Komentari

nakrizanju.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • shadow-of-soul

    pedofilija, užas užasa!!!!

    avatar

    06.02.2017. (18:25)    -   -   -   -  

  • jelen

    Fini državni aparatus je to, nitko ništa ne zna, nitko ništa nije obavezan, niti za ništa odgovoran. Ali mi plebejske ovčice zato sve itekako dobro moramo znati i nikakve obaveze bolje da nam ne pada na pamet eskivirati inače bolje da nas nema... Nitko nam zapravo nije kriv jer ništa niti ne poduzimamo protiv bolesti sistema. Rumunji su ovih dana pokazali kako objasniti vladi tko radi za koga i na tome im svaka čast. Kod nas je takav scenarij SF, mi bi se u najboljem slučaju potukli međusobno, takav mentalitet valjda, takva nacionalna karma :-P

    avatar

    06.02.2017. (18:29)    -   -   -   -  

  • FreshCaYg

    da bi apsurd bio kompletan, to da se registrirani pedofili ne obilježe i ne provjeravaju je zasluga boraca za ljudska prava, ne samo kod nas nego svukud u svijetu, posebno je zabrinjavajuće da u najliberalnijim demokracijama, pedofili se organizirano bore za svoja prava, o sprdačinom s kaznama za silovanja, i ostale vidove nasilja da ne govorimo, dovoljno je usporediti kazne za pljačku, i ove svinjarije, da jednostavnom matematikom dođemo do zaključka koliko je novac važniji od čovjeka

    avatar

    06.02.2017. (19:07)    -   -   -   -  

  • Lilianke

    @shadow;
    slažem se ....ne zna čovjek kako je to moguće da takvi izvitopereni umovi postoje.
    :(((

    @jelen,
    da, vidim da su se Rumunji odlično držali i nisu popuštali....upravo je smiješno kakav im je bio taj zakon, tolerancija za mito do koliko ono tisuća dolara?
    :-O
    'nikakve obaveze bolje da nam ne pada na pamet eskivirati inače bolje da nas nema'
    To je jedna živa, živcata nepobita istina, a naš čovjek će trpiti potpuno besmisleno do zadnjeg momenta, na smrt ako treba sve moguće prisile i gluposti koje susretne.
    Teško je biti roditelj koji nešto zahtjeva, jer, iz prve ruke ti velim, nema gotovo nikakvu podršku od ostatka roditelja.
    Mi se poneki, primjerice, u školi već pet godina 'borimo' tj. bunimo protiv činjenice da škola nema toplu vodu.
    Najstarija škola u Zg nikad još nije dobila toplu vodu.
    Ali većinu BAŠ BRIGA.
    Ma zabole ih ona stvar.
    Možda se po pitanju vode nešto promjeni, navodno.

    @Fresh;
    Lijepo je rekla jedna sutkinja jučer, kod nas je to moguće (takvi manjkvi zakoni) jer ne postoji baš nikakav kontakt i suradnja između ustanova koje su kompetentne po tim pitanjima i koje bi trebale, same po sebi, poboljšavati svoj aparat. Svima je jasno da je to užasna pogreška, takva opuštenost, ali ipak to nikoga ne potiče na djelovanje , mijenjanje......
    vijek se čeka inicijalni impuls nekog drugog.

    avatar

    07.02.2017. (07:37)    -   -   -   -  

  • Nepoznata

    Pedofilija-nepodnošljivo. Stroge kazne ili izolacija.

    Škola, mogu se uvijek uvesti promjene, ako za njih ima volje. Ili nema.
    A instrukcije, one su uvelike zastupljene već 15-ak godina, pogotovu od uvođenja državne mature- pripreme.
    S moje strane, uvelike su i bespotrebne. Za njihov procvat zajedno su zaslužni roditelji, djeca i nastavnici. Velikim dijelom su posljedica svojevrsne komocije-lijenosti i straha, nepovjerenja u mogućnosti djece s roditeljske strane, i prilike za zaradu s druge strane.
    Često sam slušala oko sebe, uglavnom majke, da moraju , i hoće svom djetetu omogućiti što lakše svladavanje školskog gradiva, a pripreme za maturu i upis na faks se podrazumijevaju, jer svi idu, i ne mogu si dozvoliti da njihovo dijete ima manje šanse, neupitno. Skoro da je postalo, u određenoj mjeri, pitanje roditeljstva dobrog ili lošeg. U svom okruženju ja sam bila izuzetak, roditelj nebrižan s te strane.
    Ja sam svoje na vrijeme podsjetila da se ne povedu preovladavajućom atmosferom i očekuju posebne pripreme i pojedinačne instrukcije, već knjigu u ruke doma ili u knjižnici , i sve mogu ako hoće.
    Prošli smo tri upisa u gimnaziju, dva upisa u srednju glazbenu, tri upisa na fakultet, željeni, bez instrukcija. I ne zato jer su moja djeca čudo prirode, nego zato što je, vjerujem, za većinu djece, ako žele, to sasvim moguće njihovom motivacijom i marljivošću.

    avatar

    09.02.2017. (16:23)    -   -   -   -  

  • Lilianke

    @Nepoznata;
    djelomice si svakako u pravu, tolika pošast instrukcija mora biti i dijelom određene dječje komocije/roditeljskog nepovjerenja.

