vajrapani.blog.hr

Dodaj komentar (19)

• 20 do asa

.....hvala na fotkama i opisima :)...iako mi je stari rođen blizu Ivanca ,nisam nikad bio na Ivanšćici.....fali snijeg...

09.12.2013. (19:07)    -   -   -   -

• sagittariusclassic

...lijepa naša....:)

ps. Znaš onu, lovci su organizirana, naoružana grupa pripitih ljudi kaj kroz šumu ide u birtiju...:)))

09.12.2013. (19:55)    -   -   -   -

• jelen

@20 do asa: fali sigurno, izgleda da nam tek oko Nove dolazi, no kaj bude u siječnju i veljači to je ono o čemu se bude pričalo... i pisalo! ;-)

@sagittariusclassic: ma je, trebao sam tu motoriziranu karavanu baš slikati! Al pusti vraga, mislim si, da me ne makne onaj snajperist iz truge :-)

09.12.2013. (20:22)    -   -   -   -

• Neverin

ma da, baš si ušao u dom i naručio Velebitsko da ne smetaš psu :) jesi probao Vukovarsko? Meni je pala na pamet komuna polu-otvorenog tipa kao odgovor na ovu nesigurnost kojoj smo izloženi.

09.12.2013. (20:26)    -   -   -   -

• jelen

Vukovarsko… vukovarsko… mislim da mi ga je netko preporučivao nedavno da je jako dobro, ali nisam još probao. Tu kod nas je slaba ponuda od tih manjih pivovara, a u velike trgovačke centre slabo idem.

Komuna, pa da ako je poluotvorenog onda je i poluzatvorenog tipa- naravno ne u zatvorskom smislu :-) nego u smislu dobro definiranih prava i obaveza članova po kojima se razlikuje od vanjskog svijeta. Nažalost država će ubuduće sve agresivnije reagirati na svaku pomisao o autonomiji, o neovisnosti od svoje sveprožimajuće regulatorne Mreže, da se tako slikovito izrazim :-( kako se uopće ta država zvala RH, EU, za nas krajnje korisnike je ionako uvijek nebitno. Činjenica je da država- to nismo mi :-))

09.12.2013. (20:56)    -   -   -   -

• šumarKA

a dešava se. :-( odeš u planinu uživati u tišini i prirodi, a onda naletiš na gužvu kao da si na gradskoj promenadi.

10.12.2013. (09:40)    -   -   -   -

• gogoo

Koliko se sjećam, skoro uvijek sam na vrhu Ivanščice upao u gužvu, jednom i za vrijeme brdske utrke, a pred puno godina i među motoriziranu (i naoružanu do zuba) kolonu JNA, a samo jednom sam bio sam, biciklom u radni dan.

10.12.2013. (10:50)    -   -   -   -

• Bergaz

Ovo je fakat "Vajra sâm na svijetu!"
    Lažem - na "uzletištu" neka spodoba čeprka po grmlju...

10.12.2013. (12:58)    -   -   -   -

• Sredovječni udovac

ja sam jedan od tih koji su trcali prekjučer, ali odmah se okrenem i trcim nazad, a piće u domu ostavljam za prilike kad se gore prosetam ili bicikliram. I mene je zaprasila kolona ljubitelja prirode s terencima.

10.12.2013. (14:26)    -   -   -   -

• jelen

@šumarKA: je, imao sam prevelika očekivanja, a gore niti snijega nit tišine, sve nešto ko da je to neki gradski park s kafićem uzdignut na 1060 n.m. :-D

@gogoo: i neki moji usponi z biciklom pred dosta godina su bili radnim danom, zimi po snijegu i tako to. Opet je bilo nekih ljudi gore, ali to je ok, jer to su onda redovito zanimljivi ljudi s kojima sam najčešće znao popričati :-)

@GP ZG: ne čeprka po grmlju, nego napreduje prema vrhu :-) dolje uz rub te čistine je planinarska staza.
    A ja sam tako slikao da se ne vidi ono o čemu u tekstu pišem ;-)

@Sredovječni udovac: znam, baš sam bio razmišljao da ćeš sigurno i ti trčati gore, čim sam ugledao prve trkače :-) A na spustu me jedan stariji čovjek, klasični pješak, pitao kakva je situacija u domu, pa mu velim gužva je,još su trkači gore, a on na to: aha još nisu otišli…
    Pa sam mu, da ga ohrabrim rekao: ma dok vi dođete na vrh već će se oni prorijediti! Na to je čovjek samo bez riječi nastavio uspon. Nadam se samo da nije to shvatio kao uvredu na račun svojeg sporog penjanja, poslije sam skužio da se moglo i tako protumačiti :-))

