Komentari

antiglobalist.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Cinober

    Tak je! Ovo je za odličan (5), stvarno!

    avatar

    21.04.2010. (07:54)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    slažem se sa svime iako nije to problem samo osnovne škole...kad pogledam recimo svoj razred u srednjoj, bilo je jako puno odlikaša, puno onih koji su prolazili s 4 a praktički malo onih s trojkama i eventualno ako je netko pao, kao i matura, na maturi rijetko tko nije dobio 5 ili 4...a recimo sa sigurnošću mogu tvrditi da nisu svi bili ni blizu tih ocjena...ja jesam prolazila s 5, na konto čega se nekad pitam i sama, oke prirodnu grupu predmeta sam rasturala, ali to je to, povijest me nije zanimala, probvlačila sam se, fušarila sam prodavala glupe priče i izmišljala podatke u nedostatku pravih :D književnost da ne pričamo, umirala sam od dosade, a i to se jako lijepo vidjelo iz mog ponašanja i rasprava na satu(kad razmislim samu sebe bi izbacila van), a poseban mrak mi je na oči bacala prokleta zadaćnica iz koje nikad nisam dobila više od 3 ako sam pisala što mislim, ali kad mi se bljuvalo od napisanog redovno je profa bila oduševljena...mislim da školovanje previše naglaska stavlja na ocjene premalo na stvarno upotrebljivo znanje, a i općenito da je sve to otišlo u skroz krivi smjer kao i ostatak države

    avatar

    21.04.2010. (13:07)    -   -   -   -  

  • blenderica

    dodjem ovdje na dobar "fajt" a ti brate promasio temu vlastitog bloga. kakve ti pa ovo veze ima sa globalizacijom. kad dodjem ovdje ocu da pises o tome kako kapitalizam ne valja , kako su kapitalisti izrabljivachi i kako bogati nemaju dushe tako da se imamo o cemu svadjati. ovako gubim vrijeme bez veze, ha ha... pozdrav

    avatar

    21.04.2010. (16:40)    -   -   -   -  

  • dolinski

    @blenderice, ja jesam za kapitalizam to sam bezbroj puta rekao, ali onaj protekcionistički koji bi nas štitio nelojalne konkurencije, tj. štitio od država u kojima se ne poštuju radnička prava ("labor rights", poznato?). Osim toga globalizacija nije samo ekonomska ona je i svjetonazorska - to je još opasnija globalizacija od ove ekonomske. Evo iskoristi svoju energiju kreativno, pa izreci svoje mišljenje/prijedlog na moj prošli post: http://antiglobalist.blog.hr/2010/04/1627368353/moze-li-globalisticki-ekon omski-model-uspjeti-koja-je-alternativa.html :)

    avatar

    21.04.2010. (17:23)    -   -   -   -  

  • sestra

    1. Kažeš da se ocjene 3 i 4 u praksi ne koriste. Ma nije to uopće istina. Prelistavanjem učeničkih imenika to su u biti jako učestale ocjene. Problem leži više u tom famoznom općem uspjehu. Recimo u razrednoj nastavi ima 6,7 predmeta. Čak kada su obrazovni predmeti 3 i 4 (znači HJ, MA ,i PID ) dijete uz ove odgojne - TZK, LK, GK i VJ prolazi s 5. A to je upravo i često slučaj u nižim razredima..tako se desi da mahom u nižim razredima 80% učenika prođe s 5.
    Da u svakom pogledu taj " opći uspjeh" nema nikakvu ulogu. pa smiješno je čak da onaj učenik koji ide na popravni ispit opet na kraju u većini slučajeva ima prosjek ocjena da kaže "prošao sam s 4 ".

    2. ovo da svaki učitelj ima svoje ocjene za sebe bi svakako bila odlična stvar.

    3. Eto po meni taj opći uspjeh ne pruža nikakvu realnu sliku. A u našoj svijesti građana je dubok usađen: A: S koliko si prošao?
    -Hmm, s 4.( Išao sam na 2 popravna).
    a: Bravo, pa vrlo dobar je jako dobra ocjena. Malo ti je falilo do 5!
    a i pritisak na učitelje iz navedenih primjera bi bio manji. možda ni oni tada ne bi davali same 5

    avatar

    21.04.2010. (21:15)    -   -   -   -  

  • Neverin

    i Rodney Trotter je imao malu maturu pa vidi kako je dobro ispao :)

    avatar

    22.04.2010. (16:42)    -   -   -   -  

  • barba

    Zagorcima to ne treba.

    avatar

    24.04.2010. (20:53)    -   -   -   -  

  • catwoman

    Eh, dao si mi motiv prepisati u računalo siže knjige "Otok" A. Huxleya. Treba nam inteligentnih i plemenito mudrih inovacija u prosvjeti što prije. Drago mi je što si tako konstruktivan, većina ljudi samo kritizira i jadikuje.

    avatar

    28.04.2010. (00:04)    -   -   -   -  

  • ritam zivota

    ne slažem se s idejom da se ukinu ocjene 3 i 4, samo zato što ih profesori ne koriste. situacija s ocjenama nije jednostavna, ali mislim da je stanovita standardizacija ipak potrebna, samo je pitanje kako će se provesti. trebalo bi se odrediti što je potrebno znati za ovu razinu znanja, što za onu itd. a pritisak na profesore će prestati tek kad se cjelokupna klima u državi promjeni, kad ih se počne više cijeniti i kad i roditelji učenika budu odgojeni. ali i onda kad se kvaliteta profesora poveća, jer iskreno, kad vidim tko i kakvi ljudi predaju u školama, to je žalosno.

    avatar

    29.04.2010. (13:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...