vajrapani.blog.hr

Zavidim!

09.08.2013. (20:54)    -   -   -   -

• Valcer

Ne bih baš odatke skakala u more, ali je fotoreportaža prekrasna!

10.08.2013. (10:10)    -   -   -   -

• kaparoculica

ekstremno, rekla bi ja...koja se uzasavam planinarenja, dok se istovremeno divim toj lipoti, gledajuci je ovako...uzivo, nema sanse...bila jednom i nikad vise...
    a bome je i izbor pisme "ekstreman"....nije ni onakav stav za svakoga :)))))
    (nije sve za svakoga, nit je svak za sve)-moja omiljena parola)
    lipo je bilo, svratit tu...

10.08.2013. (10:11)    -   -   -   -

• Lilianke

'Znam da poprilično kasnim s ovim, ali eto, kako mi se nije dalo pisati, tako mi se niti sada ne da opravdavati svoje nepisanje :-P '
    Nikom živom se ništa nije dalo po ovom čudesnom vremenu.. nisi izuzetak.. zanimljivo je kako osjećamo obavezu pisati ,možda zbog tinjajućeg osjećaja da netko negdje čeka napisano hehe...
    piši dosadne postove , pa te nitko neće čitati- tko ti kriv, ovako.:)))

No, post je odličan, zanimljiv i u napasti sam da svaku sliku pojedinačno komentiram..
    mjestimice je zaista jezivo, prestrmo, odranja se staza, preduboke rupčage,ti stojiš preblizu ruba (dobio bi za uho da sam ti mama :D)... neugodno za gledati..
    s druge strane, jako je sve zanimljivo, imali ste i posjetu / blagoslov :) (kako ono reče da se kozorog zove?)

moram sve iznova pročitati da mogu bolje komentirati..

pjesma je, naravno, šećer na kraju.

Cijeli post je kao neka knjiga , s uvodom (rečenica o kašnjenju), radnjom i pjesmom kao epilogom.
    I svidjela mi se.

10.08.2013. (11:47)    -   -   -   -

• geomir

Meni sasvim dovoljno ovako s tobom proći ovu avanturu!!
    Sve si lipo dočarao da zaista i ni potriba poć tamo!!

Kako god, uvijek ću biti sretan i zadovoljan !! :-)))

10.08.2013. (12:31)    -   -   -   -

• jelen

@odmak: zavidim i ja onima koji su stvarno prilagođeni životu u planini, u visini… ne nužno baš na Velebitu, ali na planini općenito.

@Valcer: mislim da je pozicija možda za skok s paraglajdom prema obali… osobito kad zapuše bura
    :-D

@kaparoculica: možda nije bilo dobro društvo ili bješe puno zmija ili što kad veliš nikad više…? Rekoh već prošli put glede Velebita, mora se to odraditi makar na silu :-)

@Lilianke vrućina je prošlih dana bila nešto najgore, takvo vrijeme mi ne paše nikako. Sad da počnu jesenske magle, odmah bi bilo puno bolje. Bojim se da ljeto ipak još nosi dosta vrućine :-P

Ako misliš na sliku „Ptica u letu“ to je više optička varka nego opasnost, ideja je bila da kolega uhvati trenutak simboličnog polijetanja „ptice“ i to je jako dobro napravio, ali ako pogledaš u produžetku moje desne ruke stvarno je na fotografiji uhvaćena neka ptica, ona crna mrljica s krilima, ovako se ne vidi dobro ali na slici originalne veličine kad sam povećao vidi se tijelo i krila stvorenja u brzom letu. Mislim da je sasvim izvjesno kako je riječ o Garudi, ne treba sumnjati u to ;-)

Ono stvorenje koje je bolje dokumentirano na slikama to je bila divokoza ili gams, a kozorog je druga sorta koja ima puno veće rogove i živi u Alpama.

@geomir: hm, teško mi je povjerovati kako je moguće biti zadovoljan ako ti koljeno ne proba rub barem jedne oštre škrape…:-) ali ok, vjerovat ću ti na riječ!

10.08.2013. (13:30)    -   -   -   -

• Neverin

uživao sam u oba putopisa dragi prijatelju, i meni se vrzma u zadnje vrijeme da odem malo posjetiti tu planinu. Nemoj zaboravit Učku, i ona je sveta ;)

10.08.2013. (14:45)    -   -   -   -

• jelen

Je, Učka tako je bremenita mistikom, barem se tako meni čini prema tome što sam čitao, ali zasad nisam još bio.

