Komentari

terziceva7.blog.hr

Dodaj komentar (36)

Marketing


  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Zapisnik sa sastanka suvlasnika TERZIĆEVE 7 koji je održan 27. prosinca 2007. godine (četvrtak) u 19:00 sati u predvorju ulaza.
    Predložen je slijedeći dnevni red:
    DNEVNI RED
    1.Utvrđivanje dnevnog reda;
    2.Informacija o načinima obračuna i plaćanja potrošene vode kao rezultat održanog zajedničkog sastanka s ostalim predstavnicima suvlasnika i direktorom Tehnoplasta;
    3.Utvrđivanje redoslijeda odabira predstavnika suvlasnika, trajanje mandata, obuhvata rada te naknade za rad predstavnika suvlasnika;
    4.Donošenje Odluke o izradi nadstrešnice iznad otvora za odimljavanje na vrhu zgrade te odabir najpovoljnije ponude;
    5.Donošenje Odluke o bojanju predvorja te odabiru najpovoljnije ponude;
    6.Izvješće o stanju sredstava pričuve te plaćanju troškova iz sredstava pričuve između dvaju sastanaka odnosno u tekućoj godini (troškovi samog ulaza i pripadni dio zajedničkih troškova Brodarice kao objekta);
    7.Izvješće o pokrenutim postupcima prisilne naplate (ovrhe) zbog neplaćanje pričuve;
    8.Prikupljanje 5 kn po stanu za kupnju žarulja za stepenište i hodnike po katovima u našem ulazu;
    9.Izvješće o oštećenjima pročelja i mogućnosti povoljnog i kvalitetnog saniranja iste;
    10.Razno.

    ad. 1.: Predloženi dnevni red je jednoglasno prihvaćen uz raniju napomenu pojedinih suvlasnika da imaju prijedloge koji će se obraditi kroz točku razno. Još jednom je predstavnik ponovio da puno različitih informacija o događanjima na objektu Brodarice mogu pronaći na web adresi www.brodarica.net. I sam Zapisnik će tamo biti objavljen nakon što se prikupi najmanje 50% potpisa;
    ad. 2.: Predstavnik je detaljnije informirao suvlasnike o trenutnoj situaciji o načinu obračuna utrošene vode a posebno nakon održanog sastanka kod Upravitelja. Na samom sastanku kod Upravitelja s ostalim predstavnicima suvlasnika nije se ništa uspjelo dogovoriti a razlog tome je što sastanak nije kvalitetno pripremljen s mogućim prijedlozima rješenja. Nakon tog sastanka je pokrenuta inicijativa da se pokušaju kvantificirati pojedini prijedlozi te se je došlo do nekakvih brojčanih pokazatelja od kojih neki jako malo odstupaju (1.650 m3, 1.600 m3, 1.580 m3 na razini našeg ulaza), neki više (2.600 m3), te je u tijeku razdoblje da ostali predstavnici suvlasnika pokušaju predložiti nove modele i simulacije po predloženim modelima. Suvlasnici su informirani da ne postoji točna metoda koji bi nas sve zajedno dovela do cilja, već treba odabrati metodu za koju ocijenimo da će najmanje pogriješiti.
    Nakon što je baždarnica ViK-a napravila izvješće po kojem niti jedno od 5 ispitanih razdjelnih vodomjerila s Brodarice nije sposobno mjeriti u vertikalnom položaju opravdano je postaviti pitanje na koji način utvrditi koja od naših 25 razdjelnih vodomjerila u ulazu mjere točno a koja ne, odnosno kojim načinom to pouzdano utvrditi. Izvođač je obavijestio Upravitelja da će isporučitelj mjerila zamijeniti svih 412 razdjelnih mjerila s novim razdjelnim vodomjerilima koja udovoljavaju našim radnim uvjetima.
    Isto tako, predstavnik je upoznao suvlasnike o nekim momentima u ovih zadnjih 4 - 5 mjeseca koji su se događali u svezi ove problematike kao i o primjedbama dvoje predstavnika suvlasnika (Buljan, Marinov) s Brodarice da je Uvodić na jedinom zajedničkom do sada sastanku s ViK-om zagovarao «bespogovorno» potpisivanje ugovora s ViK-om koje bi rezultiralo, po njima, «da i naši unuci plaćaju račune za neutrošenu vodu». Iako je na istom sastanku s ViK-om bio i direktor Tehnoplasta M. Pulić, isti navode ove dvojice nije mogao potvrditi.
    Suvlasnici su informirani da je ViK 6. prosinca izvršio ugradnju dvaju glavnih mjerila za naš ulaz. Zbog nemogućnosti da se točno kroz dokumentaciju utvrdi instalacijska shema, predstavnik suvlasnika je poduzeo akciju 12. prosinca te je utvrđeno da donje glavno mjerilo (gravitacijsko) mjeri potrošnju 0., 1. i 2. etaže, dok gornje glavno mjerilo (hidroforsko) mjeri potrošnju od 3. do 8. etaže. Predstavnik je do sada izvršio 7 očitanja razdjelnih vodomjerila, i to: 16.07., 17.07., 29.08., 28.09., 28.10., 25.11., 6.12., dok će posljednje 8 izvršiti na koncu ove godine.
    U diskusiji koja se razvila, zajednički je dogovoreno da se prihvatljivo rješenje traži u onim modelima koji definiraju da se potrošnja podijeli po ulazima dok će se sama razdioba po stanovima unutar našeg ulaza definirati naknadno.
    Podržan je prijedlog jednog od predstavnika suvlasnika s Brodarice (Velagić) da se dug za utrošenu vodu za 8,5 mjeseci plati obročno te da se isti počne plaćati nakon što se ugrade nova i ispravna razdjelna mjerila.

