Komentari

responder.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Udav

    Samo mali ispravak- imaš jedan lapsus calami-Napisao si Herod umjesto Neron (požar u Rimu)
    Za pismo Mara ben Serapiona se ne zna da li potječe iz prvog ili drugog st, te seu njemu ne navodi Krist. Možemo predpostaviti (sa priličnom vjerovatnošću) da se radi o njemu ali ne i garantirati. Većina znanstvenika pismo datira između 135 i 165 godine.. Ono samo po sebi nije neki posebno važan izvor za povijesnost Isusa ali je u svakom slučaju zanimljivo

    Eno navečer ću napisati malo opširnije o Flavijevom spominjanju Isusa, o tome šta kažu znanstvenici spominje li ga on ili ne.. Onda može malo o Tacitu, Justusu Tiberijasu itd..
    A ima tu još puno tema koje se provlače a o kojima se može pisati...

    Inače bio mi je cilj otvoriti jedan blog ove tematike( o povijesnosti isusa i napadima ateista) ali kad već jedan ima bolje se tu malo uključiti, a otvoriti ću drugi blog nevezan za ovu temu, blog koji se tiče moga "hobija" : ))

    avatar

    12.05.2008. (17:50)    -   -   -   -  

  • Responder

    Zahvaljujem ti na detaljnom isčitavanju. Žao mi je ako sam te spriječio u tvom blog-pothvatu. :-(

    Ako se slažeš, unijeti ću u tekst tvoje dopune kako bi imali na jednom mjestu sveobuhvatan odgovor na ovo pitanje.

    Za Serapiona je na wikipediji podatak da potječe nešto nakon 73., ali ima drugdje i podataka bližih tvojima.

    avatar

    12.05.2008. (19:03)    -   -   -   -  

  • Udav

    Što se mene tiče možeš slobodno staviti u temu sve što misliš da je vrijedno toga..

    Budući da je post o Flaviju malo duži i da je već kasno evo za sada samo mala nadopuna o Justusu Tiberijusu..

    Mnogi osporavatelji navode da je Justus MORAO pisati o Isusu u svojim djelima te kao dokaz da to nije napravio komentiraju bizantskog teologa Focija (9 st). On poznaje njegovu knjigu te kaže-„On ne spominje Krista, događaje iz njegovog života, niti čuda koja je izvodio“..

    Ono što ne spominju je puno ime te knjige a ta je „ Kronika židovskih kraljeva od Mojsija do Agripe II. Postavlja se pitanje gdje tu Isus spada? Nije bio židovski kralj, židov Justus ga ne smatra kraljem i nema razloga da ga se spomene što kršćaninu Fociju očito nije bilo jasno.. Tako da taj argument i nema neku snagu..

    A Filo Aleksandrijski će dobiti i svoj komentar

    Nema beda za blog, drago mi da je tu, ja ću malo nadopuniti ono što znam a ti možeš objaviti ako ti se svidi.. Ima još puno tvrdnji koje zaslužuju spomen : od „nepostojanja“ Nazareta, od Isusovog „preživljavanja„ raspeća, Liste od 40 ljudi iz „1 st“ koji nisu spomenuli Isusa a trebali su itd. Ako misliš o tome pisati mogu ti dati i svoje komentare a onda se bacam na svoj blog : ). pozdrav

    avatar

    12.05.2008. (23:17)    -   -   -   -  

  • Responder

    Hvala. Da, pisat ću o tim temama.

    avatar

    13.05.2008. (09:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...