planine.blog.hr

Dodaj komentar (8)

• Crna ovca

S obzirom da nakon svakog izleta,putovanja i planinarenja "putujem i planinarim" i virtualno,naišla sam i na ovaj tvoj blog, te ga moram komentirati :
    1."nekolicina planinara" za koju je vodič osmislio lakši put jako dobro zna šta može očekivati u
    tim planinama
    2. veći dio onih koji su se uspaničili bio je iz ekipe "Križ"
    3. nitko iz ekipe "Trenta" nije izgubio hrabrost već smo s obzirom na nesporazum koji se
    dogodio bili solidarni sa osobom koja se nije osjećala stabilno
    4. s obzirom da već 3 dana imam grč u želucu i mozgu radi pretvaranja muhe u slona od
    strane svih koji znaju šta ih čeka u Alpama,koji ne paničare i koji ne gube hrabrost,
    ispričavam se svima u ime ekipe "Trenta", a osobito vodičima Ferletti i Zenzeroviću, te
    šoferu Edu i šoferki !!!!!!!!!!!!!!!!

Napomena: Bez obzira na sve meni je bilo divno (ali samo do Kranjske Gore)!!!

07.07.2011. (19:01)    -   -   -   -

• romantika

Ok, neznam zašto sam ja tu prozvana???!! Nisam stala ni načiju stranu i jasno piše ..................."Netko je zaključio da je bolje vratiti se nego da se nekome nešto dogodi na stijeni po kojoj se ne osjeća sigurno[/B]" .... Pravila u planinarenju postoje i njih bi se trebalo pridržavati a to netko tko samo planinari ne mora znati toliko koliko to treba znati netko tko je vodič pa makar i vodič koji čini grupu a ne vodi. Jadranka, pretpostavljam da si to ti i jako mi je žao da si upletena u sve to. Tebe nitko ne smatra " crnom ovcom " niti te se zbog nečega prouiva već smo svi rekli da nam je žao da nisi ostala s nama. Mi smo prvi dan prošli puno težu stazu i nismo ostali zatečeni toliko koliko vi, a priznajem da je na trenutak i na mene prenešena panika ali sam se brzo sabrala. Stvar je bila jednostavnija kada je " šoferica" pričekala povratak vodiča, što smatram da je tako trebao napraviti i onaj tko je insistirao na tome da se ode u Trento a ne preko Sovatne do aljaževog doma, što je bilo logičnije i pravilnije. Nadam se da to neće unijeti veće trzavice u društvu koje je uvijek složno i dobro osim kada tu složnost remete oni koji vole biti individualci ..... žao mi je .. Blog mi je neutralan i nikada ne pišem loše kritike u svom iskazu o pohodu već samo dojmove o stazi.

08.07.2011. (15:09)    -   -   -   -

• Jalovec

Nisam bio na tom pohodu ali osjećam da moram nešto napisati o tome.
    Kvalifikacije tipa, spretni planinari i oni koji ne znaju šta ih očekuje, te uspaničili mi doista smetaju jer smatram da nisu primjerene i čak pomalo neukusne.
    Osobno sam bez ikakvih problema upravo te uspaničene vodio prije par godina bez ikakvih
    problema na Triglav, čime želim reći da jako dobro znaju šta su Alpe, pa me stoga to još više zasmetalo.
    Inače osobno turu ne smatram tako zahtjevnom kao što si opisala jer sam je sam prošao,
    Preko bivka IV, Škrlatice, Dolkove špice, Stenara, Križa, Razora, Planje, Pihavca te Bovškega gamsovca, usput prošavši i čez Sovatnu koja nije ni malo pitoma kao što ti kažeš.
    Išao sam i preko Luknje, te isto tako i iz doline Zadnjica gdje su se "uspaničeni" spustili.
    Redovito čitam tvoj blog jer mi je drago da postoje istinski zaljubljenici u prirodu kao što si ti jer sam i ja sam takav.
    Alpe su moj dom i nema vrha kojeg nisam prošao i po nekoliko puta.
    Vodio sam Triglav i Debelu peč na kojima si i ti bila, 23 i 24 ovog mjeseca vodim Kriške pode sa ciljem da svi stignu sretni i zadovoljni.
    Ovime nisam mislio ništa loše nego jednostavno cijenim svakoga kome je planinarenje stil i način života kao što je to i meni.

