Komentari

aboutmarketing.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Bećaruša

    Dobra reklama zlata vrijedi.
    Od nedavno se na Radio Osijeku vrti spot za novu emisiju, u poslije podnevnom terminu
    o kućnim ljubimcima.Emisija je još bezimena,ali je reklama super zabavna u humoristična.
    Radi se o plavuši kojoj nikako ne pada,ni nakon dva tjedna razmišljanja, na pamet ime emisije.
    Jedan frajer ju zafrkava i predlaže joj, na super zabavan način, da se obrati slušateljima za pomoć. Spot je šaljivo odrađen tako da sam i ja morala nešto poslati.Upravo sam bila prisiljena sudjelovati u traženju imena emisije. Nije mi do pobjede mog prijedloga, već mi je bio cilj samo sudjelovati, jer je sam poziv bio zanimljiv i zabavan. Svaki put mi taj spot izmami smiješak na lice.
    Eto u mom slučaju je bio pun pogodak, jer su me, na šaljiv način, animirali i potaknuli su moju maštu na razmišljanje.Srdačan pozdrav. :)))))

    avatar

    28.10.2007. (23:53)    -   -   -   -  

  • MarketingUzRakiju

    Pozdrav Bećarušo :) hvala na komentaru. Odlično je kada te kao korisnika usluge ili proizvoda namame da i sam sudjeluješ u njegovu kreiranju. time postaješ još vjerniji klijent, a oni uštede na budžetu za marketing ;)

    avatar

    04.11.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • gledajokosebe.blogspot.co

    Tako je prijatelju...priča je najvažnija i pravi marketinški stručnjaci ne lažu. Oni koji lažu nisu marketinški stručnjaci jer ih nakon te laži više nema, tržište ih više ne uvažava. Pravi stručnjaci pričaju priče u koje mi vjerujemo ili želimo vjerovati zbog raznih uvjerenja. Prava je stvar kad možeš stvoriti priču s kojom se klijenti mogu poistovjetiti. Time si im stvorio (točnije rečeno ponudio) svjetonazor s kojim se oni slažu.

    Seth Godin je izvrstan stručnjak i pisac koji približuje marketinške činjenice na jednostavan način. Pročitao sam ga u busu od Pule do Čakovca tako da potpuno razumijem o čemu pričaš.

    I opet dolazimo do poante - priča je najvažnija. Istinita i vjerodostojna priča. Ipak je to ljepše čuti nego samo gole činjenice. Ljudi vole kad se proizvodi stavljaju u neki kontekst, a priča upravo tome služi.

    avatar

    08.11.2007. (15:51)    -   -   -   -  

  • MarketingUzRakiju

    Hvala na odličnom komentaru :) znači i u busu se da čitati? Eto za svakog ponešto. Meni više paše vlak, ali mislim da će mi ipak trebati uvjeravanja od strane HŽ-a ;)

    avatar

    08.11.2007. (21:17)    -   -   -   -  

  • Cirocco

    Pozdrav draga konkurencijo ;) Također pišem blog o marketingu. Dalje se neću reklamirati ;) Tekstovi su ti vrlo zanimljivi kao i sam marketing. A HŽu bih također predložila više konkurentnosti. Pogotovo što se u svijetu željeznice vraćaju "na noge" nauštrub zračnom prometu. No, kako kaskamo za svim tako i za marketingom u cjelokupnom smislu. Nemoj da se paučina nasadi na blog, stavila sam te pod favorites. Meni kad nije do tipkanja stavim šaljivu reklamu na veselje drugih. Apel na humor je dobrodošao :)

    avatar

    14.11.2007. (23:01)    -   -   -   -  

  • MarketingUzRakiju

    Pozdrav Cirrocco! Drago mi je da sada imamo ček tri bloga o marketingu koji su aktivni... hehe obećavam da ću biti aktivniji! Trenutno sam "u turizmu" u Mađarskoj a kad se vratim biti će zanimljvih novosti :) hej, daj mi link na blog da ga pogledam :)

    avatar

    15.11.2007. (14:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...