Komentari

zgmazoretkinje.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • mama kadetkinje

    veselila sam se odlasku u Vinkovce i navijanju za naše mažoretkinje,ali sad me je razočarala cijena karte,tim više što i članice mažoretkinja plaćaju tu cijenu,nadala sam se povoljnijoj cijeni s obzirom da je to do sada bilo besplatno ili simbolično 10 kn!!! Tako da u mislima na naše mažoretkinje ostajemo u Zagrebu!

    avatar

    23.04.2014. (13:18)    -   -   -   -  

  • :)

    Cestitam na suradnji s navedenom agencijom. Sigurna sam da ce Zagrebacke mazoretkinje biti brojnije nego prije. Sve pohvale

    avatar

    23.04.2014. (15:50)    -   -   -   -  

  • maca

    hocete ici s novim busom na drzavno?

    avatar

    23.04.2014. (16:11)    -   -   -   -  

  • ?!

    "To je in već 20 godina."
    "Vocor će isforsirati medijsku prisutnost Zagrebačkih mažoretkinja u medijima nakon Državnog i Europskog prvenstva, te prije audicija."
    Zar nešto što je "in" prema Vašim riječima, već 2 desetljeća, treba "forsirati"? Mediji uvijek nađu načina da pokriju događaje koji ljudi vole, pa bi zasigurno i Vas da žele.

    avatar

    23.04.2014. (17:54)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    mama kadetkinja:
    Nažalost cijena busa je preko 10.000,00 kn. Zbog vijesti u petak moramo maksimalno rezati sve troškove. Upravo zato morali smo tražiti veće participiranje u cijeni autobusa. Cijena redovne autobusne linije je 320,00 kn. Mi u cijeni karte financiramo 55%. Nažalost u ovom trenutku više ne možemo.

    :)
    Mislim da će to biti veliki iskorak za naš tim.

    maca:
    Ne, bus bi tek idući tjedan trebao doći, pa ga ne stignemo izljepiti. Idemo sa starim busem.

    ?!
    Mažoretkinje jesu in, to nije sporno, isto je vidljivo prema broju nastupa, broju djevojaka, broju dolazaka na audiciju... No, da tako i ostanu potrebno je maksimalno koristiti resurse, potencijale i trenutne trendove.

    Još prije 5-6 godina sami smo kontaktirali medije, u svakom jačem mediju imali smo novinara koji je bio zadužen za Zagrebačke mažoretkinje, isti su putovali sa nama... Isto tako smo sve poslove dogovarali direktno (npr. Marcatone smo otvarali direktno u dogovoru sa upravom).

    Danas to više nije tako. Naručitelji više ne pregovaraju, nego poslove apriorno prepuštaju agnecijama. Eto i zadnja tri svjetska i europska prvenstva radili smo preko agencija, iako su sportski savezi tražili isključivo nas, no finalizacija posla je išla preko Peperminta i Digitela. Čak i Hrvatski nogometni savez je počeo raditi preko agencije. Isto tako i medijske kuće komuniciraju preko agencija, više uopće ne žele do vijesti ići direktno (nekada je desk funkcionirao drugačije nego danas). I to jest realnost.

    E sad, vi to možete protumačiti kako želite, no mediji danas isključivo prate senzacionalizam, obnažene grudi, škandale, nesreće, političke incidente, ratove... već mnogo godina pozitivna vijest nije vijest. Primjerice prije je HTV imao emisije poput Bravo, Sunčani show, Povisilica, Jadranski susreti, Dobri ljudi... na kojima su institucije poput nas nalazile svoj medijski prostor. Pogledajte koliko festivala je pratila HTV, a koliko ih danas ima i tko ih i kako organizira i prati. Danas sve emisije rade vanjske produkcije, a majušan tim ljudi na HTV-u provjerava samo kvalitetu i možebitan prikriveni marketing. U vanjske produkcije se ne dolazi samo projektom i kvalitetom, već određenim poslovnim odnosima, obzirom da je vanjska produkcija isključivo temeljena na komercijali. To nije uvijek novac, no interes svakako mora postojati i zato i jesu agencije te koje uspjevaju spojiti interese obije ili više strana.

    Što prije netko to shvati bolje za njega. Možemo mi i dalje živjeti u vremenu od prije 5 ili 10 godina, samo onda nemamo budućnosti. Na sreću mi smo locirali realnost i na vrijeme postupili prema novim pravilima igre. Da nismo za koju godinu bi čupali kosu.

    avatar

    23.04.2014. (18:22)    -   -   -   -  

  • lala

    Zato vi odjednom navijate za Vinkovacke mazoretkinje, zbog navijaca, lukavi ste vi :)

    avatar

    23.04.2014. (23:17)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Eto, već drugi puta krećemo sa ovom temom.