    avatar

    10.05.2008. (13:50)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    ad 3.: Prijedlog je bio da mandat predstavniku suvlasnika bude na dvije godine te da redovita zamjena bude u siječnju svake parne godine. Novi predstavnik suvlasnika u siječnju 2010. bi bio dogovorno izabran između 3 suvlasnika na III. etaži, 2012. jedan od 3 suvlasnika na IV. etaži, itd. Taj prijedlog je i prihvaćen te će se koncem 2009. održati sastanak sa stanarima III. kata koji će tada definirati svog kandidata za predstavnika suvlasnika. U siječnju na zajedničkom sastanku svih suvlasnika isti treba biti prihvaćen od minimalno 50% suvlasnika (u obračunskoj površini prostora).
    Predstavnik suvlasnika je informirao sve suvlasnike da prethodno navedeno vrijedi za redovitu zamjenu. Istodobno, ukoliko bilo koji suvlasnik ili grupa suvlasnika smatra da postoje razlozi da se opozove postojeći predstavnik suvlasnik, tada je samo potrebno da se prikupi najmanje 50% potpisa (u obračunskoj površini prostora) na obrascu s imenom novog predstavnika suvlasnika i potpisani obrazac odnese Upravitelju. To je jednostavan, brz i legitiman način.
    Obuhvat rada: Sastoji se od radova koji su jednokratni i tiču se obračuna utrošene struje i vode te od radova koji će se protezati cijelo vrijeme trajanja objekta Brodarice. Obračun zajedničke električne potrošnje u ulazu tereti u 24. dijelu svakog suvlasnika stana na njegovom računu za potrošnju struje stana. Kako se je navedena aktivnost provodila koncem 9. mjeseca kada je i završetak obračunskog razdoblja tako s novim uplatnicama još uvijek nismo dobili i tu potrošnju. Ali, ona će nas suvlasnike zasigurno teretiti koncem ovog obračunsko razdoblja (do 31.03.2008.). Što se tiče vode, u konačnici bi svaki stan trebao dobiti svoj račun za vodu i to nakon što se ispoštuju aktivnosti o kojima je bilo riječi kroz točku 2 ovog Dnevnog reda.
    Obuhvat rada je i minimalno jednom mjesečno otići potpisati virmane do Upravitelja u svrhu plaćanja računa za čišćenje ulaza, osiguranje ulaza, naknade za rad Upravitelju, te povremenoj prijave svih nedostataka koji se javljaju na zajedničkim dijelovima ulaza, lifta i instalacija. Primjerice, nakon ove posljednje intervencije ViK-a na ugradnji novih glavnih vodomjerila, stan na 1. etaži je skoro ostao bez pritiska u vodovodnoj instalaciji. Nakon prijave od strane predstavnika, isti dan je Upravitelj poslao vodoinstalatera te je instalacija dovedena u normalno radno stanje.
    Što se tiče naknade za rad predstavnika, nije bilo drugih prijedloga te je sam predstavnik predložio da to bude iznos 10% mjesečnog prihoda ulaza na ime plaćanje pričuve, što približno iznosi 333 kn i uključuje sva davanja (bruto). Navedeni iznos bi se plaćao preko Ugovora o djelu iz sredstava pričuve te bi predstavnik svaki mjesec dobivao cca. 167 kn (na ruke). Navedeno je jednoglasno prihvaćeno.
    Predstavnik je predložio da se s plaćanjem naknade započne od 01. siječnja 2008. godine. To nije prihvaćeno već su suvlasnici jednoglasno prihvatili prijedlog suvlasnika (Ćurin) da se plaćanje naknade predstavniku izvrši retroaktivno od 1. srpnja 2007. godine.
    ad. 4.: Do trenutka održavanja ovog sastanka predstavnik je zaprimio samo jednu ponudu na cca. 2.900 kn. Ovaj rad sam Izvođač (DAL-KONING) nije želio priznati kao nedostatak u izvedbi objekta jer isti nije definiran niti kroz Glavni niti kroz Izvedbeni projekt. Samim tim, nemamo izglednu mogućnost tražiti da nam oni refundiraju taj trošak. Kako je zaprimljena samo jedna ponuda a riječ je o radu koji se odnosi na postavljanje pocinčanog lima pod nagibom na laganoj metalnoj konstrukciji u ukupnoj površini cca. 2 m2, predstavnik je zaključio da je riječ o preskupoj ponudi. Obzirom da je riječ o malom poslu, vjerojatno je i to razlog nemogućnosti dobivanja odgovora drugih pozvanih ponuditelja.
    Predstavnik je predložio da se navedena ponuda ne prihvati te da se ipak pokušaju prikupiti nove ponude. Predloženo je jednoglasno prihvaćeno;
    ad. 5.: Prijedlog je da, čim to vremenski uvjeti dozvole odnosno zatopli, u našoj režiji izvršimo bojanje predvorja s tim da se račun za kupnju boje podmiri iz sredstava zajedničke pričuve. Prijedlog je jednoglasno prihvaćen;
    ad. 6.: Na dan 27. prosinca 2007. godine na računu pričuve imamo 9.386,96 kn te imamo dospjela nepodmirena potraživanja u iznosu 881,96 kn (neplaćena jedna do dvije rate pričuve pojedinih suvlasnika). Čim se ostvare uvjeti (podmirenje svih obveza za tekuću godinu) dostaviti će se kroz poštanske pretince konačno izvješće svim suvlasnicima;
    ad. 7.: Suvlasnik Biljaković je usmeno izvijestio da je na današnji dan izvršio uplatu svih prispjelih a neplaćenih pričuva te samim tim daljnja rasprava po ovoj točci je zaključena;

    avatar

    10.05.2008. (13:50)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    ad. 8.: Obilaskom našeg ulaza predstavnik je primijetio da su na pojedinim etažama pregorile žarulje. Zamjena žarulja sama po sebi nije zahtjevna, te je predstavnik suvlasnika predložio da svi suvlasnici doniraju po 5 kn prilikom potpisivanja Zapisnika. Iz tog fonda (cca. 125 kn) predstavnik bi kupio žarulje i redovito ih mijenjao (osim u prostorijama sprema). Predloženo je jednoglasno prihvaćeno;
    ad. 9.: Predstavnik je predložio da se oštećenja pročelja na zapadnoj strani našeg ulaza saniraju vlastitim snagama kada se za to ostvare vremenski uvjeti (topliji dani) a najvjerojatniji termin za popravkom će biti kada bude i bojanje predvorja prilikom čega će se pokušati naći i približna nijansa crvene boje.
    Predstavnik je upozorio suvlasnike da je za 29. prosinca najavljeno zaključavanje ulaza u garažno-parkirni prostor te da od predstavnika garaže na vrijeme preuzmu ključeve.
    Predstavnik je informirao suvlasnike da nije odobrio plaćanje naknade Upravitelju za 6. mjesec kao što je i bilo dogovoreno na posljednjem zajedničkom sastanku. Obzirom da je točna formulacija glasila «najviše tri mjeseca odnosno do izbora predstavnika suvlasnika» a izbor predstavnika suvlasnika se dogodio početkom 6. mjeseca, to je predstavnik predložio, a suvlasnici jednoglasno prihvatili, da se navedeno plaćanje ipak izvrši.
    Predstavnik je informirao suvlasnike i o plaćanju zajedničke potrošnje električne energije na samom objektu Brodarice iz pričuve. Ta se potrošnja odnosi na rasvjetu pasaža, osvjetljavanje figura, rad hidrofora za normalnu opskrbu vodom stanova, rad kaljužnih pumpi u svrhu snižavanja razine podzemne vode oko objekta, rasvjetu stupova zvončića (19 na zapadnoj strani i 1 na istočnoj strani) i sl. Sva ta potrošnja se evidentira na jednom mjerilu u garaži koje ujedno evidentira i potrošnju rasvjete garaže, rada motora za podizanje i spuštanje garažnih vrata, protupožarnog sustava, ventilacije i td. Potrošnja koja se evidentira na tom mjerilu i za koje HEP uredno dostavlja račune se dijeli na 60:40 odnosno potrošnja samo garaže : zajednička potrošnja.
    Nastao je prijepor u podmirenju tog troška za 11. mjesec jer Upravitelj još uvijek nije zatražio od kooperanta (koji je radio elektro instalacije na cijelom objektu) ponudu za ugradnju razdjelnog mjerila koje će evidentirati samo zajedničku potrošnju. Iako je navedeno dogovoreno na zajedničkom sastanku svih predstavnika suvlasnika još u 9. mjesecu, isto nije provedeno. Kako bi požurili i izforsirali navedeno, grupa predstavnika (Pupić – Vurilj, Uvodić) nije podmirila pripadni dio računa za 11. mjesec s jasnim upozorenjem ostalim suvlasnicima te Upravitelju da isto neće napraviti dok se ne dobije ponuda za navedenu uslugu.
    Suvlasnici su dali podršku predstavniku da ustraje na zajedničkim dogovorima te da se i dalje ne plati pripadni dio naknade za zajedničku potrošnju objekta kako za 11. tako i za ostale mjesece odnosno dok sam predstavnik ne ocijeni da su se ispunili uvjeti za podmirenje istih.
    Predstavnik je zamolio suvlasnike da oni i njihovi ukućani posebno djeca vode računa o održavanju svjetlarnika čistog odnosno da vode računa da suvlasnici na najnižim etažama moraju učestalo čistiti sve i svašta zbog neodgovornih pojedinaca koji smatraju da je svjetlarnik ništa drugo nego veliki koš vlastitih otpadaka.
    Suvlasnik (Blaževski) je upozorio predstavnika da je ponovno došlo do odizanja pločica na podu u svjetlarniku. Navedeno je predstavnik reklamirao Izvođaču radova koji je sanirao oštećenje, međutim očito ne dovoljno kvalitetno. Ponovno će predstavnik uputiti zahtjev Izvođaču za popravkom oštećenja.
    Predstavnik je zamolio suvlasnike da se u svjetlarnicima ne montiraju vanjske jedinice klima uređaja te da ukoliko su iste montirane da ih izmjeste na za to odobrena mjesta od projektanta. Rezultat rada klima uređaja u svjetlarniku može rezultirati neugodnim zvukovima i vibracijama svima koji imaju izlaz na taj svjetlarnik.
    Suvlasnik (Talijančić) je upozorio predstavnika da za kišnog vremena voda prolazi između istočnog pročelja i staklene nadstrešnice ispred ulaznih vrata od portuna. Predstavnik će zatražiti od Izvođača da sanira oštećenje.
    Suvlasnik (Talijančić) je zatražio da se izvrši uvid u stanje lifta koji prolaskom između 5. i 7. etaže proizvodi neugodno klapuckanje (povremeno se javlja a posebno se čuje u noćnim satima). Predstavnik će zatražiti intervenciju PI-EL-a u svrhu otklanjanja kvara.
    Suvlasnici su zatražili da se unutar lifta te ispred ulaza u lift na svakoj etaži stavi oznaka zabrane pušenja te da se ponovno stavi oznaka tko servisira lift u kvaru. Predstavnik će zatražiti od Upravitelja da se navedeno napravi.