    Po mojem shvaćanju, instrukcije služe da dijete koje puno nekog gradiva nije shvatilo (a najčešće to nije zato što dijete ne želi znati ili ne pokušava naučiti, nego mu neko polje jednostavno nije blisko) dobije jedan na jedan tumačenje gradiva od osobe koja gradivo zna (često to nije roditelj) i ima dovoljno vremena da dijetetu rastumači koliko god mu treba. I da ga naputi kako će samo učiti neki predmet.
    Meni osobno je to bilo potrebno i korisno iz matematike.:))
    I iz fizike. Tu me stari tako prišerafio da sam počela razmišljati o studiju fizike.
    Jednostavno je;
    ili su učitelji ponekad tako loši da nemaju pojma o objašnjavanju (odmah mi pada na pamet barem nekoliko takvih), a ponekad je gradiva toliko da ne stižu djeci tumačiti gradivo koliko bi željeli.

    A ponekad, što je tako prirodno, dijete je dijete, i kad mu nešto ne ide čvrsto zažmiri i nada se da će nevolja sama od sebe proći.

    Moje dijete je tek peti razred, prerano je za instrukcije (ali je suprug još troje djece podigao,a sestra također komada tri, jedno više ne dijete je zaposleno , djelom su na studijima ostali, dijelom (troje) ih je ove godine na maturi/upisu na faks pa sam svašta vidjela).
    Ono je vrlo predano,marljivo i pametno.
    Pa ako unatoč tome bude nešto važno i ona ne pohvata sve konce, a mi doma joj ne budemo mogli pomoći, svakako mislim da može uzeti i instrukcije. Ali, što bi bilo da je handrasta, neskoncentrirana ili da teško shvaća? da daje otpor?
    Što bi bilo da su tvoji učili i učili ali nisu naučili?
    Bi li im rekla, nisi onda za školu, kaj se može?

    (Jedna moja nećakinja imala je silnih problema u srednjoj sa matematikom (sad je na strojarstvu haha). To je bila takva blokada, i takvo šikaniranje od učiteljice, da ju je žena na instrukcijama izvukla iz uvjerenja da ona jednostavno ne može razumjeti i naučiti gradivo, pomogla joj stati na noge...
    Ah...eto, malo primjera iz života.)

    Smatram da je lijepa ideja 'sve mogu, ako to hoću' ali nije baš sasvim realistična uvijek.

    avatar

    09.02.2017. (22:10)    -   -   -   -  

  • Nepoznata

    Što bi bilo da su moji učili, a nisu naučili?
    Takvu situaciju ne bih dugo gledala samo se nadajući da će proći od sebe.
    Mislim na ozbiljan neuspjeh, ne u okviru dobrog ili nešto lošijeg rezultata prema njihovoj naravi i ukupnim mogućnostima: motivacija, ciljeva, vrijednosnih kriterija, radnoj sposobnosti, interesima.
    Jer, ako je dijete zdravo, bez pravih ograničenja, emotivnih, mentalnih, ne može biti riječi o velikoj, stvarnoj nemogućnosti i ozbiljnim teškoćama u svladavanju školskog programa, kakav već jest.
    Problem onda nije u školi, učenju, nego negdje drugdje.
    Ja bih se zapitala, u čemu? Gdje je moja uloga u tome? I probala svojim nastojanjem u odnosu na dijete, pomoći mu otkloniti uzrok, da se ovaj simptom lošeg učenja time otkloni i više ne pojavljuje. To je odgoj, roditeljski zadatak.
    Meni je to korjenitiji zahvat koji će djetetu u njegovu samopovjerenju biti važniji, iako teži možda način, od naučenosti kroz dugotrajne instrukcije, iako su one možda lakši način često i za dijete i za roditelja.
    Naravno, moguće je u mnogošto intervenirati, čak i naoko neprimjetno usmjeravati djecu, dok se loše navike nisu udomaćile.
    Poslije? ...................

    avatar

    13.02.2017. (17:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...