reci da me na neki nacin promijenio, ali to ovisi od osobe do osobe.

Nazalost, film nije bio nominiran za Oskara jer kazu da je prenasilan. Na prvi pogled je, tucnjava, divljastvo... ali film nije o nasilju nego o izboru, izboru koji sam gore spomenuo.

Film za sva vremena, jedan jedini takve vrste(mozda i nije, ali nisam gledao nista slicno)

Ocjena 10/10

- 12:11 - Komentari (2) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.