    avatar

    10.05.2008. (13:51)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Još uvijek nisu postavljeni protupožarni aparati zbog realne mogućnosti otuđenja. Na sastanku je dogovoreno da se postavi ormarići sa staklenim vratima i protupožarnim aparatom unutra. Ormarići će se postaviti na svakoj etaži unutar hodnika gdje se nalaze tri stana. Predstavnik je upozorio suvlasnike da dok se dogovoreno ne provede, u slučaju krajnje potrebe u spremi imaju jedan protupožarni aparat koji mogu koristiti.
    Predstavnik daje na znanje svim suvlasnicima da ga mogu kontaktirati na mob. 091/204-89-73.
    Sastanak suvlasnika je završio u 20:55 sati.
    Zapisnik vodio i sastavio: N. Uvodić – predstavnik suvlasnika.
    Kako bi se kod Upravitelja (Tehnoplasta d.o.o.) moglo pokrenuti rješavanje problematike koja je na sastanku usuglašena, suvlasnici svojim potpisom ovjeravaju ovaj Zapisnik.
    Slijedi potpisna lista 20 suvlasnika (od 25) koji su, kao što je bilo i najavljeno, Zapisnik potpisali 9. siječnja 2007. od 20 do 21 sat, što u površini prostora predstavlja 74,92%.
    uvodic, 19.01.2008. u 17:44 | komentari (13)

    avatar

    10.05.2008. (13:52)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 14. siječnja 2008. godine
    BRODARICA
    Terzićeva 7
    21 000 Split
    Predstavnik suvlasnika: Nenad UVODIĆ
    Mob: 091 204 89 73
    e-mail: nenad.uvodic@ekz.hr
    APN
    Tehnički odjel
    10 000 Zagreb
    fax: 01/633-16-03
    PREDMET: Ispravljanje nedostataka u garantnom roku
    Poštovani,
    ovim putem Vas informiram o nedostacima u našem ulazu u zajedničkim prostorijama odnosno instalacijama, i to:
    1) Na samom ulazu na početku zajedničkog stepeništa se nalazi ograda na čijem vrhu se nalazi rukohvat. Na svom kraćem dijelu (bliže ulaznim vratima) u duljini 70-tak cm rukohvat nije lakiran za razliku od preostalog dijela rukohvata u ulazu. Molim da se isti prije lakiranja pobrusi brusnim papirom;
    2) Ponovno je u svjetlarniku (i to onome koji dijelimo s ulazom Terzićeva 5) na dnu koji je popločan pločicama došlo do odizanja nekoliko pločica. Napominjem da sam isto već reklamirao 10. srpnja prošle godine, te da je Izvoditelj radova sanirao navedeno. Međutim, evo nakon niti 3 mjeseca, ponovno reklamiram isto, te molim da se radovi ovaj put kvalitetnije izvedu;
    3) Na spojnici između vanjske prozirne nadstrešnice i pročelja ulaza Terzićeva 7 u duljini cca. 20 m došlo je do odvajanja spojnog sredstva (ako ga uopće i ima) što u kišnim danima rezultira cijeđenjem vode po pročelju. Navedeno se ujedno događa i ispred samog ulaza u Terzićevu 7. Vlaženje je lako uočiti u kišnim danima, dok se za drugih dana vide tragovi cijeđenja vode po pročelju. Molim da se oštećenje što kvalitetnije sanira;
    4) Na kraju ali nikako ne i najmanje važno, još jednom želim istaknuti da u ulazu Terzićeve 7 postoji razdjelno vodomjerilo koje vrti „unazad“. Navedeno je reklamirano Vama dopisom od 10. srpnja i 29. listopada 2007., te Tehnoplastu d.o.o. Split kao upravitelju ulaza Terzićeve 7 dopisom od 31. kolovoza 2007. Na navedeno se do danas nitko nije očitovao a, da Vas podsjetim, na današnji dan je proteklo 9 mjeseci od primopredaje ključeva.
    Molim da me, prije nego samog izlaska na uvid, obavijestite na 091/204-89-73 kako bismo u dogovoreno vrijeme zajedno izvršili obilazak uočenih propusta.
    S poštovanjem,
    Predstavnik suvlasnika
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Nenad Uvodić
    Na znanje:
    1) TEHNOPLAST, Split, fax: 48-30-75;
    2) Oglasna ploča ulaza Terzićeva 7;
    3) web.

    avatar

    10.05.2008. (13:52)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Zaprimljeno na protokolu Tehnoplasta 15. siječnja 2008., br. dnevnika 146/08.
    Split, 15. siječnja 2008. godine
    BRODARICA
    Terzićeva 7
    21 000 Split
    Predstavnik suvlasnika: Nenad UVODIĆ
    Mob: 091 204 89 73
    e-mail: nenad.uvodic@ekz.hr
    TEHNOPLAST
    n/r direktor gosp. Mario Pulić
    fax: 48-30-75
    PREDMET: Odluke po sastanku predstavnika suvlasnika sa
    suvlasnicima održanog 27. prosinca 2007. godine
    Poštovani,
    kao predstavnik suvlasnika obveza mi je informirati Vas o Odlukama koje proizlaze iz Zapisnika sa sastanka održanog 27. prosinca 2007. godine, a kojeg Vam u privitku u originalu dostavljam. Navedeni Zapisnik je potpisan od 74,9% suvlasnika u obračunskoj površini prostora.

    Druga točka Dnevnog reda je bila informacija o prijedlozima obračuna vode za razdoblje od useljenja do trenutka obračuna. Obzirom na više predloženih modela i simulacija suvlasnici su jednoglasno prihvatili da se rješenje u obračunu vode za ulaz Terzićeve 7 traži u onim modelima koji potrošnju kao takvu promatraju na razini ulaza, dok je obveza predstavnika suvlasnika u istom ulazu da tu potrošnju podijeli među suvlasnicima na temelju podataka iz Anketnog listića od 28. rujna 2007. godine.
    Podržan je prijedlog jednog od predstavnika suvlasnika da se u daljnjim razgovorima s Vodovodom i kanalizacijom d.o.o. Split traži da se dug za utrošenu vodu za proteklo razdoblje plati obročno, te da se isti počne plaćati nakon što se ugrade nova i ispravna razdjelna vodomjerila suvlasnika.

