Komentari

sjedi5.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • FreshCaYg

    kao prvo ne znamo sve činjenice, odnosno nismo čuli učiteljicu, a svi redom su je osudili
    intrigantno je da je pola djece riješilo test, što znači da su nešto u tom smislu ranije s tom učiteljicom radili, ili da su došli s neke druge planete, što bi bilo zabrinjavajuće
    ako je pola djece usvojilo to znanje, što je s njima, ko ima pravo njih ograničavat i svodit ih na prosječnost
    zadatak sam po sebi se može riješiti samo logičkim razmišljanjem, ne može se naučit, a koliko sam informiran, tako nečemu težimo i kurikulišemo
    ili nam je ipak primarno da nam djeca imaju sve petice, pa makar ostali debili
    također mislim da sedmogodišnjaci ili malo stariji učenici, koji bez problema savladavaju meni izuzetno komplicirane računalne igrice, sami upravljaju svojim instagram profilima, jel se tako kaže, i koješta drugo, imaju neslućene mogućnosti apsorbiranja znanja, drugačijeni veće nego li smo ih mi imali
    na nama je da odlučimo hoće li djeca biti mali genijalci, ili idijoti ko rektor zagrebačkog sveučilišta

    avatar

    18.02.2017. (13:39)    -   -   -   -  

  • Kunigunda

    I ja, kao prosvjetar pridružujem se pozitivnoj konotaciji tvog posta.........

    Sve je moglo biti drukčije pa makar da je učiteljica i kriva

    avatar

    18.02.2017. (14:16)    -   -   -   -  

  • Pozitivka

    Znam, moja oba roditelja su prosvjetari pa donekle i mogu razumjeti probleme u školstvu. Uvijek je kriv nastavnik, roditelji na svaku pa i najmanju opasku njihovom djetetu dolaze u školu na razgovor. Uvijek nije krivo njihovo dijete, drugi su. Mojoj mami su odmah došli na razgovor nakon što je višim tonom opomenula jednog problematičnog učenika... Slažem se, prvo bi trebalo razjasniti stvari s učiteljima jer su oni najzaslužniji za naše obrazovanje i naš napredak! :)

    avatar

    18.02.2017. (14:35)    -   -   -   -  

  • Perina

    Godinama sam, kao roditelj, promatrala ponašanje večine roditelja. I prosto mi nekada bilo neugodno koliko su tobože upučeni, šta je za djecu prihvatljivo, šta nije, problem oko testova, rušili i ugrožavali autoritet učitelja, profesora, razrednika...Nešto mi je tu naopako: nemaju vremena od pustih obaveza sjest sa svojom djecom, a imaju vremena pregledavati i tražiti greške kod učitelja, umjesto da ih traže kod svoje djece... malo više roditelji dragi, samokritike, gojite svoju djecu.. Za početak, za vrijeme ručka gasite serije, mobitele: razgovarajte.... Podrška učiteljima, ma gdje bili!

    avatar

    18.02.2017. (14:37)    -   -   -   -  

  • borgman

    Pa meni jedino nije bilo jasno ...je li se tu radi o školi za prosječnu, ili plaćenoj školi za naprednu djecu?
    Ukoliko je za prosječnu, test je pretežak.
    Ukoliko je za naprednu...nastavnik je u pravu.

    ne bi se složio kako su klinci sada nekakvi genijalci. samo se razvijaju drugačije od nas starijih. Izloženi su ogromnoj količini poluinformacija, njihove osobnosti se izlažu po raznoraznim "profilima", gube privatnost i slobodu razmišljanja ubrzanim ritmovima.
    Ne može me nitko uvjeriti da nekontrolirano kopiranje "uzora" znači samosvijest.

