diavola.blog.hr

Dodaj komentar (10)

• podloga

jel ostalo koje brdasce za osvojiti u istri? a sto se tice pasova, zavidim ti, ja bi isto takvu terapiju za oraspoleozenje. pozdrav

14.08.2008. (10:21)    -   -   -   -

• †...Love keeps me alive...†

joj ja sam proletio cudno mi sve ovo ali cool

14.08.2008. (10:26)    -   -   -   -

• Diavola

- podloga - ima ih još dosta, ja sam samo tri osvojila... ček baš da vidim i mene to zanima, hehe, aha... još četiri vrha u Istri, dakle, moramo se vratiti kako god! a i vraćam se ja uvijek rado u Istru i bez vrhova :)) pesi su bili takvo nevjerojatno osvježenje :)) baš terapeutski djeluju :))
    - love keeps me alive: hehe imaš pravo vjerojatno... trebala sam razbiti u dva posta, ali toliko kasnim s postovima da sam počela raditi čudne kombinacije tema! da ti kažem da sam htjela još napisati koju riječ o gimnastici jutros i buđenju u 5h ujutro vjerojatno bi mislio da sam poludjela :))

14.08.2008. (10:52)    -   -   -   -

• gogoo

Lijepa šetnja po Ćićariji, ima za vidjeti i kulturne i prirodne ljepote. Romanticus i ekipa su iz Lupoglava preko Korita došli na Planik, a zatim i na Poklon gdje su spavali i bili su zadovoljni, ali valjda domar nije bio bolestan, he. (Znači, isplati se pogledati barem onu knjigu u Lupoglavu, a može se i pojesti ili samo popiti kavu). Strašni peseki.

14.08.2008. (14:09)    -   -   -   -

• živio nogomet

koji ćudni psi

14.08.2008. (14:57)    -   -   -   -

• ronin

mi se đasvi ovaj post. naravski ovaj del sa šarpejima. ali jao pomagaj ako buha dojde.

nego štel sam te pitat neke, kad sam ti već prorašljao blogom unazad, u svezigledeunatoč najavljenog posta sa "sljemenišetarenjem" i odlaskom na Puntijarku i posli na Horvatove stube. nisam neki bolesnik koji prati svaki tvoj korak neg me zanima tvoje iskustvo. naime spremajući frenda za velike pješačke ture a i sebe na prave uspone koji će nadam se uskoro uslijediti odlučio sam se na avanturu zvane Horvatove stube. pričam to jerbo su na zagorskoj strani pa valjda je tamo Pan ili neki drugi planinarski Bog reko laku noć i zaboravio staviti marke koje upozoravaju u pravilnim razmacima di i kamo skrenuti.
    nisam mogao vjerovati da bi se na Sljemenu moglo vrtiiti ukrug (nisam se izgubio nego probao sam bez karti naći put) dok me nije ekipa na kvadovima sa svojom biciklističkom kartom malkec usmjerila prema nečemu što je moglo upućivati na Horvatove stube.
    no bez obzira na to bio sam nagrađen .stvarno su fenomenalne, tri i pol čovjeka tamo, totalno neotkrivene planinaru vulgarisu i neiskorištene sa svojim vidicima. i da koliko ljudi tamo nema naletih na zmiju.:)
    živ sam daklem nije poskočica bila.

15.08.2008. (08:03)    -   -   -   -

• g

Gušti su gušti. Istra je uvijek bila jedan od rezervnih dragulja na koje možemo računati, kad nismo u kamenjarima Velebita. Na tom popisu su i jezera kod Imotskog, Pustinja Blaca na Braču, Baćinska jezera i koješta još. Pitam se koliko vam je trebalo gigabajta memorije za ovoliku zemlju Istru, Nekad je bilo umijeće, znati sačuvati dovoljno filma za sve, danas je dovoljno za siću kupiti još poneki SD card. Dobro, dužan sam i jedno pojašnjenje. Priznajem na Velebitu sam zadnji puta bio negdje pred dvadeset pet godina, na Slemenu nešto manje samo dvadeset. Pregledavajući blogove vidim da je sa brdima sve u redu. Poneka nova staza, nova skloništa, novi domovi, novi domari , neki novi klinci ali još je sve u redu. Bojim se neke šuljajuće komercijalizacije, žao mi je onih dijelova Velebita koji su zbog mina manje više izgubljeni, no tu pomoći nema. Stvarno treba sad rekapitulirati što je zauvjek izgubljeno od od planina Hrvatske ali i bivše juge. Baš mi je bil gušt čitati blog nekog iz ovog društva o odlasku u crnogorski dio Prokletija, koji je bio izvan zone ratnih događanja a time i dostupan i siguran za planinare. Ekipa iz Splita nije se mogla načuditi u biti izvornoj gorštačkoj gostoljubivosti domaćeg življa i posebno milicije iz Plava i ponudu da kola parkiraju u dvorištu policijske stanice i mirno odu lunjati kroz Ropojanu do Maje Rosit. Savršeno,sve smo to probali jako davno u mladim danima negdje šezdesetpete. Spomenut ću još samo Velebit i Triglav. Dolazi jesenska sezona koja je za velebitske skitnje daleko ugodnija od ljetne sezone muha i ostale lebdjeće gamadi. Baš za neki Kozjak ili Stap. Sorry no žigs. Triglav preko Praga je samo jedna dugačka, strma kozja staza sa nekoliko laganih i sigurnih klinovitih dionica i naravno panoramom Triglavske stijene koja se mijenja iz minute u minutu. Potrebno je imati samo malo više kondicije, naprosto radi ležernosti. Pozdrav G.

15.08.2008. (12:58)    -   -   -   -

• Diavola

- gogo - do Korita ovaj puta nismo stigli! Lupoglav rulz! imaš poziv za ručak od nas u restoranu Leader! ;))
    - živio nogomet: nadasve! :))
    - ronin: Medvednica opće nije jednostavna za hodanje ukoliko nemaš temeljnu orjentaciju i mapu bar u glavi, ako ne već i u ruci. ljudi se lako precijene. niti je Medvednica mala niti je lagana bez karte za istraživati. moraš biti oprezan kao i uvijek. što se Horvatovih stuba tiče, hm, ne sjećam se da smo imali problema, mi smo krenuli od Činovničke livade pa Horvatove stube, ali smo se spustili na drugu stranu gore prema Hunjki i domu Puntijarka nazad... kružna staza. markacije su bile ok. ježim se na pomisao da nema markacija, ne bi se usudila ići da ih nema... meni je bilo lijepo na Horvatovim stubama, iako sam ih drukčije zamišljala! :)) dobro si me sjetio, moram napisati više taj post... tijekom tog hodanja najviše su me se dojmile štrukle i muzika na Puntijarki ;)))
    - g. - eto, jedan stari planinar... sigurno bi puno toga imali za čuti od Vas! :) simpatično je slušati priče koje počinju "eee kad sam jaaaa"... šteta da ne pišete na svom blogu neka svoja sjećanja ili osvrte... zašto više uopće ne planinarite? hvala na zanimljivom komentaru, pročitala sam ga više puta. :)

15.08.2008. (13:31)    -   -   -   -

• NF

guštam u fotkama, kao da dobivam zraka pri ovoj sparini, a i portreti su prva liga ;)