    Treća točka Dnevnog reda je, između ostalog, i obveza plaćanja predstavnika suvlasnika iz zajedničkih sredstava pričuve i to od 01. srpnja 2007. godine. Iznos naknade iznosi 10% ukupnog mjesečnog prihoda ulaza (cca. 333 kn) i u sebi sadrži sva davanja. Molim Vas da mi pripremite prijedlog Ugovora o djelu kako je to već uobičajeno u ovakvim slučajevima.

    U desetoj točci Dnevnog reda – Razno se, pored ostalih tema, razmatralo i plaćanje naknade Upravitelju za 6. mjesec 2007. godine. Suvlasnici su jednoglasno prihvatili da se plaćanje ipak izvrši, te navodim da je plaćanje i provedeno već 28. prosinca 2007. godine. O tome sam Vas usmeno tada i obavijestio.

    Pod ovom točkom se je razmatralo i neplaćanje zajedničke potrošnje u ranije dogovorenom omjeru 60:40 od 11. mjeseca 2007. pa nadalje. Obveza mi je informirati Vas da, po jednoglasnoj Odluci suvlasnika, navedeno plaćanje neću potpisati do daljnjeg odnosno dok se ispoštivaju slijedeći uvjeti:
    · dobije Ponuda za ugradnju razdjelnog elektro-mjerila. Navedena Ponuda treba obuhvatit sve potrebne radnje i aktivnosti koje se odnose na dovođenje svih instalacija potrošača negaražno-parkirnog prostora do razdjelnog elektro mjerila. Naglašavam da navedeno kao obveza Upravitelju stoji u obliku naloga sa zajedničkog sastanka svih predstavnika suvlasnika na Brodarici održanog 12. rujna 2007. godine. Samo podsjećam da je do danas proteklo puna 4 mjeseca, a Ponude još nema;
    · dobijem postupak i izračun kojim se je došlo do omjera potrošnje 60:40 odnosno potrošnja garažno-parkirni prostor : ostali potrošači;
    · ne izvršite rebalans razdiobe potrošnje na osnovi promjena koje su se u međuvremenu dogodile, i to: rasvjeta zvončića sa zapadne strane Brodarice je smanjena na način da od 4 žarulje gori samo jedna (a podsjećam da ima 19 takvih stupova); prizemna (60-tak cm od poda) rasvjeta je pregorila tako da od ukupno 30-tak rasvjetnih tijela gori samo 6 (molim da u novi račun uzmete da nema ni ovih 6 jer nema toga tko će, kada i ove pregore, naložiti da ih se zamijeni novim niti ima razloga za tim); rasvjeta figura na vrhu objekta Brodarice je reducirana (halogenke su pregorile odnosno pregaraju nakon određenog broja sati rada same od sebe);
    · podsjećam Vas da se prethodno navedena rasvjeta na zapadnoj strani našeg objekta Brodarice gasi programiranom automatikom svaku večer u 0 sati i 5 minuta te tako ugašena ostaje do jutra. Samim tim je i traženi rebalans za suvlasnike stambenog prostora još povoljniji;
    · posebno bih apostrofirao činjenicu da je garažno-parkirni prostor G3 u vlasništvu Grada Splita (125 garažno-parkirnih mjesta) osvijetljen u 100% mogućnosti rasvjete, što dodatno čitav rebalans potrošnje čini što žurnijim.

    Nadalje, jedan od suvlasnika je zatražio da se izvrši uvid u stanje lifta koji prolazom između 5. i 7. etaže neugodno klapucka (i to ne svaki put) što se posebno „čuje“ u noćnim satima. Zbog toga molim da izvršimo zajednički (Upravitelj, PI-EL, predst. suvl. i suvlasnik) uviđaj na terenu kako bi navedeno što kvalitetnije otklonili. O terminu zajedničkog obilaska očekujem da me telefonski obavijestite.

    avatar

    10.05.2008. (13:53)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Suvlasnici su zatražili da se ponovno postavi – zalijepi oznaka PI-EL-a kao tvrtke koja je ugovorom vezana za održavanje i servisiranje lifta. Molim da se navedeno postavi u samom liftu, te na svakoj etaži (ima ih 9). Mišljenja sam da ovaj zahtjev financijski ne opterećuje ulaz jer se radi o promidžbi PI-EL-a kao tvrtke.

    Suvlasnici su zatražili da se postavi – zalijepi oznaka zabrana pušenja u lift te na svakoj etaži. Potrebno je 10 naljepnica za navedeno, ali bih molio da se izrade i dvije dodatne kao rezerva za slučaj oštećenja. Dimenzije bi trebalo prilagoditi slobodnom prostoru (recimo dimenziji PI-EL-ove naljepnici) za ljepljenje. Molio bih da zatražite ponudu na 12 naljepnica s tim da bi mi, suvlasnici, izvršili ljepljenje (valjda nije toliko zahtjevno).

    Suvlasnici su jednoglasno odlučili postaviti ormariće za protupožarne aparate i to po dva na svaku etažu što ukupno čini 16 ormarića. Molio bih da zatražite ponude za ormariće za protupožarne aparate s montažom na za to od ranije predviđeno mjesto.

    Pošto je potrebno svake godine provesti periodični pregled protupožarnih aparata, to molim da mi dostavite ponude za navedenu uslugu koja bi uključivala odnošenje, donošenje i sam pregled navedenih aparata.

    U razgovoru s jednim od predstavnika suvlasnika (u četiri oka), načeli smo pitanje potrošnje goriva za agregat (koji se nalazi na razini G2) kojim se dijelom napajaju uređaji od koristi suvlasnika stambenog prostora (naglašavam dijelom). Molio bih da u narednom razdoblju (što prije) definirate razdiobu kako bi što prije krenuli u nabavu nužno potrebnog goriva jer je razina u spremniku na najnižoj mogućoj razini te se opravdano postavlja pitanje da li će agregat uopće upaliti idući put kada se za to pokaže potreba odnosno koliko će dugo uopće raditi (5 ili 10 minuta).

    Kako bih pojačao prethodne Odluke i Zahtjeve, želim Vas unaprijed izvijestiti da ću obustaviti sva ona plaćanja koja se odnose na rad Upravitelja do 28. travnja 2008.
    Ukoliko se prethodne Odluke suvlasnika i Zahtjevi predstavnika suvlasnika Terzićeve 7 ne ispoštivaju, ujedno Vas želim obavijestiti, kako je to Zakonom, Ugovorom i Aneksom definirano najmanje 3 mjeseca ranije, o zamjeni Upravitelja.
    Sva do tada osporena plaćanja će se izvršiti 29. travnja 2008. u iznosu za koji procijenim da je adekvatan uloženom trudu, te Vas ujedno molim da mi za 30. travnja 2008. pripremite svu dokumentaciju koja se odnosi na naš slobodan prijelazak kod drugog Upravitelja kojeg će suvlasnici do tada odabrati većinom glasova.