    Drugi problem je u e-...prirodi.
    E-dnevnik, u trenutku kada se pojavi na ekranu korisnika, više nije samo školski dokument, i bila bi jako žestoka preambula dokumenta koja bi ograničila kopiranje i pokazivanje. Uostalom i zamišljen je više kao sredstvo ku...čenja uspjehom svojih malih kopija, (i pokazivanjem nadmoći svog genetskog materijala pred drugima), nego što je stvarno za tim postojala potreba.
    Naše društvo niti je svjesno, niti razumije kuda to sve vodi. Zbunjeni su svi. Nastavnici kojima se sada mogu brojati i krvna zrnca i zarezi, i minute....djeca kojima je to već sada zastarjelo, i roditelji koji misle kako pomoću tog alata mogu još manje obraćati pažnju na klince, i puštati da ih netko drugi odgaja, a oni samo kokodakati kad im nije po volji.
    E-svijet je brutalno mjesto.
    Na početku sam postavio samo jedno pitanje...je li to bila škola za prosječnu ili naprednu djecu, tj. jesu li roditelji samo platili kroz porez/prirez...ili nadoplatili?

    avatar

    18.02.2017. (15:36)    -   -   -   -  

  • Zvonka

    javni linč ne podržavam ni u kojem slučaju.
    ne ulazim tko je pogriješio i je li uopće,
    ali facebook sigurno nije mjesto gdje se takvi problemi rješavaju.
    osim toga, u nevjerici sam gledala da se o tome govori i u Dnevniku !

    avatar

    18.02.2017. (16:58)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Nisam gledala emisiju, ali mi je najbliži Zvonkin stav.

    avatar

    18.02.2017. (18:07)    -   -   -   -  

  • Sjena duše

    danas je to tako, sve je dostupno na internetu pa i zlouporabe, na žalost

    avatar

    18.02.2017. (18:30)    -   -   -   -  

  • MOJA KNJIŽEVNA DJELA

    Kako ste postali popularni?

    avatar

    18.02.2017. (18:55)    -   -   -   -  

  • bezdušelijepa

    Svakako nije u redu koliko se danas sve zloupotrebljava,a da se same učitelje ništa previše ne pita.Stvar je u našem društvu koji ne želi da dijete zna nego da ima dobre ocjene,a ambicija u bilo kojem poslu se smatra pogrešnom.Nemojte se dati smesti,samo hrabro,imate jako lijep i human posao( i sama sam skoro upisala učiteljski studij),koji je,nažalost jako necjenjen kod nas.I dalje radite s ljubavlju i pravim ciljevima bez obzira na sve :)

    avatar

    18.02.2017. (19:49)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    roditelj sam i zbilja mogu potvrditi da roditelji pretjeruju!
    nisam gledala dnevnik, ne gledam ga i zbog ovakvih senzacija gdje vijest dana postaje glupost nekoga kome je u životu očito dosadno i želi biti popularan. neboga ženska

    avatar

    18.02.2017. (23:54)    -   -   -   -  

  • semper contra

    Test po mom sudu je teži nego što je uobičajeno ali nije pretežak. To što ga spomenuta roditeljica nije riješila ne znači da je težak. A to što je to objavila na internetu prije pokazuje da nije u stanju razmišljati o posljedicama i za učiteljicu i za njezino dijete. Grubo rečeno da je glupa pa onda je normalno da zagonetku nije bila u stanju riješiti.
    Mišljenja sam jedino da rezultate takvog testiranja nije uopće trebalo ocjenjivati već ga koristiti kao pokazatelj koliko su djeca shvatila što je bila tema sata.

    Poseban je pak slučaj što ni rektor/dekan nije znao rješenje pa se onda izvlači kako se dani u tjednu ne vrte u krug nego se nadovezuju jedan na drugi. To samo pokazuje da dotični gleda usko, što, iskreno, mene nakon afere plagiranje uopće ne čudi.

    avatar

    19.02.2017. (23:05)    -   -   -   -  

  • Afro Dita

    Čitala sam nešto o tome. Mislim da roditelji pretjeruju, ispit jest teži nego prosječan ispit, no ipak... Bitno da klince imaju super ocjene. :)

    avatar

    20.02.2017. (07:40)    -   -   -   -  

  • Coprnjica Lilianke

    Nasreću, nisam upućena u taj događaj.
    Kažem nasreću jer me brojne stvari u školi živciraju, pa bih se zacijelo i tu naživcirala.

    Na primjer, udžbenici za djecu od 1-4 razreda su prepuni grešaka, i loše i pogrešno sročenih pitanja, koje djeca doma rješavaju za zadaću. Toga je u tolikom obimu da sam se vječno čudila kako nitko od učitelja niti slova nije rekao o tome, nego su se uredno takvi idiotski zadaci rješavali.

