Komentari

kamena-kucica-na-skoju.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Zlica

    Uz ovakvu terapiju slatkim, bit će bolje :-)).

    avatar

    06.03.2017. (12:31)    -   -   -   -  

  • kamena

    dok ne bude bolje neće biti gotovo :) Zlica :)

    avatar

    06.03.2017. (14:24)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Ako je uzrok svemu hipotireoza, jedini zasad poznati lijek je
    ono čega nema, što je potrošeno, levotiroksin, a jedan od oblika
    je Euthyrox. Doza se podešava pažljivo i mijenja prema
    godišnjem dobu i vremenu, no to je na endokrinologu da ti objasni.

    avatar

    06.03.2017. (15:37)    -   -   -   -  

  • kamena

    ako je uzrok svemu hipotireoza? Lastavica :) a što ako nije? specijalisti neće ni saslušati, a kamo li ispitivati i istraživati, barem je tako iz mog iskustva

    avatar

    06.03.2017. (17:34)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Objasnila sam ti već da je to sve dio jednog šireg poremećaja.
    Hipotireoza je obično definitivna i znači istrošenost žlijezde.
    Kad potrošiš kruh, kupuješ novi, kad potrošiš žlijezdu, piješ
    levotiroksin. To ne rješava one druge poremećaje u okviru
    kojih se razvio Hašimoto tiroiditis, kao samo jedan dio slike.
    Sa 20 godina čovjek može imati jednu bolest, a sa 50
    ima kompleks bolesti, nikad samo jednu.

    avatar

    06.03.2017. (17:38)    -   -   -   -  

  • kamena

    slažem se, da je dio šireg (hormonskog) poremećaja, Lastavica :) ali vjerujem da moja žlijezda nije istrošena, i učini'ću sve, da je sačuvam od totalnog uništenja... mojoj zavi je odstranjena pred 10-ak godina, i bolje da ti ne pričam, koliko je mlađa, a koliko bolesnija; nema boljke koja je ne tišti; nedavno joj, uz svrab glave, i kosa počela ispadat, pa sad troši kišu para na 'specijalne' šampone...

    avatar

    06.03.2017. (18:01)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Ne postoje dva ista čovjeka i dvije iste medicinske priče.
    Ona nema isto kao ti. Uvijek to imaj na umu.

    avatar

    06.03.2017. (18:04)    -   -   -   -  

  • kamena

    baš to i imam na umu, Lastavica :) ali iz dosta primjera oko sebe, i kao laik, vidim, da ni tablete ni operacije ne vode kraju 'mukama po štitnjači', već upravo suprotno, proširivanju spektra boljki... budem ja već našla svoj put, a vrijeme će pokazati :)

    avatar

    06.03.2017. (19:09)    -   -   -   -  

  • gogoo

    U zadnjih 30 g. sam samo jedno kratko vrijeme pio neke tablete, a možda i zato nemam tih nuspojava (još mi uvijek ni kosa ne ispada, he). Naravno, bez med. struke bio bi nam život puno kraći, ali opet mislim kako se neke tablete previše koriste, mnoge protiv bolova itekako štete želucu i jetri, a ljudi ih gutaju kao bombone. Ma, haj'mo u planinu i kad pada kiša, a tablete... !

    avatar

    06.03.2017. (20:25)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Zaboravih reći, pusti mi koju kuglicu, pogotovo ako je bez šećera (a još ako je i bez bijelog brašna, margarina, mlijeka, aditiva...).

    avatar

    06.03.2017. (21:36)    -   -   -   -  

  • kamena

    baš tako, gogoo :) gotovo da je došlo upitno, ostavlja li se više para po apotekama ili po marketima :( ... kuglice u rusak, i idemo :) nemaju ništa od navedenog, pustila po golubu-pismonoši :)))

    avatar

    07.03.2017. (11:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se