Nino

08.07.2011. (18:07)    -   -   -   -

• romantika

@ Jalovewc... tj Nino.... znam dobro da su te staze i ti vrhovi tvoji i da se na njima osjećaš kao u svom džepu a ponajbolje znam kako je to kada se netko kao JA nađe prvi put na Triglavu a pri tom razbija strah od visine ... sjećaš se kako si me kao psića vodio do Planika. ;) to sam ipak bila JA .... prošle godine i znam kako je kada netko osjeća strah ili paniku na trenutak ali i dalje stojim kod toga da vodič treba ostati pribran i smiriti situaciju da ostali ne osjete paniku koja s jedne osobe prelazi na drugu ... iskustvo koje sam stekla i naučila upravo na Triglavu s tobom mi je danas od velike pomoći i nastojim ga prenijeti na druge .... kako smiriti nekog ko se boji ... nadam se da ćemo se vidjeti na nekom od idućih pohgoda pa ćemo o toj temi još puno o tome pričati ...pozdrav Dragana :)

08.07.2011. (19:28)    -   -   -   -

• Crna ovca

Niniju hvala na razumjevanju,takvi bi trebali biti svi planinari i vodiči !!!!!
    Zašto sam se osjetila prozvanom i osjećala kao Crna ovca objasniti ću Dragani uz kaficu i "jednu tanku",nadam se uskoro (javi se kada dođeš u Pulu) !!!!
    Veliki pozdrav sa ugodnih 22 celzija - poluležeći položaj na kauču (to preporučuju doktori s obzirom na ove paklene vrućine) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08.07.2011. (20:56)    -   -   -   -

• romantika

@ Jadranka.... na kavi ćeš mi to svakako ispričati ubrzo kad dođem u Pulu, javim se svakako :)
    @ Nino... staze od Aljaževog doma koje vode do Pogačnikova su označene kao zahtjevne i to nisam ja postavila kao tezu već u svakom opisu tako piše. Teže su od uspona na Triglav jer su duže, a sam uspon na Triglav je kratak i zahtjevan ( zelo zahtevan ) ali ga se savlada u sat vremena iz doma Planika... to ti znaš bolje od mene......sam si napisao u komentaru da čez Sovatna nije tako pitoma .... po njoj nisam išla ali ako je vodič odabrao nju za one manje spretne( iako ne voliš taj izraz, takvi postoje) nisu svi spremni za zahtjevne dijelove. Osobno mi je drago da sam bila tamo jer je jako ljepo i pogled na Triglav s te strane izgleda fascinantno ( bar meni ) Nadam se da ću jednom isprobati popeti se po nekoj od tih staza do Triglava. Kad već pišem o Triglavu, zaboravila sam se zahvaliti i Marinu na pomoći pri usponu na Triglav i na svemu što smo nakon toga skupa prošli ......svi oni vrhovi i usponi po svim uvjetima i sve ostalo što prati takve pohode..... život ide dalje ... sljedeći uspon je na Ojstricu na Kamniškim Alpama i nadam se da će svi stići sretno do svog cilja ...
    Nino tebi želim sretno na pohodu Gran Paradiso :)

10.07.2011. (14:53)    -   -   -   -

• Jalovec

Upravo sam se vratio sa Triglava, krenuo jutros u 04:00, iz Aljaža startao u 07:00.
    Po Tominškovoj direkt na vrh Triglava preko Kredarice i čez Prag direktno u dolinu Vrata, stigli u 17:30. Na vrhu uživali pola sata a na Kredarici pili pivo i sunčali se dobrih sat vremena.
    Nadam se da ćeš jednom to proći pa ćeš vidjeti da je uspon na Triglav sve samo ne kratak i da treba jaaaako puuuno kondicije i koncentracije da bi se to izvelo u jednom danu.
    Čak i da ga podijeliš na dva dana pitati ću te za mišljenje.
    Savladana visinska razlika 1849 mt. gore i 1849 mt. dole.
    Kada to prođeš onda ćeš mi reći šta ti je bilo lakše.
    Inače ne pišem o mojim pohodima, to je samo odgovor na to da je uspon na Triglav kratak.
    Znači sve je relativno, kako se uzme i od kuda se na Triglav kreće.
    Jasno je da sam vas na Triglav vodio daleko naj lakšom stazom koja i jest primjerena za veće grupe, što će biti slučaj i sa Kriškim podima. Ne idem ni skozi Sovatnu ni na Luknju.
    Ovo mi je bio 12-ti uspon na Triglav i nema staze koju nisam prošao da bi stigao do vrha.
    Nadam se i da ćemo se ubrzo i sresti na kojem od pohoda a do onda i tebi sretno na pohodima i još jednom ponavljam da cijenim sve istinske planinare i da mi je drago da si i ti jedna od njih.

Nino

11.07.2011. (00:37)    -   -   -   -

Nino.... ti si Car :)
    Ali ima jedna stvar a to je da je sve ono što je drugima teže, meni je lakše i obrnuto .... :)
    Ko zna možda jednom pokušam i te staze proći ... za sada, ostaje to da sam vikend u kojem ste vi na Kriškim Podima ja sam na Triglavu pa ću vam mahati dok budete na Stenaru u nedjelju :)
    Pozdrav ti šaljem :))

19.07.2011. (13:16)    -   -   -   -

• matejapavlic

Uživo je sigurno ljepše. zdrava prehrana