    Za kraj, mišljenja sam da bi Vi kao Upravitelj trebali postaviti pitanje ostalim predstavnicima suvlasnika o odabiru jednog među njima koji bi bio zadužen za kakvo – takvo održavanje pješačkog dijela Brodarice najviše u rasvjetnom smislu. Mislim da nikom nije u interesu da kada padne noć netko zove upomoć, pa bi i u tom smislu trebalo napraviti razdiobu troškova koji bi se desili prilikom zamjene žarulja. A o čišćenju da i ne govorim. Namjerno ne govorim o slivnicima i rigalicama jer ih već netko volonterski održava.
    S poštovanjem,
    Predstavnik suvlasnika
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Nenad Uvodić
    Privitak:
    1) Kao u dopisu – Zapisnik sa sastanka suvlasnika Terzićeve 7.
    Na znanje:
    1) Oglasna ploča ulaza Terzićeva 7.
    2) web.

    avatar

    10.05.2008. (13:54)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 16. siječnja 2008. godine,
    upućeno e-mailom direktoru Tehnoplasta M. Puliću, na znanje svim ostalim predstavnicima suvlasnika

    Mario,
    nakon jučerašnjeg sastanka, nakon usmene i u pisanoj formi tražim da mi dostaviš slijedeće:
    - preslik sve korespodencije u kojoj se spominje riječ razdjelno vodomjerilo i koja se na bilo kakav način može povezati s prošlim i sadašnjim stanjem razdjelnih vodomjerila,
    - sve Zapisnike (ukoliko postoje) koji su nastali kao rezultat razgovora na zamjeni problematicnih vodomjerila,
    - atest Hrvatskog zavoda za mjeriteljstvo odnosno onih institucija (gdje li sam vec ovo čitao) koje se na bilo koji način mogu povezati s problematičnim vodomjerilima.

    Ukoliko navedeno predstavlja trošak za Upravitelj pošto navedenog nema malo (barem 2 prsta dokumentacije), ja kao predstavnik suvlasnika prihvaćam da se navedeni trošak podmiri iz sredstava pričuve (samo mi nemoj tražit potpise suvlasnika za taj trošak).
    Svrha mojih zahtjeva da se što kvalitetnije pripremim (datumi, tema, rezultati) za novi sastanak sa svojim suvlasnicima, jer moramo razmotriti i realnu mogućnost tužbe svih u lancu.
    Hvala, Nenad.

    avatar

    10.05.2008. (13:54)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    From: PIEL d.o.o. Split [piel@piel.hr]
    Sent: 16. siječanj 2008 12:58
    To: nenad.uvodic@ekz.hr
    Subject: Dizalo na adresi Terzićeva 7 u Splitu
    Tvrtka smo koja je ugradila i održava dizalo u Vašoj zgradi. Prilikom rutinskog održavanja dizala na Brodarici primijetili smo škripanje dizala u vožnji, utvrdili izvor buke, te poduzeli mjere za otklanjanje tvorničke greške. Grešku smo probno otklonili na ulazima Mike Tripala 2 i Terzićeva 11 i tamo buke više nema.
    Kako su nam konstruktori koji trebaju izraditi zamjenske elemente na poslovnom putu u Kini do 24.01.2008., odmah po njihovom povratku poduzet ćemo hitne korake za otklanjanje predmetnog nedostatka i na ostalim dizalima na Brodarici. Realno je očekivati da bi do 15.02.2008.g. na svim dizalima greška trebala biti otklonjena.

    Sa poštovanjem,
    Denis Pulić, dipl.inž.
    Direktor

    PIEL d.o.o.
    Slobode 5
    21000 Split
    tel. +385 21 483074
    mob. +385 98 320323

    avatar

    10.05.2008. (13:55)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 17. siječnja 2008. godine
    04. (četvrti) sastanak suvlasnika TERZIĆEVE 7 koji će se održati 23. siječnja 2008. godine (srijeda) u 19:00 sati u predvorju ulaza.
    DNEVNI RED
    (prijedlog):
    1. Utvrđivanje dnevnog reda;
    2. Informacija o zaključcima s održanog zajedničkog sastanka s ostalim predstavnicima suvlasnika i direktorom Tehnoplasta od 18. siječnja 2008., te do sada poznatim prijedlozima načina obračuna i plaćanja potrošene vode;
    3. Informacija o poduzetim aktivnostima predstavnika suvlasnika po zaključcima s prošlog sastanka od 27. prosinca 2007. godine;
    4. Razno.
    Napomena: Navedeni Dnevni red je prijedlog te se isti može nadopuniti neposredno prije početka sastanka. U poštanskim sandučićima ćete do termina sastanka naći kratki pisani materijal.
    Predstavnik suvlasnika
    N. Uvodić

    avatar

    10.05.2008. (13:55)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 18. siječnja 2008., 18:30 sati.
    Odgovor Uvodića,
    želja mi je potkrijepiti činjenicama i dijelom zaključcima objasniti novonastalo stanje.

    Ja, kao ponosni predstavnik suvlasnika Terzićeve 7, imam obvezu sve primjedbe svojih suvlasnika podnositi upravitelju odnosno Tehnoplastu d.o.o. Split. S ostalim predstavnicima suvlasnika na Brodarici mogu, ako hoću, se družiti ali mi oni nisu partneri u rješavanjima problema Terzićeve 7. Isto tako smatram da se ja nemam što miješati u rješavanje problema u ostalim ulazima odnosno garažno-parkirnom prostoru.

    Jedna važna napomena: sve e-mailove koje dobijem ili koje ja šaljem dostavljam na znanje svim predstavnicima suvlasnika, njihovim zamjenicima i direktoru Tehnoplasta. Veći dio toga se nalazi i na web-u. Posebno nakon primjedbi nekih predstavnika da radim kako bih (p)ostao «narodni heroj».

    Po meni, ovakav slijed događanja krenuo je ovaj utorak. O datumima neću jer se sva slijedeća događanja odvijaju u roku posljednja 3 dana.
    Znači, u navedeni utorak u ranim jutarnjim satima sam na protokol Tehnoplasta protokolirao prvi dopis kojim zahtijevam od upravitelja (Tehnoplasta d.o.o. Split) odgovarajuće aktivnosti kao rezultat sastanka sa svojim suvlasnicima od 27. prosinca 2007.
    Nadalje, fax-om šaljem dopis APN kojim po 4. (četvrti) put upozoravam da u mom ulazu postoji razdjelno vodomjerilo koje vrti «unazad». Navedeni dopis sam fax-om proslijedio i upravitelju. Sve navedene dopise možete naći u nastavku ove mape.
    Zašto 4. put? Zato da provjerim hipotezu koju dijelim s Tatjanom Vidović i Milivojem Pupićem-Vuriljom (predstavnicima suvlasnika Terzićeve 1 i Terzićeve 5) da nam Dal-Koning u konačnici ipak neće promijeniti svima razdjelna vodomjerila. Inače, hipoteza je tvrdnja koja se uzima kao pretpostavka koju u daljnjem postupku treba provjeriti (jednostavna matematička definicija).
    Za taj utorak je direktor upravitelja najavio održavanje sastanka radne skupine (M. Pulić, S. Jonjić, M. Buljan, I. Marinov, D. Velagić i N. Uvodić). Najavljena tema sastanka je: prijedlog obračuna potrošene vode kako bi se s tim prijedlogom došlo na zajednički sastanak na kojem bi svi prihvatili jedan od modela s radnog sastanka.
    No, umjesto te teme, direktor je izložio da je dobio pisano očitovanje Dal-Koninga kojim oni odbijaju zamijeniti sva (njih 412) razdjelnih vodomjerila. Jedan od razloga je i taj što novo ispitivanje 10 novouvezenih razdjelnih mjerila nije udovoljilo uvjetima baždarnice Vodovoda i kanalizacije d.o.o. Split (ViK).
    Postoji dopis ViK-a od 08. siječnja 2008. kojim oni najavljuju isključenje vode ukoliko predstavnici suvlasnika do 25. siječnja ne potpišu Ugovore o isporuci vode.
    Tijekom sastanka direktor upravitelja me je zamolio da na kraju ostanemo nas dvojica u svrhu razjašnjenja dopisa kojeg sam upravitelju to jutro dostavio kroz protokol.
    Na tom, u četiri oka, sastanku me je obavijestio (pri samom kraju sastanka) i o tome da postoje ideje o modelima obračuna vode o kojima ja do tada nisam imao pojma. A zašto ja i moram znati?
    U, ovo sada prerasta u trakavicu. Zato, jer sam još 22. prosinca prošle godine zamolio kolege (postoji e-mail) da do 10. siječnja razmijenimo svoja razmišljanja kako bi na sastanak došli pripremljeni kako se ne bi došlo da propadne kao i prošli. Mislim da je to fer i korektno.
    Isto tako, tada mi je rekao da on takav model nije prihvatio.
    Počinje srijeda.

