vajrapani.blog.hr

Dodaj komentar (20)

• gogoo

Lijepo sa Velebita, gdje ima i Jezera, ali i Lomivrata. (Ono bodljikavo je vunasti osjak, ispod stolisnik i kantarion).

27.07.2015. (18:25)    -   -   -   -

• Sredovječni udovac

ja sam ovih dana samo po cesti Novi-Ogulin biciklom (anoreksicni s tankim gumama) do 1100 mnm

27.07.2015. (18:30)    -   -   -   -

• modrinaneba

Divota....volim takva putovanja!!!

27.07.2015. (18:45)    -   -   -   -

• Sjedokosi

stvarno zanimljivo i novo :)

27.07.2015. (19:08)    -   -   -   -

Sve skupa predobro:)

Slika gdje si točka je najbolja slika,kako te je prožeo duh livade, to sam zaključila prije nego li sam pročitala tvoj točka-komentar .
    I jasno da te je obuzelo :)))

Jesi li siguran da su to bili zelenooki i žutooki obadi, monstruozni k tome...mene to podsjeća na nekaj drugo :)))

27.07.2015. (21:21)    -   -   -   -

• lion queen

velebit je krasan.. ima stotinu različitih lica, sve jedno ljepše od drugog. ovo livadno lice je prelijepo! zapravo mislim da te udubine možda i nisu nastale tektonskim rasjedanjem tla, već bi se prije reklo da je u pitanju bila kiša meteora. podsjtilo me pomalo na krajolik između bihaća i ključa, gdje su iste takve udubine, ali se ne mogu sjetiti kako se zove taj dio bosne. u svakom slučaju prekrasno!!! rado bih prošla tim putem, kojim ste vi išli.

27.07.2015. (22:09)    -   -   -   -

• jelen

@gogoo: hvala ti što si kao i inače imenovao bilje! A ono zadnje su valjda ivančice.

@Sredovječni udovac: fini trening, meni je biciklinski visinski maksimum dosad uspon na 1060m Ivanščice. Pa i moj bicikl je isto "anoreksičan"- podignem ga jednim prstom... ali nažalost nije sve do bicikla ;-)

@modrinaneba: to je takva najbolja vrst putovanja!

@Sjedokosi: i nama je veći dio prvog dana bilo sve novo i zanimljivo, sve do kasno navečer kad smo stigli na staro mjesto- Rossijevu kolibu.

@Coprnjica: ne znam na kaj te podsjećaju okice tih krvopija ali obadi su bili bez greške. Dobro smo ih upoznali, a ove godine ih ima u izoblilju i ne samo na Velebitu nego i tu kod mene.
    Ma, trebalo bi ići tamo na te livade, prenoćiti pod otvorenim nebom, provesti dva dana u lunjanju samo tim poljima, to su ogromna prostranstva... to bi bilo super za pravu imerziju :-))

@lion queen: baš zato i velim da se radi o mjesečevom krajoliku- radi kratera :-) Uspon iz Krasna je zatajna ruta i tu nema opasnosti od susreta s masovnim izletništvom, jer svi oni jure s autima direkt na Zavižan pa okolo kao nešto "planinare" i po Premužićevoj se šetuckaju. A ovo je prava stvar za maknuti se s utabanih staza. Prve ljude smo vidjeli tek navečer u lugarnici Veliki Lom.

