Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • kaparoculica

    dobro kazes...nista za vidit, pa se odusevit...ma kakvi....

    avatar

    18.06.2013. (20:05)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Meni kod ovakvih plakata (ali i ne samo ovakvih, već BILO KAKVIH) uvijek padne na pamet jedna misao - da li bi sa tom osobom sa plakata (takvom kakva je predstavljena na plakatu) volio recimo sjest i popit kavu ili recimo imat ju kao prijateljicu ili surađivati na poslu (pri takvoj pomisli je manje bitan fizički izgled, a više "osobna vibra" koja dođe s plakata) ... od ovih tu bi si u toj ulozi mogao zamisliti jedino ženu s Palmers plakat,a i to vjerojatno ponajviše zato što me podsjeća na jednu simpatičnu poznanicu ... ta, tko bi želio provesti ikoji dio vremena sa namrgođenom manekenkom sa Calzedonia plakata usprkos nespornoj fizičkoj ljepoti? ;o)

    avatar

    19.06.2013. (08:52)    -   -   -   -  

  • Veky

    Ja bih rekao da je izuzetno nezahvalno samo na osnovi izgleda (još gore, samo na osnovi jedne slike:) procjenjivati bi li želio s nekim popiti kavu. "Osobna vibra", iako ti se tako možda čini, zapravo ne dolazi s plakata, niti od tamo može doći, nego iz tvojih asocijacija na smislene odnose s ljudima od krvi i mesa - i različita je za različite ljude. Uostalom, sam si rekao da je jedina osoba s plakata koja dolazi u obzir ona koja te podsjeća na poznanicu.

    A, budimo iskreni, jednu Calzedoniu doista ne može biti manje briga hoćeš li ti s nekim njenim modelom poželjeti popiti kavu. Jedino što im je bitno je da zapamtiš njihovo ime do sljedeće kupovine badića.

    avatar

    20.06.2013. (08:49)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Vidiš, Veky, tu se ne bih složio sa tobom, mislim da je reklamnim agencijama jako važna identifikacija "potrošača" sa osobom koja se nalazi na plakatu ... e sad, zašto su oni odabrali baš takve modele kakve jesu, tako ih našminkali i obradili u PS-u kako jesu i rekli im kakav izraz lica je željen, to ne znam.
    Naravno, ime proizvođača, "brand", je bitno i taj dio poruke je bezgrešno proslijeđen ... no, ostatak poruke je također važan.

    avatar

    20.06.2013. (12:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...