Hmmm, ja volim Will & Grace, Prijatelji sam oduvijek volio gledati, a danas mi je dobra serija Joey2, ali znajte da ja ne gledma baš telku...imam u sobi televizor, no to mi služi za playstation, PS mi služi za gledanje filmova i slušanje glazbe u sobi :) Jan, za ono... Samo odi naprijed, već će se vanšnjine pomiješati sa unutrašnjosti, pa ćeš vidjeti što će biti (a i mi ostali). neznam što još da kažem...Niki, kako tebi ide??
02.07.2007. (12:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mućke, Seinfeld i Simpsoni Sutra najvjerovatnije ne dolazim. Znaš neku dobru stranicu za download hrvatskih pjesama (a da nisu narodnjaci ili čobanski rock)?
02.07.2007. (15:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ima puno humorističkih serija na TV-u ali malokoja je dobra, bar s mog gledišta. Meni su zakon "Mučke". Fali mi dobrog, spontanog smijeha. Pozdrav...cmokkkk.
02.07.2007. (18:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja baš ne volim humoristične serije zbog onog umjetnog smijeha; ali ipak gledam samo jednu stranu: Puna kuća, od naših ponekad pogledam Bibin svijet i Bitange i princeze, serije: Seinfeld, Will i Grace, Allo,allo nikad u životu nisam gledala, nekad mi ne odgovara vrijeme, nekad ....; ali puno mi je draže pogledati dobre komedije, općenito više volim filmove.... p.s. ovaj post je napisan u prvom licu jednine, a niti jedan se nije potpisao, zanima me koji je od vas plakao dok je gledao Goli pištolj
02.07.2007. (21:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Seinfeld je stvarno genijalna serija i Allo allo isto, onda MASH, Bračne vode, Stažist, Crveni patuljak, Potpuni stranci... mogla bih ja do sutra... nemoguće je napravit top3, barem meni...
03.07.2007. (02:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Malo me čudi da ne spomenu Mućke. Kod sveg humora tlak mi dižu nevidljivi ljudi što se smiju mjesto mene. Zato na prvo i nedodirljivo mjesto stavljam South Park, iza njega Dead like me, a iza toga Malcolma u sredini. Od onih s falšnim smijehom spomenut ću samo Crvenog patuljka koji je najbolja SF-serija ikad snimljena:)
*Ogorčen sigurno nisam. Ako ikad budem osjetio potrebu za tim stanjem, suzbit će ga sram. Ogorčenost je tako iskurvana riječ da mi je mrsko i pomisliti na nju. A štafetu sam koristo kao priliku da opet tipkaram bezveze:)
03.07.2007. (10:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hm... 3 top serije. ma znaš....ove koje ću sad nabrojati ne znači da su mi naj nja,nego koje sam se ja sjetila. ove koje si naveo u postu,da ne komentiram. ali prijatelji će zauvijek ostati u sjećanju. pa... i da mućke. ove baš novije humoristične serije navečer šta ih puštaju na novoj mi i nisu baš neš.... joj.baš ne funkcioniram. samo znam da ću ''prijetelje'' uvijek pamtiti. pozdrav ;)
03.07.2007. (11:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Serije...interesting. Moram priznati da se u zadnje vrijeme nisam baš nagledao nekih dobrih, što serija, što filmova, na našim televizijama. Humor je postao tako plitak - sve se svodi na neku aluziju na seks, kako su žene glupe, muškarci kako samo misle na pivo ili nogomet (jesu li takve i reklame ili je trend takav?!) Fali mi "inteligentnog" humora. Kaj mislim pod time - primjerice iako nije bila humoristička serija Zapadno krilo mi je bila super između ostalog i zbog tog, "inteligentnog" humora koji se znao provlačiti kroz seriju, a da nije samo neka glupa izjava ili geg. Definitivno za sve anale su Mućke. Od "novijih" serija koja mi se sviđa i koja zna biti jako dobra je - Sam svoj majstor (Home improvement). I sad se dvoumim oko treće - možda Alo, alo ali nisam ziher.
03.07.2007. (22:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hey...seinfeld je zakon! e obožavam kramera loll.a opet mrzim will i grace..khmm..top 3? seinfeld,roseanne,simpsoni..neda mi se mozgat baš =) ..ae pozz
03.07.2007. (23:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vaxsysl
Hmmm, ja volim Will & Grace, Prijatelji sam oduvijek volio gledati, a danas mi je dobra serija Joey2, ali znajte da ja ne gledma baš telku...imam u sobi televizor, no to mi služi za playstation, PS mi služi za gledanje filmova i slušanje glazbe u sobi :)
Jan, za ono...
Samo odi naprijed, već će se vanšnjine pomiješati sa unutrašnjosti, pa ćeš vidjeti što će biti (a i mi ostali). neznam što još da kažem...Niki, kako tebi ide??