27.07.2015. (22:53)    -   -   -   -

• Mariano Aureliano

Zanimljiva valovita konfiguracija tla. Nisi fotkao nijednog obada pa sam sklon misliti da su to zapravo bili krokodili, samo ti je neugodno priznati. Fotka na kojoj si zelena točka djeluje kao da je snimljena na Marsu. :)

28.07.2015. (15:53)    -   -   -   -

• jelen

Pa što vam je ljudi? Zašto mi nitko ne vjeruje da su to bili obadi :-S bilo ih je sve puno, nemreš to slikati kad stalno zuje okolo, a umlatio nisam stvarno niti jednoga, nisam htio na svetoj planini ubijati osjetilna bića... Kolega ih je umlatio nekoliko komada ali niti među njegovim fotkama nema ih... valjda nije mislio da je zanimljivo slikati krepane obade... mislim ono nije to valjda bila nekakva kolektivna halucinacija :-O

28.07.2015. (20:16)    -   -   -   -

Dobro, obadi su bili:))

Pozdravljam te, odoh na par dana na more, uglavnom pokupiti kćer koja je dolje već par dana......pozdravljam ,dakle, komentatore.............budite dobro! :)))

28.07.2015. (23:33)    -   -   -   -

• airsoft pokret Plaćenici

Bravo za odrađeno izviđanje po šumama i gorama. Uvijek je dobro upoznati resurse koji nas okružuju, a posebice u ovakvim složenim vremenima. O psihofizičkim benefitima neću ni počinjati, jer si to sam najbolje ispričao. Nema predaje ;)))

31.07.2015. (08:20)    -   -   -   -

• Unusual suspect

Kakav monstruozni i KRASAN post!
    I još nije sve gotovo! Krasno, stvarno krasno :)
    Moram onda sad ovih dana jako paziti kad će nastavak.
    Slike su stvarno divne, a ova jezera me najviše fasciniraju.
    Koliko si na kraju bio? Jesi se uopće vratio? ;D

Znam da to nije bitno, ali mislim da je ovo literarno najjači dio posta:
    "Pod teretom ruksaka i uslijed beskrajne strmine uspona osjećam se loše, fali mi snage u nogama. Nije mi najbolje niti u glavi, kunem obade koji kruže oko nas u rojevima. Neki su sa zelenim, a neki sa žutim očima, neki primjerci su čudovišni, dobro smo ih upoznali u ta dva dana."

Čitam ga uvijek ispočetka i baš je... tečno napisano :D

Ja sam se vratio na sjever. Nadam se uskoro i ja opet nekoj planini. Ipak, nekoj bližoj :)

31.07.2015. (09:51)    -   -   -   -

• jelen

@Coprnjica: ajde nemojte sad se tak dugo brčkati u moru. Kolovoz je tu, treba kola voziti! Urod s njiva spremati. Hm :-S

@Manga: Jezera su pravi resurs, ako zagusti gore se u ljetnom periodu može održavati zajednica s kozama ili ovcama. Na kartama je ucrtan i izvor vode pored špilje u šumi na sjevernom rubu livada, to nekom drugom prilikom treba istražiti. Volio bih se u jesen vratiti na Jezera i samo na njima provesti barem dva dana :-)

@Unusual suspect: hvala! Pohod je trajao samo dva dana ali intenzivno se marširalo s dosta velikim oscilacijama nadmorske visine i napravili smo veliki krug po sjevernom Velebitu. Nije bilo vremena za duže zadržavanje na jednom mjestu, sve se radilo usput, noćili smo u Rossijevoj kolibi. O tome u drugom (ili trećem) nastavku. Kao što rekoh, bilo bi lijepo posvetiti dva tri dana recimo samo livadnom prostranstvu Jezera jer ima se tu puno za istražiti. Ovo naše je bilo samo brzinsko preliminarno upoznavanje.
    U nedjelju ću nadam se opet na vrh Ivanščice, a onda drugi tjedan malo prema tvojim krajevima, biciklom do Podruta, Belski dol itd.
    Treba nastaviti s treningom, fali mi snage u nekim situacijama, odnosi sa Slovenijom su zaoštreni, a nas još uvijek čeka Špik... i Mangart, a i Jalovec, hm tko zna što će biti od toga ako ništ uvijek mi preostaje odmetnuti se na Kalnik, a o tome već neko vrijeme razmišljam :-S

31.07.2015. (18:06)    -   -   -   -

• j.

ovo mi je sad stvarno zadnji godišnji da se pacam mjesec dana u gradu na morskoj obali!
    časna riječ!
    :)))
    p.s. fantastično!

