puno uspješnih treninga i utrka (i pro karijeru po mogućnosti) želim!
31.05.2009. (19:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kreso
Eto, zato raste popularnost srednjeg triatlona - pravedniji od kratkog a lakši od dugog. :-) I može se iz istog treninga ići na ITU i WTC utrke. Za rođendan zaželi - aero kacigu.
31.05.2009. (22:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sasha
Nije mi jasno to s aEro kacigama - gdje tu ulazi zrak? Zrak za HLAĐENJE. Vidio sam Borića jednom s tom kacigom, i to mi se stvarno čini paklenim za 30 i više Celzijusa ( Nivesinih ).
01.06.2009. (23:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Imaju one ventilacijske otvore samo što ih ima puno manje nego na običnoj kacigi (link). Nisam nikad vozio s takvom kacigom pa ne znam koliko su efikasni ti otvori.
02.06.2009. (10:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Trebala bi biti i zaštitna, ne znam zašto je zabranjena u drafting utrkama
03.06.2009. (10:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kreso
ITU pravila su malo nespretno napisana u tom dijelu. Piše da se, općenito, primijenjuju UCI pravila, ali to su trebali napisati generalno za svu biciklističku opremu, a ne samo u poglavlju koje se odnosi na bicikle. Kod kaciga u biti opisuje samo da moraju imati certifikat prometne sigurnosti. Međutim, UCI je donio propis da od 2004. i aero kacige moraju imati sigurnosni certifikat. Današnje aero kacige dakle imaju onaj zaštitini sloj i vidljivost sa strane, što su dva osnovna uvjeta.
Mislim da je jedini razlog što su zabranjene u drafting trkama to što su dugačke pa su opasnost za druge vozače.
03.06.2009. (13:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lovro
sretan ti rođendan :)
puno uspješnih treninga i utrka (i pro karijeru po mogućnosti) želim!
31.05.2009. (19:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kreso
Eto, zato raste popularnost srednjeg triatlona - pravedniji od kratkog a lakši od dugog. :-)
I može se iz istog treninga ići na ITU i WTC utrke.
Za rođendan zaželi - aero kacigu.
31.05.2009. (22:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sasha
Nije mi jasno to s aEro kacigama - gdje tu ulazi zrak? Zrak za HLAĐENJE.
Vidio sam Borića jednom s tom kacigom, i to mi se stvarno čini paklenim za 30
i više Celzijusa ( Nivesinih ).
01.06.2009. (23:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
andrej
Imaju one ventilacijske otvore samo što ih ima puno manje nego na običnoj kacigi (link). Nisam nikad vozio s takvom kacigom pa ne znam koliko su efikasni ti otvori.
02.06.2009. (10:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
andrej
Trebala bi biti i zaštitna, ne znam zašto je zabranjena u drafting utrkama
03.06.2009. (10:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kreso
ITU pravila su malo nespretno napisana u tom dijelu.
Piše da se, općenito, primijenjuju UCI pravila, ali to su trebali napisati generalno za svu biciklističku opremu, a ne samo u poglavlju koje se odnosi na bicikle.
Kod kaciga u biti opisuje samo da moraju imati certifikat prometne sigurnosti. Međutim, UCI je donio propis da od 2004. i aero kacige moraju imati sigurnosni certifikat. Današnje aero kacige dakle imaju onaj zaštitini sloj i vidljivost sa strane, što su dva osnovna uvjeta.
Mislim da je jedini razlog što su zabranjene u drafting trkama to što su dugačke pa su opasnost za druge vozače.
03.06.2009. (13:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...