Komentari

justthepine.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Šima

    Najgori su oni poslovi u kojima radiš s ljudima! Ali...
    I sam sam nedavno bila u takvoj trgovini, vitrine su pune šarenih uređaja... ali vrlo loše označene. Iz iskustva znam da se prema svima moraš ponašati kao da su polupismeni jer većinu, još uvijek, tehnika poprilično plaši.
    Vitrine su loše označene pa kad sam ugledala model koji mi se sviđa frajer mi je rekao:to je Vip, onda drug:to je tele2, onda treći:taj je na ugovor... i cijelo vrijeme stoji iza pulta i chata
    O tome kako su mi tumačili opciju interneta neću ni pričati, nemam pojma što sam uzela, vidit ću kad dođe...

    avatar

    04.12.2009. (07:23)    -   -   -   -  

  • dolphinA

    Prijedlog: Reci im samo sto smiju. Mozda izgube iz fokusa onu NE-vitrinu :).

    avatar

    06.12.2009. (11:26)    -   -   -   -  

  • Hvalospjev gluposti

    @Šima.... Jesu, najgori su poslovi s ljudima. I ovo kaj se tebi desilo je zbilja smola. Ni ja ne volim nezainteresirane trgovce kada negdje uđem. I da znaš da rijetko rijetko kupim kaj tada. Uglavnom bježim iz takvog dućana. Ali ako mi netko kaže to nemoj gledati, onda to ne gledam :-) Hm... Sve me strah kaj su ti uvaljali sa internetom... Slobodno pitaj ako ti treba kakav savjet oko telekomunikacija. Ako mogu, rado pomognem.

    @dolphinA... Probao sam danas i to... Nije bilo sreće. Zapiknuo se lik baš u ovu vitrinu gdje ne treba. Ali je on za razliku od nekih uzeo aparat na produljenje :-D A došla je i jedna gospođa minutu do 20h (znači tik do zatvaranja). bila je raspoložena pa je isto tako produljila ugovor. ostalo se dulje, ali je vrijedilo.

    avatar

    09.12.2009. (23:25)    -   -   -   -  

  • bastet

    Ha, ha, ha, vic je pravi.... Što se, pak, tiče tvojih mušterija, mislim da je to manje-više tipična situacija. Ljudi jednostavno ne slušaju što im se govori. Na sreću to nije uvijek slučaj. I moji studenti, primjerice, imaju taj običaj pa ne slušaju upute za rješavanje kolokvija ili ispita. Što im je u tom trenutku sigurno presudno važno. U svakoj grupi nakon ispravljanja ispita bude barem dva-tri studenta koji ne učine ono što sam rekla ili naprave upravo ono za što sam ih izričito upozorila da ne naprave. Da čovjek ne povjeruje! Naposljetku mi bude žao i, premda pošizim, priznam i na taj način riješene zadatke, ako su, naravno, točni!
    Tebi pozdrav, dragi blogoprijatelju, žao mi je što te u posljednje vrijeme rjeđe obilazim. No, nisi ti u pitanju, nego ja. Nekako su mi se nagomilale obveze koje, Bogu hvala, lagano ipak rješavam tako da početkom ili sredinom veljače očekujem veliko olakšanje.

    avatar

    20.12.2009. (10:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...