    1. Nije odjednom. Suradnja traje već duže vrijeme, Zagrebačke mažoretkinje su i financijski sponzorirale edukaciju tima. Od rujna će se suradnja i bitno pojačati.

    2. Kako to da ste primjetili da navijamo za Vinkovce, a niste primjetili da smo bili na regionalnom u Ogulinu i navijali za Karlovac? Jel možda i od njih imamo kakve koristi? Naglašavam, to navijanje nije od prošle, nego od ove godine! A što je sa B.Crkvom, Širokim Brijegom? Naprosto je nevjerovatno kako ljudi vide samo ono što žele vidjeti.

    3. Zagrebačke mažoretkinje imaju prijateljske odnose sa nemalo timova. Sa nekima bolje, sa nekima lošije. Desteke timova smo pomogli, i nemalo timova navija za nas i mi za njih. No, sa ova četiri tima imamo nešto bližu suradnju.

    4. Da ste bili na regionalnom Središnje Hrvatske primjetili bi da su naši navijači bili toliko organizirani i zaglušujuće bučni da se od njih nije čuo ni razglas. Svi ostali navijači zajedno nisu bili niti 20% onoga što je dvorani priuštio Zagreb fun club. Takvoj snazi nije potrebna "dodatna" pomoć.

    Dakle koja je poanta? Smatrate li da smo više navijali za Vinkovce nego tjedan dana prije za Karlovac ili na prošlogodišnjim državnim prvenstvima za B.Crkvu i Š.Brijeg?

    avatar

    23.04.2014. (23:28)    -   -   -   -  

  • pitanje

    zanima me Vaše mišljenje zašto Š.Brijeg uvijek ima "peh" na europskom jer cure zaista sjajno plešu, ali uvijek odu kući sa drvenom medaljom, govorim o kategoriji formacija štap, baš mi je ponekad žao

    avatar

    24.04.2014. (08:13)    -   -   -   -  

  • ?!

    Pa i nije baš istina da je sve što mediji prate senzacionalizam... Ima i dobrih priča, onih ljudskih, koji ciljaju da se ljudima pomogne... U Dnevniku Nove TV imate rubriku Bolja Hrvatska u kojoj se predstavljaju odlični učenici, na HRT-u u jutarnjim terminima vidimo mnoštvo takvih emisija, što se tiskanih medija tiče pravi primjer je Večernji list koji ima posebnu rubriku Zagreb u kojoj razgovaraju s nasumično odabranim ljudima s ulice, pišu o projektima koji su dobri za grad, i sl. Tu je čak i 24 sata koji redovito objevljuju ljudske priče i izvještavaju o uspjesima običnih ljudi. Kažete da i oni imaju agenciju? Sumnjam da imaju, ali novinari i urednici znaju da će to biti čitano, ne mora se ništa "forsirati", jer ljudi klikaju na to.
    Vaš angažman za HNS nema veze s vašim audicijama i Državnim i europskim prvenstvom, ili...? To odrađujete u sklopu evenata i tamo cure stoje pa se nađe tu i tamo koja fotka s vama. Ali to nema veze s forsanjem vas u medije jer se radi o događajima na kojima ste vi, realno, fikus i imate sporednu ulogu, pa je logično da se o vama u tom kontekstu ne piše.

    avatar

    24.04.2014. (08:24)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    pitanje:
    Pa nije to baš uvijek tako. I meni je žao, iskreno.

    ?!
    Ma naravno da ima i takvih emisija. I mi smo redovno u emisijama poput Dobro jutro, razne edukativne emisije, Subotom ujutro (dva puta u prošloj godini), barem dva-tri puta godišnje smo na dnevnicima, nedavno sam imao 45-minutni intervju na Sljemenu.... No, sve je to zanemarivo u činjenici koliko je senzacionalizma, tračeva, nesreće, jada, bijede, čemera, kriminala, politike, skandala... Karabatička se nakašlje i to je glavna vijest. Ma kakava je to vijest? I to je miljama daleko od onog kako je bilo prije.