    Znači, čak niti knjige za niže razrede nije se uspjelo sročiti bez grešaka.

    Potom, smatram da je ocjenjivanje u nižim razredima prestrogo.
    Uopće ga ne bi trebalo biti. Trebao bi se ocijeniti učitelj, jesu li mu sva dječica do četvrtog razreda naučila sve osnove kako treba.

    Slova se ne uče nikakvim smislenim redom, niti se ruka dovoljno vježba za pisanje. Sve je na horuk i prebrzo, od prvog razreda visi količina gradiva za vratom. I ponovo, ne čujem učitelje da se bune.

    Sada, u petom razredu, tolika je besmislena količina gradiva da smo stalno u nekoj nevjerici.
    Ono jest zanimljivo, ali ide previše u detalje.
    Kada se sve zbroji dijete u prosjeku provede
    a) barem sat vremena dnevno da riješi zadaće
    b) svaki dan uči za sutra, jer svaki idući dan netko nešto ispituje
    c) svaki dan uči za test, svaki tjedan su barem po dva velika testa
    d) utrpava lektiru kao nužno zlo gdje stigne (i tako KVARI onu ljubav prema čitanju koju sam JA usadila djetetu, a ne škola)

    Dijete je vječito nervozno, svjesna je da puno radi, i očekuje dobre ocjene. Boji se da se neće moći upisati u gimnaziju ako nema sve pet.
    Ima puno veće djece oko nje, vidi da svi suludo štrebaju, samo da zadovolje formu i uspiju se upisati otprilike gdje žele.
    Djeca danas PREVIŠE UČE.

    Od silnog učenja, dijetetu niti jedno gradivo ne sjedne. Ne sjeća se onog od prije mjesec dna. Bitno je pohvatati što se taj čas radi iz svih predmeta, a za generalno znanje nikoga nije briga, ima li ga dijete ili ne. Zna li išta od naučenog i izvan školske klupe , poslije nekog vremena.

    Ne sjećam se da su se učitelji podigli radi takvog terora?

    Oprosti što sam se sad ovdje istresla.
    Jednostavno nam je škola pravo i živo svakodnevno mučenje, ukoliko je djetetu NAŽALOST stalo do nje, I svi se roditelji žale, svi s kojima sam ja u kontaktu.
    Po meni bi osnovnjak trebao biti mjesto druženja i veselja, da se uče osnove i da se dijete susretne sa svijetom.
    A učenje gradiva u detalje pripada starijoj dobi.

    Eto...
    Još jednom sorry na digresiji s teme posta. Ipak je malo povezano :))

    E da, na žalost ima i učitelja za koje imaš dojam da samo hvataju grešku djetetu, pogrešan izraz, pogrešnu riječ, kao da se vesele i žele dati nižu ocjenu. Jasno je meni da su svi ljudi samo ljudi i da i među učiteljima ima i dobrih i loših osoba, ali to mi je stvarno tužno....

    i opet, oprosti, izrabila sam prostor maksimalno :)))

    avatar

    20.02.2017. (12:47)    -   -   -   -  

  • Coprnjica Lilianke

    Ma moram i ja staviti LINK, za one koji su ga mimoišli na naslovnici, sad sam pročitala članak.

    Test je po mojem mišljenju pretežak za prvašiće, a ukoliko se želi djecu natjerati da kreativno misle, onda se i kreativni odgovori koji imaju smisla MORAJU uvažiti kao TOČNI.
    Ako hoćeš kreativnu djecu, moraš se nositi sa kreativnošću.

    U našem razredu je u prvoj godini postojao nekakav 'poštanski sandučić' gdje su djeca mogla anonimno napisati pohvale i pritužbe vezane uz bilo što i bilo koga u razredu. Na SRZu se to čitalo i raspravljalo.
    Kad su počele padati primjedbe na učiteljicu, nekako se brzo ugasio njezin entuzijazam i odjednom sandučića nije bilo....... ...

    Nego, u tekstu postoji i pitalica 'Dlaka gore, dlaka dolje a dragulj u sredini', povaljala sam se od smijeha.
    Naravno da odgovor 'oko' nije točan.

    avatar

    20.02.2017. (14:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se