Komentari

sukiyaki.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • shadow-of-soul

    na žalost, nama će trebati desetljeća kako bismo dostignuli bar određeni nivo kulture i inteligencije u vezi međusobnog ponašanja

    avatar

    12.10.2017. (13:23)    -   -   -   -  

  • Nisa

    Ne bi niti trebala vraćat robu.
    Mora ti prodat po cijeni koja je istaknuta na artiklu, pa i ako je akcija prošla a akcijska cijena ostala i ne prolazi im u kasi i nisu stigli i što ja znam koliko ima izgovora oko iste stvari, to više nije tvoj problem.
    Ali da, najteže je mjenjati ljude, usudila bih se reći i nemoguće
    :)

    avatar

    12.10.2017. (13:23)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Vidiš koja je to nepravda. Kupuješ svaki dan u istom dućanu i onda ti je neugodno tužiti trgovca. A njima nije neugodno kada te na ovakav način nastoje opelješiti. Pravi bi trgovac priznao svoju grešku i prodao proizvod po istaknutoj cijeni, makar na svoju štetu. To bi bilo pravo poštovanje kupca, naročito redovitog.
    Vjerujem da slijedeči puta neće proči samo tako, na isprici da je to jučerašnja cijena.
    Lijepo si spomenula iskustvo iz Japana. Na žalost, mi smo još jako daleko od takvog ponašanja trgovaca. Iako nikada ne ostavljam sitniš, makar se radilo o lipama, bilo mi je lijepo vidjeti kako se japanci odnose prema svojoj valuti. Svaka jedinica je jednako vrijedna pa i ona najmanja. Kako je kurs kune prema jenu nešto manje od 6kn za 100y lako je usporedivo radi kakve sitnice od 3y je trgovac trčao za nama na ulicu.
    U pravu si kada kažeš da je najteže mijenjati ljude i njihove navike
    Pusam te Kokoro moje najljepše

    avatar

    12.10.2017. (13:43)    -   -   -   -  

  • Euro

    bila garancija,pa ispala prevarancija...

    avatar

    12.10.2017. (14:06)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Zakoni su samo uputa, dok se ne primijene, ne vrijede ništa.
    U Japanu se oni primjenjuju, ovdje ne.

    avatar

    12.10.2017. (14:12)    -   -   -   -  

  • Sukiyaki

    shadow-of-soul...To sigurno ako ne i više.

    Nisa...Nije mi bio toliko potreban taj artikl pa sam ga samo vratila. Misim da je to prava istina da je najteže mijenjati navike ljudi.

    More ljubavi...Istinu zboriš, sve to stoji ali problem se nalazi baš u toj činjenici da se kod nas malo gdje u potpunosti poštuje kupac.
    Upravo zbog toga što smo imali priliku vidjeti kako se prodavči ponašaju prema kupcima u Japanu, možda sada još više primjećujemo nepravilnosti nekih naših prodavača. Pusek.

    Euro...Često to upravo tako ide kod nas hehehe.

    Lastavica...U Japanu se zaista primjenjuju zakoni ali ne samo to, Japanci su po prirodi, valjda zbog odgoja, naučeni da se uljudno i pošteno ponašaju spram drugih ljudi.

    avatar

    12.10.2017. (14:25)    -   -   -   -  

  • borgman

    Kao puno puta trgovac, uvjerio sam se i kako je kultura kupca katastrofalna, i puno njih zahtijeva puno više nego što im je predočeno za plaćanje...a da ne govorim o bezobraštini kupca kada traži kakav servis, pogotovo radi svoje krivnje...jer su lijeni pročitati uputstvo.
    Ukoliko netko MALI prevari kupca, osveta inspekcija je neminovna, ali ako se radi o nekome "velikom" onda to definitivnoi nije slučaj, bez obzira što su ti svi "veliki" zapravo ekspoziture stranaca. U slučaju velikih, onaj koji je naložio prijevaru samo otpusti prodavača, i to je to.
    Što se tiče valute, bolje da je ne komentiram, da nema lanca koji je vezuje za euro, davno bi je tražili, povećalom.

    Uljudnost traži uljudnost, ukoliko prodajete nekom tko vrijeđa i ime čovjek (a ima ih brate mili koliko hoćeš), stvarno mislite da bi prema njemu imalo smisla biti uljudan, taj to trenutno protumači kao slabost, i jedno obično hvala, izvolite u trenu, u Hrvatskoj se pretvori u skidanje hlača.

    A zakoni kakvi su, njihova izvedivost i smisao, to je posebna priča.

    avatar

    12.10.2017. (14:37)    -   -   -   -  

  • Sukiyaki

    borgman...Apsolutno se slažem s tvojim komentarom. Ali čini mi se da nisi ni pročitao moj post.