10.12.2013. (16:02)    -   -   -   -

• Sredovječni udovac

Nije trčao stari Papp (84), a da si njega zamijenio za pjesaka, on bi se sigurno naljutio na te riječi

10.12.2013. (16:40)    -   -   -   -

• Lilianke

Vajrapani;
    iz mog ugla, ovo je bio jedan odličan i zanimljiv izlet.:))
    Top momenti:
    pjevanje na osamljenoj piramidi :D
    kuhano vino
    ideje o komuni

:))))

10.12.2013. (16:59)    -   -   -   -

• mecabg

Tebi je bio zanimljiv izlet, a mene su slikice oduševile...

13.12.2013. (17:32)    -   -   -   -

• jelen

@Sredovječni udovac: još bute i mene pridobili da trčim na vrh gore :-)

@Lilianke: baš je čudno bilo, ali nek... a kak bude tek na mističnim livadama zapadne Ivanščice kamo se sljedeće spremam!

@mecabg: slikicama nisam zadovoljan, to je z LG e-400 slikano, tak da...drago mi je ako su ipak nekome približile planinu :-)

13.12.2013. (17:56)    -   -   -   -

• Vilko

Sinko moj, a koji te vrag tjera da se penješ gore?! Još ćeš poderat čarapu na nekom trnju! Ja sjednem za komp, odem na Wikimapiu i u pola sata prepješačim cijeli Tibet, Nepal i Indiju pride. A ni ne zadišem se. ;-)) Doživljaj je doduše isti kao kad je Woody Allen završio tečaj brzog čitanja pa se pohvalio kako je Tolstojev "Rat i mir" pročitao za 15 minuta i zapamtio da se radnja događa u Rusiji, ali kaj sad. :)

13.12.2013. (18:35)    -   -   -   -

• jelen

Ja sam nedavno proputovao google street viewom od juga Aljaske dritto kroz unutrašnjost do sjeverne obale :-) Preporučam to putovanje vikendom ujutro uz kavu i palačinke!
    Inače treba se ići na planinske vrhunce i pentrati se na visoke tornjeve, o tome kaže Šakjamuni Buddha u Dharmapadi, strofa 28. Neću staviti tu te konkretne riječi jer bi u ovom kontekstu zvučalo vrlo pretenciozno :-)) Za nas koji još ne možemo to napraviti u Buddhinom prenesenom smislu, e za nas ne preostaje drugo nego doslovno gojzerice, ruksak, termosicu s čajem i upri!! :-))

13.12.2013. (19:58)    -   -   -   -

• Unusual suspect

Zavisi kakav mobitel imaš! Odnosno, kakvu on ima ugrađenu kameru + to kad ti se malo trese ruka i evo... mutna slika! Meni se događa da slikam nešto mobitelom pa na mobitelu izgleda dobro slika, ali čim stavim na PC ili laptop, vidim da je zapravo mutno!

Tamno Velebitsko pivo... ne moram ništa više reći ;D

Nasmijao sam se na ovu priču s lovačkom ekipom neregistriranih tablica i oružjem izvan futrole! Imaš ti tamo gore pravi ghetto - nabrijani auti, oružje... :D

Očito je bilo više snježno prošle godine! Lijepo da su uredili klupice. Ja bih trebao ići na planinu. U Zagrebu s kolegama dogovaram Sljeme već jako dugo, ali nikako da krenemo. Postaje sve hladnije i hladnije. Na kraju ćemo ići po najvećem snijegu kad zapadne xD

Pozdrav planinski putniče!

14.12.2013. (07:52)    -   -   -   -

• jelen

Bravo za ghetto usporedbu :-)
    Ma stari moj, ima getovskog po ovim našim selendrama ne pitaj… Mogao bi ti ja svašta pričati. Prije sam se većinom smijao na sve to, ali me sad sve više vuče na plač!

14.12.2013. (15:57)    -   -   -   -

• Goga i Mario

Poveo si me tamo gdje nikad neću stić, no zahvaljujući tebi ipak sam bila..donekle...Čestiti Božić!