02.07.2007. (12:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tanja
volim dobre komedije, ali knjigu ni jedan film ne može zamijeniti...pozdrav
02.07.2007. (15:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dr. Woozie
Mućke, Seinfeld i Simpsoni
Sutra najvjerovatnije ne dolazim. Znaš neku dobru stranicu za download hrvatskih pjesama (a da nisu narodnjaci ili čobanski rock)?
02.07.2007. (15:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
misko
1. Mućke
2. Alo alo
3. Prijatelji
02.07.2007. (16:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
teuta
Ima puno humorističkih serija na TV-u ali malokoja je dobra, bar s mog gledišta. Meni su zakon "Mučke". Fali mi dobrog, spontanog smijeha. Pozdrav...cmokkkk.
02.07.2007. (18:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kira
ja baš ne volim humoristične serije zbog onog umjetnog smijeha; ali ipak gledam samo jednu stranu: Puna kuća, od naših ponekad pogledam Bibin svijet i Bitange i princeze, serije: Seinfeld, Will i Grace, Allo,allo nikad u životu nisam gledala, nekad mi ne odgovara vrijeme, nekad ....; ali puno mi je draže pogledati dobre komedije, općenito više volim filmove....
p.s. ovaj post je napisan u prvom licu jednine, a niti jedan se nije potpisao, zanima me koji je od vas plakao dok je gledao Goli pištolj
02.07.2007. (21:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
4pištolja
Seinfeld je stvarno genijalna serija i Allo allo isto, onda MASH, Bračne vode, Stažist, Crveni patuljak, Potpuni stranci... mogla bih ja do sutra... nemoguće je napravit top3, barem meni...
03.07.2007. (02:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
smisaozivota42
Seinfeld je katastofalan.
03.07.2007. (02:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
propheta nemo
Malo me čudi da ne spomenu Mućke. Kod sveg humora tlak mi dižu nevidljivi ljudi što se smiju mjesto mene. Zato na prvo i nedodirljivo mjesto stavljam South Park, iza njega Dead like me, a iza toga Malcolma u sredini. Od onih s falšnim smijehom spomenut ću samo Crvenog patuljka koji je najbolja SF-serija ikad snimljena:)
*Ogorčen sigurno nisam. Ako ikad budem osjetio potrebu za tim stanjem, suzbit će ga sram. Ogorčenost je tako iskurvana riječ da mi je mrsko i pomisliti na nju. A štafetu sam koristo kao priliku da opet tipkaram bezveze:)
03.07.2007. (10:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
plug in baby.
hm...
3 top serije. ma znaš....ove koje ću sad nabrojati ne znači da su mi naj nja,nego koje sam se ja sjetila. ove koje si naveo u postu,da ne komentiram.
ali prijatelji će zauvijek ostati u sjećanju.
pa...
i da mućke.
ove baš novije humoristične serije navečer šta ih puštaju na novoj mi i nisu baš neš....
joj.baš ne funkcioniram.
samo znam da ću ''prijetelje'' uvijek pamtiti.
pozdrav ;)
03.07.2007. (11:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
svaasta.
@smisaozivota42: bojim se da nikad nisam cuo za rijec katastofalan.
03.07.2007. (13:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
smisaozivota42
Ajooj. To znači samo da mi takva vrsta nije humoristična. Komentar bi ti bio veoma uvredljiv da nisam otporna na takve ispade. Pripazi ;)
03.07.2007. (15:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
plug in baby.
he he :D :D
događa se znaš ''svašta'' da se fula.
tipkovnica he kriva heh :D
03.07.2007. (20:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ninč
Serije...interesting. Moram priznati da se u zadnje vrijeme nisam baš nagledao nekih dobrih, što serija, što filmova, na našim televizijama. Humor je postao tako plitak - sve se svodi na neku aluziju na seks, kako su žene glupe, muškarci kako samo misle na pivo ili nogomet (jesu li takve i reklame ili je trend takav?!) Fali mi "inteligentnog" humora. Kaj mislim pod time - primjerice iako nije bila humoristička serija Zapadno krilo mi je bila super između ostalog i zbog tog, "inteligentnog" humora koji se znao provlačiti kroz seriju, a da nije samo neka glupa izjava ili geg.
Definitivno za sve anale su Mućke. Od "novijih" serija koja mi se sviđa i koja zna biti jako dobra je - Sam svoj majstor (Home improvement). I sad se dvoumim oko treće - možda Alo, alo ali nisam ziher.
03.07.2007. (22:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Decay Of Corpse
hey...seinfeld je zakon! e obožavam kramera loll.a opet mrzim will i grace..khmm..top 3? seinfeld,roseanne,simpsoni..neda mi se mozgat baš =) ..ae pozz
03.07.2007. (23:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
emoutofthevee(crofallout)
Crveni Patuljak, Prijatelji Muške svinje. Od naših Malo misto i i... i... Možda Naši i Vaši prva sezona te Odmori se zaslužio si.
18.07.2007. (11:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...