    Ne radi se o tome, da li sam ja bila uljudna ili ne ili pak obrnuto. Problem je nastao kad sam s artiklom, koji je imao istaknutu akcijsku cijenu, došla na blagajnu gdje mi je blagajnik obračunao sasvim drugu cijenu s obrazloženjem da nisu stigli promijenit cijene. Što je svakako nezakonito i sasvim nepošteno prema kupcu. Osim toga, naš se razgovor vodio u sasvim uljudnom tonu.

    avatar

    12.10.2017. (14:45)    -   -   -   -  

  • Pozitivka

    Kad ti na blagajni naplate jednu cijenu, a tamo stoji druga cijena, dužni su ti naplatiti po cijeni koja tamo stoji kod police. Vjerujem da bi tako trebalo i za akcije. No, trgovcima je do profita i samo profita, a ne zbog ljudi tako da odgovori koje dobiješ na prigovore ne čude. I ja sam tako mnogo puta zatekla na polici jednu cijenu, naplatili mi drugi pa sam reagirala svaki puta pa su morali stornirati račun pa su izdali novi, ali prije izdavanja tog novog svaki puta sam čula "ajme majko", kao da sam ih zamolila da 10 sklekova naprave.... Oni uvijek moraju biti tu za kupca, a ne kao ukras u trgovini, zato je važno reagirati svaki puta i ne dati da te muljaju, a što je najvažnije, proučiti neke osnovne odredbe o zaštiti potrošača da te ne iznenade kojekakvim smicalicama jer ih većina uredno zaobilazi propise, a ti na kraju možeš izvisiti... ;)

    avatar

    12.10.2017. (15:23)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    akcione cijene me zanimaju... naučih to na zapadu... neuljudnost zaposlenih u trgovini me smeta... i to da u "Sparu" nemožeš proći kroz redove polica jer oni u radno vrijeme istovaruju i slažu robu... trebali bi imati posebno plaćene ljude koji sve poslože prije početka radnog vremena... i one koji poslije radnog vremena sve počiste... no poslodavcima je to previše... nažalost... prodavači su premoreni jer rade i jedno i drugo... i zato su neuljudni... i boje se da ne izgube posao... :)

    avatar

    12.10.2017. (16:44)    -   -   -   -  

  • V

    Jako su drski kad su takve stvari u pitanju. Računaju na to kako će ljudima biti neugodno vraćati nešto na blagajni, pa nas tako ujedno i lažu i kradu gledajući nas u oči.

    avatar

    12.10.2017. (16:51)    -   -   -   -  

  • AnaBoni

    Ima svakakvih prodavača ali na njih ne gledam ljutito : nisu krivi uvijek za nesporazume a rade i svecom i petkom za malu plaću

    avatar

    12.10.2017. (17:18)    -   -   -   -  

  • tepam da ne krepam

    Tako su i mene sje.... neki dan za ručnike... Izgovor jr da je eto akcija prošla prije dva (?) dana i nisu stigli promijeniti cijene. E moja suki, di smo mi od japana

    avatar

    12.10.2017. (17:38)    -   -   -   -  

  • Sukiyaki

    Pozitivka...Ja uglavnom uvijek vratim artikl. I baš tao, neki čak prigovaraju i nađu se uvrijeđeni jer smo se "usudili" vratiti robu. No, mene to nimalo ne dira i osim toga, da mi prigovore tek tada bih reagirala, naravno po zakonu, i vjerujem da se ne bi više usudili preda mnom glasno prigovarati hehehe.

    Dinaja...Jasno, sve ja to shvaćam niti ne krivim same prodavače niti ljude na blagajni već one koji se trebaju brinuti da stave ispravne cijene na artikle i pravovremeno. Na žalost, s njima nismo u kontaktu već s radnicima na blagajni.

    V...Točno tako. Međutim grdno se varaju ako misle da to kod mene prolazi. Neću biti nepristojna ali neću niti dozvoliti da me muljaju. Nema šanse.

