Bravo Stipe. Ali palac dole marketingu Makarske rivijere i onima koji prave plakate. Na jubilarnoj 20-oj utakmici reprezentacije Hrvatske protiv Malte bilo je najmanje gledatelja, svega oko 200. Na utakmici protiv Rusije i Italije krajem 90-ih bilo ih je oko 4 tisuće. Vrime je bilo dobro, samo su plakati bili pogrešni, i malo ih je bilo . Novine u Hrvatskoj i elektronski mediji ne najavljuju utakmice osim Makarske kronike., zato reklama treba biti agresivnija. To se ponovilo i sada protiv Nade u polufinalu kupa. Plakat mora biti vidljiv izdaleka i velik, a slike na plakatima ostavimo za ragbi izložbe, jer se one ne vide izdaleka. Nemojmo štedit na velićini. Dao sam idejni pojekt za puno plakata i znam u čemu je štos . Govorim dobronamjerno Živili.
17.11.2007. (02:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mali brat
Bravo Stipe. Ali palac dole marketingu Makarske rivijere i onima koji prave plakate. Na jubilarnoj 20-oj utakmici reprezentacije Hrvatske protiv Malte bilo je najmanje gledatelja, svega oko 200. Na utakmici protiv Rusije i Italije krajem 90-ih bilo ih je oko 4 tisuće. Vrime je bilo dobro, samo su plakati bili pogrešni, i malo ih je bilo . Novine u Hrvatskoj i elektronski mediji ne najavljuju utakmice osim Makarske kronike., zato reklama treba biti agresivnija. To se ponovilo i sada protiv Nade u polufinalu kupa. Plakat mora biti vidljiv izdaleka i velik, a slike na plakatima ostavimo za ragbi izložbe, jer se one ne vide izdaleka. Nemojmo štedit na velićini. Dao sam idejni pojekt za puno plakata i znam u čemu je štos . Govorim dobronamjerno Živili.
17.11.2007. (02:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...