31.07.2015. (22:05)    -   -   -   -

• Unusual suspect

Ma ja bih i na jedan dan u takvu prirodu :)
    I ja planiram staru Ivanščicu, ali ne znam kad. U svakom slučaju, ne smijemo opet ponoviti ono mimoilaženje. Ovaj put pive i uzet ćemo ih 6 odjednom sa šanka... zezam se ;D

Kužim što kažeš s tim da treba nastaviti trening. Na planini mi se to još nije dogodilo, ali dok sam čitao tvoj post, točno sam shvatio na onom jednom dijelu da ti je skoro sve prisjelo. To je taj osjećaj kojeg pokušavam objasniti (mislim da sam napisao i u onom postu kad smo jahali s biciklima do Veleškovca). Onaj osjećaj kad skoro odustaneš i sjedneš, ali nastaviš pa ti se digne energija.
    Ali opet je pitanje kad se ta energija neće vratiti.
    Svaki dan jedno sat, sat i pol intenzivne aktivnosti i mislim da nam naše planine ne mogu ništa ;)

Kalnik... da! Vranilac i Zubi! :D

Jesi li ikad bio na Mojstrovki?

01.08.2015. (10:11)    -   -   -   -

• jelen

@j.: podržavam odluku! U gradu kakvom god ma i da je na obali ne znam kakvog mora mjesec dana je previše pacati se na 0 m nm!!! Ja bi se u takvoj situaciji bacio u more... i potonuo na dno pa nek ide u minus kad ne može u plus nm :-P

@Unusual suspect: skoro mi je prisjelo vrlo rano, čak prije nego je počeo ozbiljan uspon, negdje baš nakon livadice koju vidiš na osmoj slici odozgo. Jedostavno ubilo me pet sati puta (to je s uključenim lutanjem od Zaprešića do Zagreba dok se nismo svi našli :-) i onda još ta sparina koja je čak i na sedamstotinjak metara nm bila jaka i ko zna što još, možda slabi živci :-S Al kad je krenuo uspon, kad smo počeli dizati se u više nadmorske visine tako sam se i bolje osjećao i bila je ugodnije, aklimatizirasmo se i odpičismo s Jezera na M. Rajinac ko (da smo) pravi planinari :-)

Nisam bio na Mojstrovki. U Sloveniji trebamo sljedeće vrhove osvojiti: Špik, Mangart i Jalovec.
    Triglav i Škrlatica su naravno najviši ali su previše mainstream :-D uvijek je na njima gužva pa ćemo ih fino bojkotirati ;-)

01.08.2015. (20:26)    -   -   -   -

• airsoft pokret Plaćenici

Sve više samosvjesnih pojedinaca razmišlja u tom smjeru. Za razliku od kmee-kmee urbanotaura koji svaki dan pasu što im se servira na dalekovidnicama i ostalim masmedijima. Neću sada citirati ove ili one svete knjige, ali vjerujem da sve govore isto glede nadolazećeg. Opstat će samo oni na glavi "opečačeni" ili kako tumačim oni koji misle svojom glavom. Uostalom vrijeme će pokazati... ;)

02.08.2015. (08:21)    -   -   -   -

Bok, JelenMeden :))
    pristigla natrag sa ne tako dugog brčkanja, kaj ne?...pet dana, taman da istrpim bez posljedica :D

02.08.2015. (23:13)    -   -   -   -

• Lilianke

Heej! Bok, jesi li sada bolje? Pozdrav :))

10.08.2015. (10:21)    -   -   -   -

• jelen

Bok! Dobro sam, hvala na pitanju.
    Hvala i za savjet o ugradnji videa, stavio sam neke glazbene stvari sa strane :-))