    AnaBoni...Anči ne radi se o tome, znam ja da i prodavači trpe razna maltretiranja kako od poslodavaca tako i od kupaca ali bome i ja kao kupac imam neka prava a jedno od toga je kupiti artikl po cijeni koja je istaknuta na njemu. Sigurno neću dozvoliti da me na takav način muljaju.

    tepam da ne krepam...Da, da, baš tako. Čuđenju nikad kraja hehehe. Pa zamisli, nisu u dva dana stigli staviti novu cijenu, moš mislit!
    Da, na žalost, daleko smo od Japana.

    avatar

    12.10.2017. (18:01)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    vidjeh grešku u gornjem mom komentaru... da, ne zanimaju me akcione cijene... lažne su... to ti je filozofija kapitalizma... a prodavači... žao mi ih...da, vjeruj mi draga Sukiyaki žao mi ih... jer mjenjamo se iznutra... mi neovisni o poslodavcima... a oni se pitaju... što smo mi ... gdje smo mi... kako se mijenjati?... ponekad mi se ćini čujem njihov jauk... što radimo krivo???... ne znaju... onima s vrha to nije važno... trenutačno titra kampanja o tome... to ti mene užasava draga moja prijateljice... :)

    avatar

    12.10.2017. (18:03)    -   -   -   -  

  • DOMENICO

    a ča da ti kažen.. kad sve znaš...

    avatar

    12.10.2017. (19:53)    -   -   -   -  

  • Deseta umjetnost-enigmatika

    Japan i Hrvatsku se ne može uspoređivati. Razlike su u tisućama godina na našu štetu.

    avatar

    12.10.2017. (20:05)    -   -   -   -  

  • u zvijezdama piše

    i noaj papir koji stavljaju na vagu da zamotaju salamu teži barem jedan i po dekagram i na tome nas varaju, a u ne izjednačenim cijenama na artiklima izloženim ili blagajni, varaju kako stignu

    avatar

    12.10.2017. (20:08)    -   -   -   -  

  • Čuvarica pinkleca

    poslije svega ostaje mi samo da "prepjevam " Domenica.... a kaj da ti velim, kad sve znaš......

    avatar

    12.10.2017. (20:31)    -   -   -   -  

  • Sukiyaki

    Dinaja...Primila na znanje. I meni ih je žao ali nemaš se kome drugom obratiti, moraš jednostavno skrenuti na grešku baš blagajniku. Sve sam ja to učinila sasvim uljudno ali ni ja ne mogu dozvoliti, kao kupac, da me se mulja.

    DOMENICO...Znam, bar se nadam.

    Deseta umjetnost-enigmatika...Pa i to je istina ali eto, morala sam to ućiniti jer znam situaciju kod nas pa i u Japanu.

    u zvijezdama piše...Da, na žalost. Možemo se samo nadati da će jednom biti bolje.

    avatar

    12.10.2017. (20:31)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    znam konobare kojima je "taj bakšiš" još jedna plaća. Zna se da u Japanu izlazi sunce,a kod nas već dulje mrak....:):)

    avatar

    12.10.2017. (20:37)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Srećom, nisam imala slučaj da su naplatili jednu cijenu, višu - ako je akcija...Uvijek provjerim, i još upitam i na blagajni vrijedi li ta akcija....I prema tome kupim ili vratim...Pusa, vole Te L+B+G

    avatar

    12.10.2017. (21:37)    -   -   -   -  

  • Razmišljanja jedne žene

    ljude ne možemo mijenjati. Svi skupa trebali bi mijenjati navike. Samo kod nas se može dogoditi da te blagajnik pita može li ostati dužan lipu ili dvije.
    Jednom prilikom rekla sam gospodinu da mi ne može ostati dužan dvije lipe što je dotičnoga tako uzrujalo da je , uzvrativši mi te dvije lipe, zamolio kolegicu da ga zamijeni.
    Nekoliko puta postupila sam na isti način i redovito naišla na neodobravanje.
    Na pitanje ,što bi se dogodilo da svaki kupac na kasi ostane dužan lipu ili dvije, jednom prilikom dobila sam odgovor....gospođo, tako to ne ide.
    Najbolja od svega je reakcija kupaca u redu. Njihovi izrazi lica govore više od tisuću riječi.
    Samo upornošću i dosljednošću možemo i moramo mijenjati kako svoje, tako i tuđe loše navike.

    avatar

    12.10.2017. (21:55)    -   -   -   -  

  • borgman

    "Ukoliko netko MALI prevari kupca, osveta inspekcija je neminovna, ali ako se radi o nekome "velikom" onda to definitivnoi nije slučaj, bez obzira što su ti svi "veliki" zapravo ekspoziture stranaca. U slučaju velikih, onaj koji je naložio prijevaru samo otpusti prodavača, i to je to."

    Ovo je bio komentar na pročitani post i potencijalnu namjeru da prijaviš ponašanje trgovca inspekciji. Uvijek, ali baš uvijek, prije komentiranja pročitam post, iako mi se zna dogoditi da odgovor ne bude u potpunost ipovezan sa pročitanim.

    avatar

    13.10.2017. (00:16)    -   -   -   -  

  • Divlje srce

    da. mi smo ta država protiv koje svi gunđaju.
    da. mi smo to društvo koje ništa ne mijenja.

    avatar

    13.10.2017. (09:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se