10.08.2013. (22:47)    -   -   -   -

• Neverin

ako dođeš ja te vodim :) takozvani hrvatski Olimp :D

11.08.2013. (10:37)    -   -   -   -

• lion queen

Predivno, predivno, predivnooooo!!! Prije par godina prošla sam rutu od Zavižana do Malog Alana i to mi je bio jedan od najljepših doživljaja. Međutim, ovaj tvoj dio kojim ste išli, čini mi se da ga ne bih mogla svladati, postalo je preteško i žalosna sam zbog toga. Što se tiče tvoje rečenice:
    *Na jednoj stijeni ukazuje nam se gams!* preformulirala bih je u:
    *Na jednoj stijeni ukazujemo se gamsu!* hahahhh prilično radoznalo čeljade...sigurno je mislio: gle, kakvi zanimljivi ljudi, šteta što ih nemam čime fotkati :)))

11.08.2013. (12:42)    -   -   -   -

• Odsutnost matične ploče

Bome fina tura, čestitam! Prohodati Velebitom uvijek je dožljivaj, išli kao amateri planinari ili kao stopljenici s planinom, trag zauvijek ostaje. Dobitna je kombinacija imati speleologa i geologa u društvu. Od fotografija moju nagradu dobiva predzadnja 2.dijela. :)

11.08.2013. (13:21)    -   -   -   -

• faq

Lipo je imat kolina koja ce te poslusno odnijeti tako visoko.

11.08.2013. (15:50)    -   -   -   -

• jelen

@Lion Queen: tura je bila dosta intenzivna, puno jača nego sam očekivao, neke dionice osobito zahtjevne.
    A divokoza siguran sam da je jako profitirala našim ukazanjem. Kad je vidjela kako jadno plazimo odmah joj je poraslo samopouzdanje, vjera u vlastitu kondiciju i planinarsku opremu na nogama. :-))

@Odsutnost matične ploče: u povjerenju to je i moja najdraža slika! Nisam namjeravao ništa spominjati o tome, ali sad moram- teren u prvom planu, stijena i plavetnilo u pozadini sve me jako podsjeća na neki pogled s brda na jezero Hovsgol u Mongoliji gdje sam bio prije tri godine, negdje baš u ovo doba, upravo savršena asocijacija nastade u umu. Ali to je prvenstveno radi kombinacije terena, raslinja i stijena u prvom planu, more je poslužilo samo da dade plavo :-)

@faq: da, tako reče divokoza sama sebi dok nas je suosjećano promatrala.

11.08.2013. (16:45)    -   -   -   -

• Vilko

Ja kopipejstam sve što reče @Vještičje sijelo, osim onog dijela "...da sam ti mama", umjesto toga ide "...da sam ti tata!" :) Prvi dio reportaže gotovo da je soft u odnosu na ovaj drugi, jer vidim da je bilo opasnih dijelova. Možda ću ipak ostaviti Velebit za neki drugi život. :) Nagli dolazak na vizuru morske obale dođe mu kao drevni dolazak Hrvata na ova područja; jesi li se osjetio Prahrvatom? :) Za kraj još: odlično i dragocjeno!

12.08.2013. (06:59)    -   -   -   -

• jelen

Kao što već rekoh intenzitet ture jest bio malo jači, čak i više nego sam očekivao. Ali ruta je bila u nekim segmentima izvan utabanih staza, inače imaš na Velebitu puno ležernijih šetnica, recimo držati se Premužićeve staze i sl. nađe se za svakog ponešto.

Prahrvatom ne, to mi je malo neprecizno i egzotično, osjetio sam se primordijalnim Indoeuropskim antroposom, (s naglaskom na ovo Indo)… ;-)
    Zahvaljujem na pohvalama, veselim se ako sam štovanom čitateljstvu uspio barem donekle približiti prirodu Velebita.

12.08.2013. (19:40)    -   -   -   -

• gogoo

Lijepo prikazana tura velebitom koju sam prošao više puta, uz uspone na Crikvenu i Gromovaču, ali još nisam spavao u Rossijevoj. (Šteta što više nedaju u domovima nuditi klopu i cugu).

13.08.2013. (12:36)    -   -   -   -

• jelen

Gromovača se spominjala i u našim nekim kalkulacijama ali na kraju nije bilo dovoljno vremena radi putovanja doma. A za domove ne znam kakav je režim, po Velebitu sam noćio samo po skloništima, Šugarska duliba, Tatekova koliba, Struge i sad Rossijeva.

13.08.2013. (20:58)    -   -   -   -

• Na moru

Lipe fotografije.
    Samo naprid.
    Pozdrav!

15.08.2013. (17:55)    -   -   -   -

• Unusual suspect

Odlične su slike i stvarno ste se lijepo proveli :)

Treba ići po planinama, ali to tebi očito ne moram govoriti ;)