    avatar

    10.05.2008. (13:55)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    U rano jutro dolazi mail od T. Vidović (nije bila na radnom sastanku, nije ni pozvana) kojim ona traži objašnjenje od direktora upravitelja zašto nitko od predstavnika suvlasnika s Brodarice nije bio na baždarenju u ViK-a novih 10 razdjelnih vodomjerila. Na tom neuspjelom baždarenju, po njenim saznanjima, su ipak bili direktori Tehnoplasta i Dal-Koninga bez iti jednog predstavnika suvlasnika, zamjenika.
    Nakon što sam to pročitao, «poludio» sam. Pa 12 sati ranije niti jednom riječju nije rekao da je bio na navedenom baždarenju. Čak ga je i M. Buljan upitao na samom početku radnog sastanka kada će se provesti baždarenje. Odgovor direktora upravitelja je bio da se navedeno baždarenje provelo koncem 12. mjeseca prošle godine ali da je i on prisustvovao je zaobišao.
    Hitno tražim mailom razjašnjenje nastale spoznaje. Do trenutka ovog pisanja je nisam dobio.
    Kolegica T. Vidović me informira da postoji model za plaćanje vode koji je predložio M. Buljan i da ga je kao takvog direktor upravitelja i većina predstavnika suvlasnika prihvatila van radnog sastanka (recimo, u kuloarima). I o ovome postoji materijalni dokaz.
    Na to sam potpuno «podivljao» i ponovno tražim očitovanje e-mailom direktora upravitelja jer je riječ o nečemu za što je meni rekao (na žalost, u 4 oka) da on NE stoji iza takvog modela. Tim mojim mailom se M. Buljan osjetio pogođenim pa mi piše «Pismo Uvodiću».
    Sada već osjećam da je situacija potpuno van kontrole. Prijedlog direktora upravitelja s radnog sastanka kako će se on postaviti na čelo kolone u svrhu utvrđivanja opravdanosti naših zahtjeva sam već jednom doživio zajedno sa svojih 5 kolega predstavnika potencijalnih kupaca stana po programu POS-a na Brodarici u siječnju 2004. u HSLS-ovom klubu na Rivi. Vođeni zdravim razumom smo prebjegli u Hotel Bellevue gdje smo nastavili raditi bez političke paske.
    Dapače, njegov tadašnji prijedlog s radnog sastanka kako će on sastaviti dopis APN-u sada meni znači da se nalazimo u «zmijskom leglu». Samo čekam kada će kome letjeti glava. Jer, jedno govori M. Buljanu, drugo N. Uvodiću, treće ostalima, dovodi da se mi predstavnici gledamo međusobno kao pas i mačka.

    Ali, sada počinje operacija, ja ću je nazvati kodnim imenom «prof. Baltazar». Jedan od meni omiljenih crtića.
    Pojedinac ili grupa odlučuje me diskreditirati kao osobu, čovjeka, obiteljskog čovjeka, poslovnog čovjeka. Kako?
    U četvrtak upravitelj oko 9 - 10 sati obavještava sve predstavnike suvlasnika da će se u petak, znači danas, u 17:30 sati održati zajednički sastanak (termin je naknadno pomaknut za 19 sati što je nevažno). Nakon što su me obavijestili, svima proslijeđujem mail o terminu održavanja sastanka (vidi napomenu na početku texta).
    Operacija «prof. Baltazar» može početi.
    Nakon toga, u tvrtci u kojoj radim, na fixni telefon dobivam poziv od ženske osobe da se sutra, također u petak, odazovem pozivu Dal-Koninga u 11:00 u svezi razdjelnih vodomjerila (jednina, množina, ne mogu se točno sjetiti, bio sam zbunjen). Unatoč mojoj posvemašnjoj zbunjenosti, tražim da mi na fax dostave službeni poziv.
    Nakon što me početna zbunjenost prošla, šaljem svima obavijest e-mailom u 12:20 o mojim saznanjima. Čekam fax, čekam, čekam, izašao sam poslovno vani ali sam zato zamolio tajnicu (iako je riječ o privatnim stvarima – jer ipak ulaz Terzićeve 7 nema nikakve veze s tvrtkom u kojoj sam zaposlen) da me odmah obavijesti.
    Prođe i kraj radnog vremena, poziva fax-om nema. Podsjećam, četvrtak je. Popodne me kontaktira T. Vidović gdje mi sugerira da bi se ona zajedno s V. Pavićem odazvala pozivu.
    Odgovaram da dok ne dobijem službeni poziv ne idem nigdje, a pogotovo sam. Pa ni 2003.odnosno 2004. nisam išao sam (osim na TV, ali uz raniji dogovor s ostalima) već najmanje troje nas.
    Nije mi svejedno.
    Prolazi jedna kako-tako besana noć.
    Ali, nakon noći dolazi dan. Znam da poziv kao takav neće doći. Nikada ga nije ni bilo od strane Dal-Koninga. Već od onih kojima operacija prof. Baltazar ima za cilj moje diskreditiranje.
    Samo trebam otvoriti e-mail.
    I jasno, prvo u četvrtak u 23:28 dolazi prvi, zatim u petak, znači danas u 0:17 drugi i na kraju treći u 0:46. Svi vrve od gadosti upućenih meni od predstavnika suvlasnika odnosno zamjenika. Ne želim ih uopće ponavljati. Materijalni dokaz postoji.
    Planirani scenarij operacije «prof. Baltazar» je trebao biti slijedeći:
    1. Pozvati Uvodića na navodni sastanak u Dal-Koninga;
    2. On će o sastanku mudro šutjeti (jer on je «narodni heroj» i td.);
    3. On će, kao što je to i ranije pokušao (sjetite se priče o pritisku Uvodića da svi predstavnici suvlasnika potpišu ugovor s ViK-om), odigrati samostalnu rolu. Mi ćemo ga slikati kako ulazi u prostorije Dal-Koninga i o tome mudro šutjeti. Još će se izblamirati pred ljudima iz Dal-Koniga, možda napravi i strku jer nema odnosno ne postoji ranije najavljeni sastanak;

    avatar

    10.05.2008. (13:56)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    4. Na večerašnjem sastanku ćemo ga izprovocirati nekim pitanjem i dokazati kako laže jer da je bio samostalno u Dal-Koninga, imamo dokaz za to i td.

    No, operacija «prof. Baltazar» nije uspjela. Glavnom glumcu nisu rekli kako se treba ponašati. Uvodić je ipak nešto naučio kao «narodni heroj» i nije jedini kao takav (ako uopće tako smijete razmišljati o meni).
    Prvi zajeb je bio moje instiktivno traženje da mi se uruči službeni poziv kroz fax. Kako svaka poruka koja dolazi fax-om ima svog pošiljatelja (tel. broj ili e-mail adresu) to nisu mogli ispuniti.
    Nadalje, poziv je došao, ponavljam, preko službenog fixnog telefonskog broja za koji nemam mogućnost očitanja pozivnog broja jer dolazi preko centrale.
    Taj moj službeni fixni broj se ne nalazi nigdje i niti na jednom dopisu koji je upućen Tehnoplastu, APN-u, bilo kome koga problematika Brodarice dotica.
    Taj broj nije niti na web-u. Praktički je nepoznanica. Odnosno, poznaju ga moji poslovni partneri, jedan uži krug ljudi od kojih niti jedan ne zna niti s njima razgovaram o problemima Brodarice. Niti su im poznati (poslovnim partnerima) da sam upravo u utorak podnio ponovni zahtjev za izmjenom razdjelnog vodomjerila koje vrti unazad.
    Taj broj postoji isključivo u podnožju moje e-mail adrese koja redovito, pored drugih, cirkulira i prema predstavnicima suvlasnika i njihovim zamjenicima, te direktoru upravitelja.
    Kako nalogodavci operacije «prof. Baltazar» nisu imali rješenje za dostavu tražene fax poruke, a ujedno sam sve obavijestio o pozivu iz Dal-Koningu, neočekivano im se pružila mogućnost da me optuže da «šurujem» s Dal-Koningom. I to su napravili. I nastaviti će raditi. Sve dok budu «predstavnici suvlasnika». Ma ni onda se neće ugasiti.
    Ponekad tako dobijete neprijatelje među ljudima o kojima vrlo malo uzajamno znamo.
    I pitate se: što sam im ja to uradio?
    Ova pisanija je preduga.
    Ali, nije lako podnositi, primati na prsa svakojake optužnice.

    Ponosni predstavnik suvlasnika Terzićeve 7
    Nenad Uvodić

    P.S. Ako uopće nekome pita zašto se potpisujem s: «ponosni predst.» onda Vas molim da to pitate suvlasnike Terzićeve 7.
    Oni jedino znaju kada su me izabrali, kako su me izabrali i zašto su me izabrali.
    I znaju da neću trajati dovijeka.
    I znaju kako me mogu smijeniti ukoliko u bilo kojem trenutku osjete da sam iznevjerio njihovo povjerenje.
    A povjerenje je pored ljubavi nešto najvažnije i najvrjednije.

    avatar

    10.05.2008. (13:56)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 20. siječnja 2008., 21:30 sati.
    Poštovani suvlasnici Terzićeve 7,
    Letak kojeg ste dobili u subotu kroz poštanske pretince u svezi (ne)potpisivanja Ugovora za stan ZANEMARITE te se jedino i isključivo vodite osobnim razlozima uz eventualno savjetovanje s odvjetnikom.
    Iako jesam potpisnik prije spomenutog Letka, moram Vas izvijestiti da spoznaje koje sada posjedujem ni u kom slučaju mi ne daju za pravo da ikome sugeriram nepotpisivanje Ugovora.
    Drugim riječima, kada bih sada imao mogućnost birati da li potpisati navedeni Letak ili ne, ja niti osobno niti kao predstavnik suvlasnika ga nikada ne bih potpisao.
    Obzirom da nisam pravnik, te da su spoznaje uglavnom temeljene na međusobnim pravima i obvezama dviju strana (APN-a i suvlasnika) naknadno sam promijenio mišljenje te Vas o navedenom informiram.
    Sve ovo me ne opravdava, te molim da shvatite da sam iz svega ovog izvukao pouku.
    Predstavnik suvlasnika
    Nenad Uvodić

    avatar

    10.05.2008. (13:56)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 20. siječnja 2008. godine
    BRODARICA
    Terzićeva 7
    21 000 Split
    Predstavnik suvlasnika: Nenad UVODIĆ
    Mob: 091 204 89 73
    e-mail: nenad.uvodic@ekz.hr
    VODOVOD i KANALIZACIJA d.o.o. Split
    n/r direktora
    gosp. Marijan Ricov, dipl. ing.
    fax: 34-34-66
    PREDMET: OBRAČUN ISPORUČENE VODE
    - ugovor, traži se
    Poštovani,
    dopisom od 08. siječnja 2008., vaš broj: 314295, kojeg ste uputili Tehnoplastu, a kojeg je on nama odnosno meni kao predstavniku suvlasnika Terzićeve 7 dostavio tek 18. siječnja 2008., tražite da cit.:
    «… predstavnici stanara izvrše potpisivanje ugovora s ViK-om Split najkasnije do 25. siječnja 2008.
    Ukoliko se do navedenog datuma ne ispoštuje naš zahtjev biti ćemo prisiljeni obustaviti isporuku vode potrošačima.»
    Obzirom na kratkoću vremena od trenutka obavijesti od strane upravitelja prema meni kao predstavniku suvlasnika Terzićeve 7, pa do krajnjeg roka od 25. siječnja 2008. kojeg Vi u svom dopisu navodite, molim da mi žurno odnosno odmah dostavite prijedlog Ugovora o isporuci vode kako bi isti što prije isti usuglasili s Vašim stručnim službama i pristupili potpisivanju do zakazanog krajnjeg roka.
    Obzirom da je ulaz Terzićeve 7 najavio otkaz upravitelju, kako je to Zakonom, Ugovorom i Anexom ugovora o međuvlasničkim odnosima definirano, to molim da svu iduću korespondenciju koja se tiče Terzićeve 7 vršite preko kontakt adrese koju imate u zaglavlju ovog dopisa.
    S poštovanjem,
    M. P. Predstavnik suvlasnika_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Nenad Uvodić
    Na znanje:
    1) Oglasna ploča ulaza Terzićeva 7.
    2) web.

    avatar

    10.05.2008. (13:59)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Na sastanku održanom 22. siječnja 2008. godine u prostorijama komunalnog poduzeća Vodovod i kanalizacija d.o.o. Split (ViK Split) između stručnih službi ViK-a i predstavnika suvlasnika Terzićeve 7 utvrđeno je da će se obračun utrošene vode za Terzićevu 7 računati u skladu s Odlukom o vodoopskrbi iz Službenog glasnika Grada Splita br. 6, od 04. svibnja 2000. godine uz primjenu članka 11.
    Kao preduvjet za njegovu pravilnu primjenu potrebno je slijedeće dvije tablice ispuniti, potpisati ih od suvlasnika te ŽURNO dostaviti kako bi se poštivao rok kojeg je komunalno poduzeće postavilo (do 25. siječnja 2008. godine).
    Tablica 1.
    RASPODJELA UTROŠENE VODE U TERZIĆEVOJ 7 ZA RAZDOBLJEOD 14.04.2007. DO 31.01.2008.PREMA BROJU ČLANOVA DOMAĆINSTVA, TE DA NA TEMELJU OVAKVE PODJELE VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Split DOSTAVI SVAKOM SUVLASNIKU POJEDINAČNI RAČUN ZA VODU
    Oznaka stana SUVLASNIKprezime i ime(na) MBG ili OI Analitički broj korisnika Potpis suvlasnika
    1 2 3 4 5

    U Splitu, 23. siječnja 2008. godine
    BROJ ČLANOVA NE MOŽE SE MIJENJATI BEZ PEČATA I POTPISA PREDSTAVNIKA SUVLASNIKA

    Predstavnik suvlasnika
    M. P.
    Nenad Uvodić

    Tablica 2.
    RASPODJELA UTROŠENE VODE U TERZIĆEVOJ 7 ZA RAZDOBLJEOD 01.02.2008. DO DALJNJEGPREMA BROJU ČLANOVA DOMAĆINSTVA, TE DA NA TEMELJU OVAKVE PODJELE VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Split DOSTAVI SVAKOM SUVLASNIKU POJEDINAČNI RAČUN ZA VODU
    Oznaka stana SUVLASNIKprezime i ime(na) MBG ili OI Analitički broj korisnika Potpis suvlasnika
    1 2 3 4 5

    U Splitu, 23. siječnja 2008. godine
    BROJ ČLANOVA NE MOŽE SE MIJENJATI BEZ PEČATA I POTPISA PREDSTAVNIKA SUVLASNIKA

    Predstavnik suvlasnika
    M. P.
    Nenad Uvodić

    avatar

    10.05.2008. (14:00)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Na sastanku održanom 23. siječnja 2008. godine s početkom u 19 sati suvlasnici su odlučili s 20 od 25 mogućih glasova da se pristupi potpisivanju Ugovora o isporuci vode s komunalnim poduzećem Vodovod i kanalizacija d.o.o. Split (ViK).
    Postotak potpisa je 74,44% u obračunskoj površini prostora, što je svakako više od najmanje 50% potrebnih.
    Također je prihvaćeno da će ViK dostavljati račun svakom suvlasniku na njegovu adresu čime se izbjegava mogućnost ponovne najave isključenja vode Terzićeve 7, kao ove najavljene za 25. siječnja.
    Svako nepravovremeno plaćanje računa za potrošenu vodu povlači plaćanje zatezne kamate koja trenutno iznosi 15% godišnje tako da suvlasnicima ne bi trebao biti interes išta otezati u podmirenju potrošene vode.
    Predstavnik suvlasnika: Nenad Uvodić

    avatar

    10.05.2008. (14:00)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Split, 26. siječnja 2008. godine
    Poštovani suvlasnici,
    u privitku Vam dostavljam presliku dopisa protokoliranog ViK-u u svezi dostave Obračunskih tablica za utrošenu vodu. Preslike Tablice neću Vam dostaviti jer su na njima osobni podaci (MBG), no, ukoliko ste zainteresirani svakom tko dođe do mene ću dati na uvid potpisnu tablicu i ponovno objasniti i dokazati zašto su upisani takvi podaci.
    Kao što je vidljivo iz dopisa, tablice su potpisane od strane 74% suvlasnika u obračunskoj površini, te je u smislu obračuna utrošene vode zadovoljen uvjet minimalno 50% potpisa.
    Također, u privitku Vam dostavljam dopis kojeg je ViK dostavio sinoć (preporučenom pošiljkom s primkom povratnicom) svim predstavnicima na Brodarici pa tako i Vašem u svezi (i) dostave traženih podataka te (ii) održavanja zajedničkog sastanka svih predstavnika sa stručnim službama ViK-a.
    ViK je predložio predstavnicima da održe, svaki za sebe, novi zajednički sastanak svih suvlasnika po ulazima do 30. siječnja 2008.
    Vaš predstavnik po toj preporuci neće postupiti jer ste Vi već na vrijeme postupili i dostavili tražene podatke Vašem predstavniku tako da novog sastanka, za sada, neće biti. Kao što sam ranije naveo, obračunska tablica se već nalazi kod stručnih službi ViK-a.
    Koristim prigodu Vas izvijestiti da je upravitelj Tehnoplast odmah po prijavi oštećenja prozora na stepeništu iznad 8. etaže pristupio intervenciji i na vrijeme otklonio mogućnost daljnje štete (kiša i sl.).
    Zato molim suvlasnike, posebno ove na višim etažama, da ne otvaraju taj prozor. Novi reful vjetra ga može trajno oštetiti, a da i ne spominjem da pritvoren može kišu «pustiti» na naše stepenište i svima zajedno donijeti više štete.
    S poštovanjem,
    M. P. Predstavnik suvlasnika_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Nenad Uvodić

    avatar

    10.05.2008. (14:00)    -   -   -   -  

  • ekonomična gospođa

    Svaka pohvala Vama još jednom gosp.Uvodiću,pomno čitajući vaše članke jedino saznajemo pravu istinu cjelokupne problematike naplate vode.
    Pogotovo mi se dopao Vaš stav prema Upravitelju gdje zahtjevate da obave svoj posao prema Dal-Koningu,APN-u,Vodovodu u ime nas suvlasnika za što su od nas i plaćeni,ili možda i neće se naplatiti od vašeg ulaza,jer ste Vi jedan od onih koji vjerovatno potpisuju naloge za naplatu a o tome sam pisala već ranije.
    Pozdravljam Vaš stav da ste spremni i na promjenu Upravitelja ukoliko isti ne ispoštivaju zahtjeve Vas koji predstavljate svoje suvlasnike Terzićeve 7.
    Molim Vas ako vam ne oduzima previše vremena da nastavite objavljivati na Web-u ovakove članke i informacije(jako bitne za brodaricu).
    Znajte da nas ima koji znamo cijeniti V
    ekonomična gospođa, 19.01.2008. u 19:24

    avatar

    10.05.2008. (14:01)    -   -   -   -  

  • Terzićeva 7 - Uvodić

    Princip po kojem sam sam sebe natjerao da počnem ponovno pisati odnosno objavljivati na web-u neću mijenjati dokle god sam predstavnik suvlasnika Terzićeve 7. Bez obzira na količinu pritiska kojem budem izložen.
    Obzirom na dramatično stanje najavom komunalnog poduzeća ViK-a da će isključiti opskrbu vodom Brodarice ukoliko se do 25. siječnja ne pristupi potpisivanju ugovora o plaćanju vode, najmanje i najviše (za sada) što mogu učiniti je da sam za 23. siječnja (srijeda) najavio održavanje sastanka suvlasnika Terzićeve 7 kako bih dobio "input" svojih suvlasnika što mi je raditi.
    uvodic, 19.01.2008. u 20:13

    avatar

    10.05.2008. (14:02)    -   -   -   -  

  • ćoro

    molim ekonomičnu gospođu da zbog mene i drugih slabovidnih članke objavljujete u normalnoj crnoj boji ovak omi se povećava dioptrija a socijalno ne plaća više od jedne promjene godišnje
    ćoro, 20.01.2008. u 00:53

    avatar

    10.05.2008. (14:03)    -   -   -   -  

  • crna

    ekonomičnoj gospođi,
    najbolje bi bilo da smjenite svoj predstavnika i postavite Uvodića za predstavnika i vašeg portuna, jer je stvarno očito da nitko, ama baš nitko ništa ne radi osim njega! Da su ga barem drugi predstavnici poslušali sad bi već plaćali vodu, a ovako ćemo imati dug koji se gomila. Da se mene pita, ja bi bila odavno pristala na Uvodićev prijedlog o plaćanju, pa šta ima veze da plaćamo nekakve delte mi i naša dica sutra-bitno je da plaćamo!!!
    Je li tako ekonomična gospođo??
    A naravno ja sam za to da Uvodić bude glasnogovornik Brodarice! Njemu to ide samo tako! Cijenimo i mi ostali njegova iscrpna izvješća, samo nije lipo kititi se tuđim perjem!
    crna, 20.01.2008. u 11:33

    avatar

    10.05.2008. (14:03)    -   -   -   -  

  • mia

    A bas se kiti tuđim perjem!Mozda se sprema za maškare?
    mia, 20.01.2008. u 21:07

    avatar

    10.05.2008. (14:04)    -   -   -   -  

  • klaun

    uskoro će povorka pa da vidimo tko će dobiti ključeve
    klaun, 20.01.2008. u 22:31

    avatar

    10.05.2008. (14:04)    -   -   -   -  

  • piskaralo

    Uvodićeva izvješća ko rat i mir, a oštećena fasada čeka bolja vremena ka i sve ostalo. Moga bi se ugledati malo i na druge i za promjenu nešto konkretno i raditi.
    piskaralo, 20.01.2008. u 22:54

    avatar

    10.05.2008. (14:04)    -   -   -   -  

učitavam...