Komletinci

20.06.2012., srijeda

Komletinčani nemojte umirati, to vam je 25 % skuplje

Evo, za nas je EURO završio. Nepravda koju je vidio cijeli svijet, ali nepravda nam je postala normalna. Samo ako pogledamo što su sinoć suci radili ukrajincima, i to kao domaćinu, onda smo mi još i dobro prošli pa nas nisu istukli. Postalo je normalno da veliki moraju pobijediti bez obzira dali su bolji ili ne, a sve se radi samo zbog novaca. Kada smo već kod novaca, dragi moji komletinčani njega morate još više imati pošto ste dobili uplatnica za groblje, točnije godišnju naknadu za grobno mjesto (neznam točan naziv, možda ga neznaju niti oni koji pišu ove uplatnice). I da bi nam pokazali koliko nas vole, povečali su iznos od prošle godine za 25 %. Kako to opravdavaju, što im je toliko poskupjelo? Radnicima koji održavaju groblje sigurno toliko nije porasla plaća, groblje je toliko koliko je već stotinama godina kada se nije moralo ništa plaćati, kosi se nekoliko puta godišnje kao i uvijek, a oko groblja je još uvijek pokidana žica (a ne zidana ograda sa pocinčanim elementima kao u Otoku). Što to rade naši pokojnici da su toliko porasli troškovi održavanja groblja sigurno samo pokojnici znaju. A mi živi, tko može neka plati, ali neka pamti i vrati na pravi način onima koji su im poslali ove uplatnice kada za to dođe vrijeme, a to će biti uskoro. I da ne zaboravim, pošto mi je netko u komentarima to napisao, sinoć se javna rasvjeta upalila u 21:38 sati. Predlažem da to bude u 22:00, pa što će nama svjetlo u selu, dosta su nam uplatnice za komunalnu naknadu. Sigurno je da će svjetlo u naše selo doći skoro, samo trebamo sami o tome povesti računa i ugasiti mrak u kojem živimo već dosta godina. Ne mislim pri tome na politiku, da me se ne proziva ponovo, nego vezano za prehodni post, a koji kaže da mi sami moramo odlučivati u svom selu pošto će što biti i kako ćemo živjeti. Živi mi i zdravi bili i čuvajte se sunca i ovih temperatura.
- 07:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.06.2012., petak

Kampanja je počela

Kao što i sam opis bloga (iz života našeg malog sela) govori, nisam imao namjeru politizirati sa nekima, nego ukazati na probleme u životu običnih, malih ljudi. Ali netko zbog uvjerenja, netko zbog toga što se prepoznao u mojim tekstovima, a netko zato što je zato i dobro plaćen, žestoko je napao moje pisanje. Ponavljam, želja mi je samo da ukažem na probleme našeg sela, i odnos lokalne vlasti prema njemu. Budući da je sada HDZ vladajući, našao se pogođen, ali uvjeravam vas da ću i sutra jednako pisati ako za godinu dana lokalnu vlast bude obnašao SDP, HDSSB ili bilo tko drugi. Znam kako je u ovom selu bilo živjeti i prije sadašnjeg lokalnog ustroja, kada smo od ono novca što se skupi kroz poreze ili samodoprinos graditi i radili u selu ono što smo htjeli, a sada ne možemo kupiti niti kemijsku olovku ako nam za to novac ne daju iz Otoka. Želja mi je povući paralelu: što je izgrađeno u Otoku a kod nas nije, a novac ide iz iste blagajne. Da se naprimjer dogovori između Otoka i Komletinaca koliki je razmjer u stanovništvu ova dva sela i na takav način dijele sredstva to bi bilo pošteno. Npr, ako je proračun 15 milijuna kuna a troškovi zajedničke administracije 3 milijuna kuna neka se preostalih 12 rasporedi tako da Otok dobije 8 a Komletinci 4 pa neka svatko sa svojim novcem radi što hoće i što mu je potrebnije. To mora biti želja svakog Komletinčana bez obzira kojoj stranci pripada i kojeg je političkog uvjerenja. Sjećate li se kada je što napravljeno u ovom našem selu, osim zadnjih mjesec dana? Ja se ne sjećam. Znam da nam je nogometni klub pred gašenjem zbog financija, dok se u Otoku za iste svrhe troše stotine tisuća kuna, a možda i milijuni. Cesta se širila u Otoku sve do krivine prema Komletincima, i tamo je stalo, groblje u Otoku je ograđeno skupocjenom pocinčanom ogradom, a kod nas sa pokidanom žičanom, a kapelica se urušava. Od formiranja općine Otok naše selo nema veterinara u selu. A velik broj nekretnina (a možda čak i sve) koje je naše selo imalo u vlasništvu do formiranja općine je prodan. Pa ja sad pitam ove koji napadaju moje pisanje, ima li u ovome politike ili su to samo činjenice? Ja bih volio da ako neki misle da mi je posao da samo kritiziram vlast, da imam što manje posla. Pozdrav svima, pa i onima koji misle različito od mene.
- 07:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.06.2012., utorak

