Komentari

gastrolovka.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • dalmacija moja inspiracij

    mozda mi nije lako da se prisaltan na gastronomske prilike u cro. posto san od 1969 u inozemstvu...ako je taj restoran sa takvom ponudom i uslugom onda sepitam na kojem su nivou gosti koji ga odrzavaju u zivotu...pitam sekoliko ovakve kritike mogu da utjecu na svijest ugostitelja...ima li pomaka?... dalmacija moja inspiracija

    avatar

    04.11.2007. (01:06)    -   -   -   -  

  • Zeko zna

    Teško da bilo kakava kritika može napravit ikakav pomak kod nas.

    avatar

    04.11.2007. (09:28)    -   -   -   -  

  • Gastrolovka

    Gosti su po navici većinom inertni i ne očekuju više od minimuma kojeg dobiju, iako su spremni platiti poprilično, ovisno o imidžu mjesta. Imamo vjerojatno neke druge prioritete u kojima je usluga najmanje važna, ali to ne vrijedi samo za restorane. To se vidi i po cijenama gotovo svih uslužnih djelatnosti, koje su ispod europskih. Za razliku od robe, koja je skuplja ili tu negdje. Dok ne naučimo cijeniti ljudski rad, nećemo imati baš nikakvih pomaka, pa ni ove kritike ne mogu utjecati na to više nego do nivoa osvješćivanja vrijednosti.

    avatar

    04.11.2007. (10:16)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    godinama sam imao dalmatinsku konobu u nizozemskoj...svaki put kad bi novinari dosli u restoran ( vremenom mi ti novinari upadno u oko tako da ih skoro mogu na ulazu da prepoznam) vodilo se racuna o svemu sto bi karakter konobe moglo da potvrdi...u nasem slucaju nije bio veliki problema ja san bija kogo a kompa u posluzi...konoba je imala 28 sjedacih mjesta i bio je jedan "seat" na vecer...znaci ko je unutra taj je tu cijelu vecer...gastreolovka predlazem ti da u slucajecvima kad je sve nedolicno cijeni koja se pita za naplatu da predlozis da platis samo 50% ili nesto oko tih %-ta...pa da vidimo reakciju vlasnika...neka zove policiju...sve to mozes da iskoristis za postavljanje tog problem u medij...a to i je problem...jer kad kupis hladnjak onda ocekujes da bude kvalitetan...na zapadu je kritika novinara neobicno vazna...bila negativna ili pozitivna...odrazava se na poslovanje...a usput vrijeme se stvara selekcija kvalitete...samo tako dalje...stavio sam tvoj blog u moje vizite kao preporuku...cao... dalmacija moja inspiracija

    avatar

    04.11.2007. (12:29)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    mala ispravka kod trece recenice brojeci sa kraja posta sa kraja treba da bude....a usput je i vrijeme da se stvara selekcija... dalmacija moja inspiracija

    avatar

    04.11.2007. (12:33)    -   -   -   -  

  • Gastrolovka

    Dalmacijo, kod nas najprije treba razviti osjećaj vrijednosti u gastronomiji, jer još uvijek dominira prestiž i status nad kvalitetom, iako bi u nekim normalnim okolnostima to dvoje trebalo biti proporcionalno. Naravno, veliki dio toga je marketing, a pritom ne mislim samo na reklamu u medijima. Taj segment poslovanja većini je naših ugostitelja potpuno nepoznat i svodi se na oglas u lokalnim novinama.
    Mišljenje novinara nekima jest bitno, ali u nekoliko situacija se pokazalo da nije objektivno i da "ne drži vodu", pa je i dalje najbolja preporuka ona usmena. Po mom mišljenju cijena koju plaćam u restoranu zapravo cijena za kompletan doživljaj, a ne samo za hranu, zato i pišem sve ovo vjerujući da će možda otvoriti vrata drugog pogleda na ugostiteljstvo i turizam.

    avatar

    04.11.2007. (16:42)    -   -   -   -  

  • dalmacija moja inspiracij

    ok gastrolovko...razumimo se...samo nastavi tako...stavio sam te u moje vizitie...i nastavljam te citat... dalmacija moja inspiracija

    avatar

    04.11.2007. (22:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se