    I nemojte se zanositi, dobar dio tih "ljudskih" priča je zapravo prikviveni marketing koji su "izmislile" ili "potaknule" agencije. Ako se piše o ljudskoj priči blagajnice u Konzumu, a pritom je pet minuta kadrova Konzuma razmislite čiji je to prikriveni marketing. Ili kada se pita baš neke stručnjake za "mišljenje". A uvijek su to stručnjaci iz samo nekih, probranih firmi. To ide do te mjere da se izmišljaju analize i reportaže da bi se moglo angažirati baš te stručnjake. Rade se čak i emisije sa pojedinim temama, a onda se zove takve stručnjake da 30 minuta indirektno reklamiraju svoje savršene firme u kojima je sve bajkovito, ni jedan radnik se nikada nije pobunio, nema nikakvih problema, kupcima se uvijek prodaje samo savršeno, zdravo i najbolje... Nije li vam čudno kako se nikada ne pišu negativni i senzacionalistički članci protiv kompanija koje u tom mediju troše tone novaca za reklamu. Znam urednike i novinare koji su dobili otkaze, a članci nikada nisu vidjeli svjetlo dana jer je pokušaj objavljivanja "istine" značio povlačenje milijunskih ugovora za reklamu. To se zove kapitalistička cenzura. Ako mislite da je drugačije, onda stvarno živite u iluziji.

    Naravno da se o nama ne piše kada smo na HNS-u ili sličnom događaju. Mi imamo pravilo da nikada, ali nikada, ne smijemo zasjeniti naručioca, pa niti nenamjerno. Primjerice na prošlogodišnjem Božiću u Ciboni redatelj je htio da ispred kardinala i gradonačelnka idu dvije mažoretkinje, i ja sam ga od toga odgovorio radi toga što oni moraju tada biti u centru pažnje, koji ne smije smesti ništa, pa čak ni indirektno prisustvo mažoretkinja.

    A ovo o fikusu samo dokazuje da nemate ni najmanje ideje što mi sve radimo na Maksimiru. Špalir koji vi vidite je najmanji dio posla. Naravno, on je najvidljiviji, ali daleko najmanji od svega što tamo radimo. A i on ima pragmatičnu funkciju, ne samo dekorativnu.

    Dakle, ja ne pričam o našem angažmanu za HNS i sličnim projektima. Ja pričam o npr. našoj turneji na Tajvanu, gdje smo plesali na največem Azijskom festivalu, pred više od 200.000 gledatelja. Recite mi koliko je hrvatskih estradnih zvijezda, sportaša ili bilo tko iz Hrvatske nastupao pred 200.000 ljudi? Koliko je hrvatskih grupa nastupalo na največem i najpoznatijem festivalu u Aziji i jednom od največih u svijetu? Tamo smo dali 64 televizijska intervjua, od kojih neke televizije imaju veču dnevnu gledanost nego sve naše televizije u mjesec dana. Slali smo nebrojeno press materijala, izjava, biltena, fotografije, nazivali i forsirali deskove. I? Ni jedna jedina vijest, ako zanemarimo par majušnih vijestica u gradskim rubrikama dnevnih novina.

    avatar

    24.04.2014. (09:04)    -   -   -   -  

  • gerber

    No krasno. Čim se približava Državno, počnu nicati otrovne biljke. Jedva čekam sutrašnju vijest.....

    avatar

    24.04.2014. (09:53)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Hehehehe... istina, istina... specijalni rat! Unutarnji i vanjski neprijatelj! :-)

    avatar

    24.04.2014. (10:09)    -   -   -   -  

  • kreativka

    No već su nas naučili da ratovi zato i postoje...da bi uzburkali nutrinu i vanjštinu onih koji se boje poraza, a potrebni su radi isticanja istog samo ispod dekora i između zavjesa...odmah su komovi opširni i ima ih...pa super to onda ispada da netreba biti straha za deset upisanih...hahaha

    avatar

    24.04.2014. (11:16)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Da u pravu ste, da ratovi zato i postoje... pa tako treba doživljavati i intenziviranje "napada" na blogu prije prvenstava.

    avatar

    24.04.2014. (11:45)    -   -   -   -  

  • kreativka

    Vjerujem da se jako dobro zna da se napadom služe oni koji imaju potrebu braniti se jer je "napad najbolja obrana" i zato se netreba pretjerano obazirati jer vašim djevojkama to ni u kom slučaju netreba, a pristojnost im dovoljno dobro nalaže da one ne čine to i slične stvari na ničijem blogu znajući kako to može nepotrebno potresti one kojima je to najmanje potrebno i koji su to najmanje zaslužili. Držim vam palčeve i za ovo prvenstvo i nedajte se omesti u ničem pošto prateći vaš blog vidim samo dobro i čvrste korake u svim smjerovima.

    avatar

    24.04.2014. (11:53)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Hvala!

    avatar

    24.04.2014. (12:05)    -   -   -   -  

  • VRIJEME

    vremenska prognoza kaže da će u idućih 5-7 dana padati kiša..kako je ovaj roštilj najavljen za nedjelju, a u nedjelju će naravno, pogađate, padati kiša, dali postoji mogućnost odgode roštilja ili se roštilja "pošto poto"..??? :))

    avatar

    24.04.2014. (12:09)    -   -   -   -  

  • Miki

    Pred državno prvenstvo je uvijek počnu ratovi i prepucavanja nažalost. Ali ne dajte se omesti, lijepe vijesti su bitnije. Iskreno se radujemo svim novitetima u vašem timu i šaljemo pozdrave iz Vukovara. Vidimo se za tjedan dana pa nek onda počne rat, ali onaj zdravi - na borilištu! Pozz

    avatar

    24.04.2014. (12:10)    -   -   -   -  

  • pitanje

    kakve su vase prognoze gosp.Alen...stp mislite da li su zagrepcanke spremne i dali imaju sanse osvojit sva tri zlata?

    avatar

    24.04.2014. (12:21)    -   -   -   -  

  • ?!

    Evo vidim da se o meni piše kao o napadaču pa Vam neću više smetati. Štoviše, komentirati ću isto ovo onda kada vam završe natjecanja da vas ne dekoncentriram. Samo bih volio ukazati na ironiju kojom govorite o raznim firmama koje reklamiraju i sponzoriraju medije i o kojima se zato "ne piše", a upravo to sada radite vi, iako u mojim komentarima nema ni jednog naznaka napadima. Žao mi je što Vi sami ne vidite kako Vas percipira šira javnost i čudite se što ne znaju više o vama, a radite špalir i samo je on prikazan. Ljudi to ne znaju jer ih ne zanima, i to vam je teško shvatiti. Ono što je najtužnije u cijeloj toj priči jest to da Vi i Vaši prijatelji mene doživljavate kao prijetnju i napadača pred neko važno natjecanje, što mi je, iskreno, malo šokantno.
    Blagajnica iz Konzuma i njena tužna priča prouzročile bi štetu toj tvrtki, pa to ne bi bila dobra reklama. O Tajvanu niste riječi napisali u pretprošlom postu, već ste se referirali na HNS. Pa sam o tome i pisao. Mediji o Tajvanu nisu izvjestili jer očito od toga nema profita i ne vide razloga da o tome izvjeste javnost. To je pravo stanje stvari, a ne kapitalistička cenzura. A upravo se njome i vi služite na ovom blogu- ja vam napišem činjenice (neke od njih sam i CITIRAO), a pogledajte što vi radite. U svakom slučaju, slobodno mi napišite kada se može pričati o ovakvim stvarima da ne bih slučajno prouzročio neku štetu ili nedajbože potresao djevojke u lovu na zlato (kojima usput želim uspjeh i sve najbolje na natjecanju).

    avatar

    24.04.2014. (12:48)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    VRIJEME:
    Imamo opciju za zatvoren prostor. Nema straha.

    Vu majorettes:
    Potpuno se slažem. Puno pozdrava i vama i vidimo se u Vinkovcima!

    pitanje:
    Naravno i aposlutno!

    ?!
    Ma totalno mješate kruške i jabuke! Ja nisam rekao da javnost ne zna što mi radimo. Malo tko u Zagrebu, ako uopće itko, ne zna za Zagrebačke mažoretkinje. A i u Hrvatskoj je naš brend vrlo poznat. Ja govorim o stvarima koje mi radimo na stadionu izvan pogleda kamera, a o kojima javnost nužno i ne mora znati (VIP loža, šatori, welcome, hospitality, UEFA meeting...) a koji su daleko od "fikusa" kojim epitetom ste nas tako lijepo počastili. Končano to sam istakao ne samo radi "fikus" uvrede, nego i zato što očito nemate mnogo veze sa našim timom, jer da imate to bi znali. Dakle, to govori o prirodi i motivima Vašeg pisanja.

    Blagajnica u Konzumu nikako nije loša referenca za Konzum ako priča ima sretan završetak (npr. sirota djeca su gladovala, a onda ju je zaposlio Konzum) ili joj Konzum omogučuje koliko-toliko sretnu priču (npr. da nema mog posla bili bi na ulici bosi, gladni i žedni, zbog muža koji nas je napustio), ili pak njen neki nevjerovatan uspjeh koji je u suprotnosti sa suhoparnošču svakodnevne profesije jest prisutan iako je ona "samo" blagajnica u Konzumu (npr. prvakinja je u heklanju). Bože mili, pa ovo su ipak osnove i, nemojte se ljutiti, ali to sam apsolvirao na prvoj godini faksa, prije 23 godine, pa ne želim voditi raspravu na ovakvom nivou.

    Pobogu kakve veze ima Tajvan i HNS? Gdje se Vi ovdje vidjeli poveznicu? Gdje sam ja povezao ova dvije naše potpuno nespojive djelatnosti? Ja sam u postu samo naglasio da ČAK I HNS (koji do nedavno nije želio niti čuti o agencijama nego je sve direktno dogovarao preko svojih ljudi u marketingu, sada sve radi preko agencije, čak i službenog spikera angažira preko agencije), a Tajvan dao kao primjer neopravdane medijske šutnje, što ne bi bilo tako da smo iza sebe imali agenciju koja nas suportira. Vi ili niste pročitali moj post ili namjerno provocirate zamjenama teza i izvlačenjem stvari iz konteksta.

    Da, Tajvan nema veza sa kapitalističkom cenzurom, koju sam naglasio u potpuno drugom kontakstu. I da Tajvan i 200.000 gledatelja sigurno ne donosi čitanost kao Karabatička ili obnažene grudi N.C. Ne donose čitanost ni vrhunski rezultati akademika, ni mladih znanstvenika, ni nekomercijalnih sportaša, ni vrhunskih umjetnika... No, upravo zato jest realnost da trebate agenciju koja će takvu vijest smjestiti u kontekst priče, i "nametnuti" je medijima. Kroz svoje kanale, veze, usluge i protuusluge... Pa od vrhunskog pijanista za kojeg šira javnost do tada nije čula (bez obzira na njegovu kvalitetu, koncerte, nagrade...) napraviti Maksima Mrvicu ili od mladih talentiranih činelista Two cellos.

    Koje ste činjenice Vi to CITIRALI? Još jednom sam pročitao sva tri vaša komentara i ne pronalazim citate, osim u prvom komentaru nepovezane moje citate koji stvarno nemaju nikakve uporabne vrijednosti u dokazivanju neke antiteze koju Vi želite nametnuti, a što sam odmah i vrlo lako anulirao. I što vam je pobrisano od onog što se napisali da bi ovo smatrali cenzurom? I opet, ili ne znate što je cenzura ili zlonamjerno provocirate zamjenom teza. Niti jedna jedina riječ nije vam zamjenjena ili izbrisana. Samo Vam je argumentima odgovoreno na vaš neutemeljen napad. A to nije niti cenzura, niti samovolja. To se zove sloboda mišljenja, pisanja i izražavanja. Nadam se da Vam to ne smeta, jer da je drugačije malo bi nas 25 godina vratili u prošlost!

    I nemate straha, slobodno pišite, ovakve stvari naš tim ne oslabljuju, nego ga samo učvrščuju. Iskreno mene zabavlja ovakva diskusija, samo bih Vas molio da ipak nivo komunikacije i argumentacije podignete na malo viši nivo.

    avatar

    24.04.2014. (13:31)    -   -   -   -  

  • ---

    Znate što mene oduševi? Kad ljudi omalovažavaju vas koji imate super rezultate i onda vam govore da to nije tak, i da imate manje mažuretkinja nego imate i manje nastupa i sponzora i svega.
    I još kad vas uče poslu ko da su oni do sad vodili mažuretkinje a vi ste im sad to uzeli i oni vas hoće naučit poslu. Oni bi bili veći Pape o Pape. Baš glupo.

    avatar

    24.04.2014. (15:26)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Ne mogu reči da se ne slažem sa Vama.

    avatar

    24.04.2014. (16:50)    -   -   -   -  

  • :)

    mislim da bi bilo uredu da postove pisete na vrijeme ! ako ured zapocinje s radom u 8:30 mislim da bi bio red da se post objavi barem do 10:00h, vi ako nemate vremena taj dan raditi post mogli bi ste ga pripremiti prije ! zasto u ovom postu nema slika s nastupa ? :)

    avatar

    24.04.2014. (20:32)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Post je prva stvar koju napravi ujutro u ponedjeljak-srijedu-petak. Dođem u 8:30 i iste sekunde se primim radit post. Jednostavno, za prošli post mi je trebalo 42 minute, za onaj sa slikama 1,5 do 2 sata. Nažalost brže ne može jer je potrebno sve napisati, urediti, obraditi u programu za blog, a attachiranje slika, jako dugo traje. Daleko od facebooka ili sličnih programa.

    Fotki nije bilo jer ju posljednji postovi bili pretrpani fotkama pa moramo malo rasteretiti naš blog account.

    avatar

    24.04.2014. (21:58)    -   -   -   -  

učitavam...