EURO u mraku

Dragi moji komletinčani. Napokon nam stiglo europsko prvenstvo u nogometu. Netko je otišao put Poljske, a netko u polja, ali svi jednako uživamo u pobjedi nad Irskom. Malo smo i ljubomorni zašto mi nismo domaćini ovog EURA, ali neka, doći će i ti dani. U selu nakon peticije o postavljanju autobusnih stajališta, uklonjeno je jedino koje smo imali i gdje je moglo 30-ak ljudi čekati bus a postavljeno na isto mjesto drugo za pet-šest osoba. Pa što su to dirali, i to ono kojeg je postavila mjesna zajednica Komletinci još prije domovinskog rata i koje bi sigurno trajalo još dvadesetak i više godina. Zašto nisu postavili nadstrešnice na ostala mjesta gdje nema, a ovo je moglo ostati. I još jednu stvar vidim. Ako se u Komletincima postavi jedno stajalište, mora se i u Otoku. Pa zašto tako ne razmišljaju kada se u Otoku asvaltira parking kod škole, a kod nas ne. Pogledajte samo u centru Otoka u trideset metara četiri bankomata, a kod nas u selu niti jedan. A da, pa u selu si izbori za mjesni odbor i to ako sam dobro čuo u nedjelju 24. lipnja ove godine. Bageri se sudaraju po ulicama, čiste se kanali, što znači da sadašnja seoska vlast ima brigu hoće li ostati vlast i nakon ovih izbora. Na zahrđalim panoima po selu plakati od "otočkog proljeća" poznatog nam žderaća proračuna. Zamislite samo koliko košta taj jedan plakat, a gdje sve ostalo. Ja mislim da bi za te novce možda mogli imati i javnu rasvjetu. Sinoć gledam i mjerim: u 21:17 sati upalila se javna rasvjeta. Mrkli mrak, pošto je još i oblačno. Točno nakon dva sata, u 23:17 ista se ugasi i ostaje tek svaka treća žarulja. Bože moj, pa vratili su nas u 19. stoljeće. Zar se ne može uštedjeti na stvarima koje koriste tek nekolicina građana (domjenci, proljeća, motorijade, kulenijade, jahanja ...) a ne na onima koje koriste svi, a nisam još čuo da nisu isplaćene ili da su smanjene plaće u "velegradu". Službenih vozila svuda i u svako vrijeme, pred kafićima, voza se stranačko osoblje i poslušnici. Daj bože što prije lokalne izbore, ugasi mrak i donesi svijetlo svim komletinčanima. A da, zaboravih na stakleno ruglo preko puta crkve, a visoko skoro kao crkva. Koliko li je novaca otišlo za tu zgradu, za koju su do nedavno govorili da je dom kulture, a sada već javno kažu da je građena za potrebe "gradske uprave", mislim da veću nema niti Frankfurt. Dvije kune po kubiku vode uzimaju uredno od svakog komletinčanina i otočana da bi mogli ugasiti svoje apetite i izmisliti još kojeg pročelnika, referenta ili uhljebiti političkog poslušnika. Nemojmo im to zaboraviti kada dođu lokalni izbori, pa čak i ovi za mjesni odbor. Na jednom od komentara piše kako sam stranački orjentiran kontra HDZ-a. Ne, nisam član niti jedne stranke, ali vidim što nevalja i što treba što prije mijenjati da bi nama običnim, malim ljudima bilo bolje.
- 14:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2012 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi